Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(272)
IBUK Libra
(14)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(258)
Publikacje naukowe
(21)
E-booki
(15)
Czasopisma
(14)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(211)
dostępne
(177)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(183)
Czytelnia
(218)
Autor
Smolarek Małgorzata (1974- )
(10)
Grabiec Olimpia (1975- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Kozioł Leszek
(9)
Dzieńdziora Joanna
(8)
Sokół Aneta
(6)
Chodyński Andrzej
(5)
Piasecki Bogdan
(5)
Strużycki Marian
(5)
Wach Krzysztof (1976- )
(5)
Daszkiewicz Nelly
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Pachura Aneta
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Cieślik Jerzy
(3)
Fleszer Dorota (1971- )
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Klimek Jan (1952- )
(3)
Lemańska-Majdzik Anna
(3)
Mikołajczyk Bożena
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Sadowski Józef
(3)
Safin Krzysztof
(3)
Skowronek-Mileczarek Anna
(3)
Stawasz Edward
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Bajorek-Ziaja Hanna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bartkowiak Piotr
(2)
Bednarczyk Henryk
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Bławat Franciszek (1945- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Dominiak Piotr
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Grudzewski Wiesław
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Koprowska Dorota
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Kwieciński Leszek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Lis Marcin
(2)
Martyniuk Teresa
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Matejun Marek
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Patten Dave
(2)
Piałucha Marek
(2)
Piocha Stanisław (1941- )
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Porvazník Ján
(2)
Rybicka Karolina
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sołoma Andrzej
(2)
Steinerowska-Streb Izabella
(2)
Sulich Adam
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Słomińska Bożena
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wicher Anna
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Ziaja Sebastian
(2)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(2)
Łuczka Teresa
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Ali Moi
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antoniuk A
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Balcerowicz Ewa
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(201)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(286)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(280)
angielski
(7)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(69)
Przedsiębiorstwo
(47)
Innowacje
(26)
Kadry
(22)
Zarządzanie
(20)
Fundusze strukturalne UE
(17)
Unia Europejska
(17)
Polska
(15)
Globalizacja
(11)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Gospodarka
(10)
Konkurencja
(10)
Podatek
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Banki
(8)
Przedsiębiorstwo prywatne
(8)
Rachunkowość
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Franchising
(7)
Kredyt
(7)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(7)
Rynek
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(6)
Konkurencyjność
(6)
Marketing
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Public relations
(6)
Rynek pracy
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Venture capital
(6)
Współpraca gospodarcza
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Bezrobocie
(5)
Finanse
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Inwestycje
(5)
Inwestycje zagraniczne
(5)
Klaster (ekonomia)
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Motywacja pracy
(5)
Pomoc publiczna
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Reklama
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Euro (pieniądz)
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Handel
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Integracja europejska
(4)
Internet
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Ocena pracowników
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Parki technologiczne
(4)
Rolnictwo
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zamówienia publiczne
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Ekorozwój
(3)
Energetyka
(3)
Factoring
(3)
Finanse publiczne
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Organizacja
(3)
PHARE
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Polityka regionalna
(3)
Polityka regionalna UE
(3)
Polityka zatrudnienia
(3)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Reklama internetowa
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Siła robocza
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(15)
1901-2000
(11)
1989-
(8)
2001-0
(6)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(2)
Opolskie, Województwo (od 1999)
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Podlasie
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(15)
Czasopismo naukowe
(14)
Praca zbiorowa
(14)
Poradnik
(12)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Podręcznik
(10)
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuły
(1)
Materiały formacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Przegląd literatury
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Zarządzanie i marketing
(49)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
287 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwoju gospodarki narodowej i regionalnej: Przetrwanie małych i średnich przedsiębiorstw - koncepcje i ich weryfikacja empiryczna w gospodarce polskiej; Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Małe i średnie przedsiębiorstwa w procesach rozwoju konkurencyjności i partnerstwa lokalnego; Przedsiębiorstwa rodzinne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Małe i średnie przedsiębiorstwa a kapitał społeczny. Cz.II Determinanty zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach: Finansowanie procesu powstawania oraz rozwoju mikroprzedsiębiorstw i małych przedsiębiorstw; Sektor małych i średnich przedsiębiorstw oraz jego finansowanie w Wielkiej Brytanii; Wpływa państwa na dostęp małych i średnich przedsiębiorstw do rynku zamówień publicznych; Podatek od wartości dodanej oraz jego skutki ekonomiczne dla małych i średnich przedsiębiorstw; Małe i średnie przedsiębiorstwa a innowacje; Internet w komunikacji marketingowej małych i średnich przedsiębiorstw; Doskonalenie kompetencji pracowników w małych i średnich przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka small businessu w Polsce i na świecie; Zasady i sposoby wspierania small businessu w Polsce na tle praktyki krajów rozwiniętych; Otoczenie globalne makroekonomiczne; Otoczenie mikroekonomiczne; Przedsiębiorczość; Instrumenty wspomagające funkcjonowanie przedsiębiorczości; Regionalne programy pomocy na rzecz small businessu; Perspektywy rozwoju small businessu w Polsce; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wstęp; Rozdz. I: MAŁA FIRMA W TEORIACH EKONOMICZNYCH: Menedżer małej firmy, Model ekonomiczny małej firmy, Efektywna skala działalności, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej; Rozdz. II URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Uwarunkowania prawne, Podstawowe elementy bizness planu; Rozdz. III: ZARZĄDZANIE MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM: Zarządzanie i jego funkcje, decydowanie jako podstawowy element zarządzania małą firmą, Organizowanie, Motywowanie, Kontrolowanie, Człowiek w organizacji; Rozdz. IV: MARKETING: Istota marketingu, Strategie marketingowe firm, Franchising jako marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich firm; Rozdz. V: RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI: Rola, funkcje i zasady rachunkowości, Majątek trwały i zasady rachunkowości, Zasady funkcjonowania kont, Sprawozdania finansowe; Rozdz. VI: FINANSE: Kredyt bankowy, Inne wybrane formy finansowania firm; Rozdz. VII: INWESTYCJE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika i zarządzania małą firmą / pod red. Bogdan Piasecki. - Wyd.2 popr. i zm. - Warszawa-Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 572, [1] s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wstęp; Rozdz. I: MAŁA FIRMA W TEORIACH EKONOMICZNYCH: Menedżer małej firmy, Model ekonomiczny małej firmy, Efektywna skala działalności, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce narodowej; Rozdz. II URUCHOMIENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Uwarunkowania prawne, Podstawowe elementy bizness planu; Rozdz. III: ZARZĄDZANIE MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWEM: Zarządzanie i jego funkcje, decydowanie jako podstawowy element zarządzania małą firmą, Organizowanie, Motywowanie, Kontrolowanie, Człowiek w organizacji; Rozdz. IV: MARKETING: Istota marketingu, Strategie marketingowe firm, Franchising jako marketingowa koncepcja rozwoju małych i średnich firm; Rozdz. V: RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI: Rola, funkcje i zasady rachunkowości, Majątek trwały i zasady rachunkowości, Zasady funkcjonowania kont, Sprawozdania finansowe; Rozdz. VI: FINANSE: Kredyt bankowy, Inne wybrane formy finansowania firm; Rozdz. VII: INWESTYCJE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozpoznanie kosztów we własnej firmie; Koszty pod lupą przedsiębiorczości; Efektywna minimalizacja kosztów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje międzyorganizacyjne jako forma współdziałania podmiotów gospodarczych: 1.1. Relacje międzyorganizacyjne i organizacja sieciowa; 1.2. Współpraca międzyorganizacyjna i jej formy w ujęciu teoretycznym; 1.3. Korzyści i przesłanki skutecznej współpracy międzyorganizacyjnej; 1.4. Wykorzystywanie kapitału ludzkiego w relacjach między przedsiębiorstwami. 2. Kapitał intelektualny jako jedna z determinant rozwoju przedsiębiorstw: 2.1. Kapitał intelektualny i jego struktura; 2.2. Elementy składowe kapitału intelektualnego; 2.3. Kreowanie wartości jako jeden z celów współczesnego przedsiębiorstwa; 2.4. Źródła tworzenia wartości przedsiębiorstwa; 2.5. Zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Rozwój mikro i małych przedsiębiorstw – innowacje – kapitał intelektualny: 3.1. Rozwój przedsiębiorstw – aspekt teoretyczny; 3.2. Uwarunkowania tworzenia i funkcjonowania mikro i małych przedsiębiorstw; 3.3. Rozwój mikro i małych przedsiębiorstw; 3.4. Innowacje i ich rola w przedsiębiorstwie; 3.5. Innowacyjność przedsiębiorstw a kapitał intelektualny. 4. Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny – metodologia badań: 4.1. Założenia metodologiczne badań empirycznych; 4.2. Zastosowane metody badawcze; 4.3. Wskaźniki i zmienne wykorzystane w badaniach. 5. Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny w świetle badan empirycznych. Analiza i wyniki badań: 5.1. Analiza badań w Gruzji (Region Mccheta-Mtianeti oraz Tbilisi); 5.2. Analiza badań w Polsce (Region Podkarpacia); 5.3. Wnioski statystyczno-analityczne badań; 5.4. Analiza wyników badań – ujęcie modelowe; 5.5. Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny – stopień wykorzystania w oparciu o badania empiryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodyka badania aktywnosći innowacyjnej przedsiębiorstw, 2. Potencjał innowacyjny Pomorza i Kujaw oraz charakterystki badanych przedsiębiorstw, 3. Potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, 4. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw, 5. Proinnowacyjna działalność przedsiębiorstw, 6. Proinnowacyjna współpraca przedsiębiorstw, 7. Finansowanie działalnośći innowacyjnej przedsiębiorstw, 8. Rezultaty warsztatów przedstawicieli przedsiębiorstw regionu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Nieznani mistrzowie: kim są?; Cele liderów; Rynek; Świat; Klient; Innowacyjność: Konkurencja; Partnerzy; Zespół; Kierownictwo; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w rozwoju regionu - nowe wyzwania, 2. Rozwój regionalny w Narodowym Planie Rozwoju, 3. Małe i średnie przedsiębiorstwa jako podmiot sprawczy przedsiębiorczości regionalnej, 4. Doradztwo zewnętrzne w zakresie zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie, 5. Marketing w rozwoju gospodarczym regionu, 6. Ekonomiczno-finansowe podstawy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie, 7. Małe i średnie przedsiębiorstwa w przekrojach sektorowym i regionalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozpoczęcie działalności gospodarczej, 2. Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Procedura zakładania firmy, 4. Formy opodatkowania małej firmy, 5. Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem, 6. Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia, 7. Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych, 8. Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Rozdział 1.Co to jest marketing?.Produkt czy usługi?;K im jest odbiorca?;Oddzielenie człowieka od jego pienię dzy.Czy cena jest najważniejsza?. Zalety i korzyści.Zn ajdź swój segment rynku.Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.Pozycjono wanie (plasowanie) produktu.Poszukując miejsca dla sie bie.Sieć dystrybucji.Marża i zysk.Identyfikacja marki towaru.W poszukiwaniu stałych klientów.Klient nasz pan .Ustalenie cen a zysk.Polityka cenowa.Niektóre problem y związane z usługami marketingowymi.Cykl życia produk tu.Marketing mix.Plan marketingowy.Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura.Targi i wystawy.Ocena konkurencji .Raporty firm.Testowanie akceptowalności produktu.Szuk ając nowych rynków zbytu.Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy.Ustalenie celów.Pozycjonowanie.Gdzi się reklamować.Na jakie medium się zdecydować.Nieco ża rgonu reklamowego.Korzystanie z usług profesjonalnej a gencji reklamowej.Samodzielne projektowanie reklam.Nie które często popelniane błędy.Niektóre techniki reklam owe.Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze.Język rekla my.Reklama łączona.Praca nad pozytywnym wizerunkiem fi my . Materiały drukowane.Drukowanie na biurku.Garść te rminów drukarskich.Zdięcia.Odpowiedzialność za produkt . Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków.Wykorzystaj do maksimum spr zedaż wysyłkową.Dlaczego poczta bezpośrednia jest efek tywna finansowo.Listy konsumentów z uwzględnieniem upo dobań.Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list inf ormujący.Testuj,testuj i jeszcze raz testuj.Wszystko t o kosztuje.Strefy rozwoju.Od drzwi do drzwi.Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Po czta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumie nie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczę dzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu.Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżen iami.Dodatkowy dostawca.Zamykając transakcję.Inne prod ukty i inni klienci.Minusy sprzedaży na zasadzie" sprz daż lub zwrot".Sztuka demonstracji.Rachunki,faktury i warunki płatności.Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna.Podsumowanie. Rozdział 7.Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży .Manipulacja cenami.Budowanie lojalności klientów.Konk ursy.Prezenty promocyjne.Opakowanie i produkt sprzedaż y.Franchising. Rozdział 8.Wystawy itargi.Jak wybrać właściwe targi.Ce le.Koszty.Wystrój stoiska.Reklama przed targami.Szkole nie personelu i sprzedawanie.Ciepłe powitanie.Jeszcze o literaturze.Zachowaj styl.Po zakończeniu targów.Pods umowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport.Jak się to robi w Anglii.Eksport bezpośredni.Spedytorzy.Gdzie eksporto wać? Otrzymanie zapłaty.Kontakty z prasą.Garść terminó w związanych z eksportem. Rozdział 10.Nowe produkty:innowacje,patenty,licencje i wzornictwo.O co właściwie tyle zamieszania?Bądź reali stą.Zachowaj tajemnicę.Własność intelektualna.Licencje .Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałe m.Dwanaście przykazań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Firma rodzinna w gospodarce rynkowej, 2. Główne problemy funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych w gospodarce amerykańskiej, 3. Strategie firm rodzinnych, 4. Przedsiębiorczość rodzinna w wybranych krajach europejskich, 5.Uwarunkowania rozwoju polskich firm rodzinnych - wybrane aspekty, 6. Funkcjonowanie przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce - studia przypadków (materiał do ćwiczeń)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce 2. Polityka rządu polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 3. Charakterystyka organizacji pozabankowych zapewniających finansowanie dzialalności inwestycyjnej małych i średnich przedsiębiorstw 4. Analiza efektów działania wybranych pozabankowych organizacji zapewniających finansowanie inwestycji małych i średnich przedsiebiorstw w Polsce 5. Propozycja systemu wsparcia finansowego dla małych i średnich firm w Polsce 6. Bibliografia 7. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Definicje ważniejszych pojęć stosowanych w pracy. R.II Formy i źródła finansowania działalności gospodar czej. R.III Metody szacowania ryzyka w działalności go spodarczej. R.IV Ekonomiczna Macierz Powiązań Informa cyjnych (EMPI). R.V Implementacja metody EMPI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie internacjonalizacji MSP - ewolucja i perspektywy rozwoju. 2. Wpływ udziału małych i średnich przedsiębiorstw w 5 Programie Ramowym Badań Rozwoju i Prezentacji Unii Europejskiej 1998-2002 na ich innowacyjność na przykładzie firm województwa łódzkiego. 3. Bariery rozwoju działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw na terenach wiejskich na przykładzie województwa łódzkiego. 4.Karnoprawne aspekty bankructwa. 5. Zastosowanie algorytmów genetycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw. 6. Weryfikacja sprawności I stopnia wybranych krajowych modeli prognozowania zagrożenia upadłości przedsiębiorstw. 7. Przewidywanie upadłości przedsiębiorstw handlowych na Białorusi. 8. Założenia metodyki pomiaru rozwoju lokalnej gospodarki sieciowej. 9. Franchising w Polsce - profil potencjalnego franchisiobiorcy. 10. Od marketingu innowacji do marketingu partnerskiego. 11. Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych. 12. Ocena wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkopolsce w latach 2002-2004. 13. Efektywność polityki władz lokalnych we wspieraniu rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie regionu częstochowskiego i łódzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R. I Jak zarządzać podatkami w przedsiębiorstwie?, R.II Optymalizowanie formy podatku dochodowego, R.3 Rachunki decyzyjne, R.IV Zarządzanie obciążeniami z tytułu podatku VAT, R. V Sterowanie obciążeniami podatkowymi w bieżącej działalności, R. IV Opodatkowanie w strategicznych decyzjach inwestycyjnych i finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Biznes europejski- ku specyfice czy globalizacji?; 2. Otoczenie prawne eurobiznesu; 3. Sektor finansowy Unii Europejskiej- kierunek reform; 4. Zmiany w bankowości w Unii Europejskiej; 5. Eurozarządzanie- zarządzanie europejskie; 6. Euromarketing- marketing europejski; 7. Korporacje transnarodowe- inwestycyjne zaangażowanie na rynku Unii Europejskiej; 8. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej; 9. Polskie przedsiębiorstwa na rynkach Unii Europejskiej; 10. Uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności polskich przedsiębiorstw po akcesji do Unii Europejskiej; 11. Unia Europejska- instytucje i polityka Wspólnoty dla biznesu; 12. Statystyczny obraz polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele i charakter działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Płynność finansowa i jej pomiar, 3. Wartość pieniądza w czasie i w przestrzeni, 4. Kapitał obrotowy i jego znaczenie w małych i średnich przedsiębiorstwach, 5. Zarządzanie zapasami w małych i średnich przedsiębiorstwach, 6. Polityka kredytu kupieckiego stosowana przez małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zarządzanie należnościami, 7. Krótkoterminowe źródła finansowania działalności bieżącej małych i średnich przedsiębiorstw, 8. Zarządzanie środkami pieniężnymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej