Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(117)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(96)
dostępne
(79)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(98)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Antonowicz Paweł
(2)
Gorynia Marian
(2)
Jerzemowska Magdalena
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Popławski Wojciech (1946- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burkett Holly
(1)
Busławski Adam
(1)
Butowski Leszek
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ellis John
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Helfert Erich A
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Janczyk-Strzała Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johnson Hazel
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kola Maria
(1)
Kolny Beata
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Król Marianna
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lech Przemysław
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Mamet Piotr
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Michalak Jan
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Munce Howard
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Nowk Marta
(1)
Olzacka Barbara
(1)
Pachura Aneta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patten Dave
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Phillips Jack J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(121)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(122)
Temat
Przedsiębiorstwo
(87)
Marketing
(23)
Badania marketingowe
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Kadry
(10)
Finanse
(7)
Rachunkowość
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Zarządzanie
(6)
Badania rynku
(5)
Internet
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Rynek
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Banki
(3)
Controlling
(3)
Ekorozwój
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty
(3)
Praca
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Upadłość
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Ceny
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Górnictwo
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Metody badawcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Optymalizacja
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polska
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Siła robocza
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Akcjonariusze
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bhp
(1)
Controlling personalny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Emerytura
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Raport z badań
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Rachunkowość podstawowym źródłem informacji w analizie ekonomiczno-finansowej; R.2 Sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa; R.3 Wstępna analiza sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa; R.4 Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy wskaźnikowej; R.5 Kreacja wartości w przedsiębiorstwie; R.6 Analiza rachunku przepływów: funduszy przedsiębiorstwa; R.7 Systemy wczesnego ostrzegania w identyfikacji ryzyka upadłości przedsiębiorstwa; R.8 Ocena przedsiębiorstwa w oparciu o czynniki niemierzalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw: 1.Czynniki kształtujące konkurencyjnosć i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po roku 2004, 2. Rola kreatywnej jednostki w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa, 3. Konkurencyjność polskich ekspertów - wybrane aspekty, 4. Regionalne uwarunkowania wzrostu konkurencyjnośći przedsiębiorstw, 5. Małe i średnie firmy biotechnologiczne w Polsce, 6. Kategoraia strategii niszy w literaturze a strategie polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, 7. Konkurencyjność przedsiębiorstw w gospodarce sieciowej, 8. Technologie informacyjno-komunikacyjne (ITC) a podnoszenie konkurencyjności przedsiębiorstw. Cz.II Założenia i wyniki badań przedsiębiorstw: 9. Metoda badawcza, 10. Wyniki badań ankietowych, 11. Strategie niszy rynkowej, produktowej i technologicznej - głównymi strategiami firm innowacyjnych w Polsce, Cz.III Studia wybrnaych przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Małe i średnie przedsiębiorstwa - podstawowe zagadnienia teoretyczne. 2. System pomocy dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. 3. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki jej poprawy. 4. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce jako beneficjenci programów finansowanych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej. Fundusze przedakcesyjne: PHARE, SAPARD; Fundusze strukturalne. 5. Fundusze pomocowe Unii Europejskiej a poprawa konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - wyniki badań ankietowych. 6. Fundusze pomocowe Unii Europejskiej a poprawa konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.Nowa Praca , lepsze życie ! - przedsięwzięcie w skrócie ; II. Wprowadzenie ; III. Informacje o projekcie ; 1. Rekrutacja , 2. Działania ; IV. Wyniki badania ewaluacyjnego : 1. Szkolenie PN. : Jako założyć i prowadzić własną firmę , 2. Szkolenie PN. : Fundusze dotacyjne bez tajemnic , 3. Doradztwo zawodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria firmy a zmiany wynikające z procesu globalizacji i integracji, 2.Rola przedsiębiorstw w dostosowywaniu się gospodarki do warunków globalizacji i integracji, 3.Dostosowanie instytucjonalnych uwarunkowań konkurencji na polskim rynku do wyzwań integracji, 4.Wpływ globalizacji na finansowanie przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw, 5.Wpływ funduszy inwestycyjnych na zarządzanie polskich przedsiębiorstw i ich możliwość dostosowywanie się do standardów Unii Europejskiej, 6.Dostosowanie polskich przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska do wymogów Unii europejskiej, 7.Niezbędne zmiany polskiego rynku rolno-spożywaczego w procesie dostosowywania się do integracji z Unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
R.I Ekonomiczne podstawy mierników działalności przedsiębiorstwa, R.II Zakres i istota wskaźników logistycznych, R.III Tworzenie systemu wskaźników logistycznych, R.IV Ocena logistycznego łańcucha dostaw, R.V Efektywność działań logistycznych przedsiębiorstw, R.VI Ekonomiczno-logistyczne wskaźniki oceny działalności przedsiębiorstwa przemysłowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Oddziaływanie oceny na zachowania człowieka, 2. Konwencje oceniania w społecznej przestrzeni organizacji, 3. Ocenianie okresowe pracowników, 4. Oceny okresowe pracowników w praktyce polskich organizacji, 5. Kierunki ewolucji systemów oceniania pracowników w przedsiębiorstwie XXI w.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej