Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(43)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(50)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(5)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Sulich Adam
(2)
Szymczak Maciej
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Canwell Diane
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grabitz Eberhard
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hilf Meinhard
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kalisz Anna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Leible Stefan
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Liberska Barbara
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(48)
Przedsiębiorstwo
(17)
Globalizacja
(12)
Marketing
(10)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(9)
Konkurencja
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Gospodarka
(6)
Handel międzynarodowy
(6)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(5)
Unia Europejska
(5)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Współpraca gospodarcza
(4)
Decyzje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Ceny
(2)
Ceny transferowe
(2)
Controlling
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Polska
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Swobodny przepływ osób
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Akcjonariusze
(1)
Alokacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Cło
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Fotoradary
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel
(1)
IKEA
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Internet
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kataster nieruchomości
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(2)
Arktyka (region)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Zarządzanie i marketing
(16)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Logistyka międzynarodowa w globalizacji, regionalizacji i internacjonalizacji gospodarki światowej 1.1. Logistyka w warunkach globalizacji 1.2. Regionalizacja w gospodarce i logistyce 1.3. Formy i miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa i logistyki ROZDZIAŁ 2. Istota i znaczenie współczesnej logistyki międzynarodowej w biznesie 2.1. Biznes międzynarodowy w procesie globalizacji 2.2. Istota i funkcje teorii logistyki międzynarodowej 2.3. Metody zarządzania logistyką międzynarodową ROZDZIAŁ 3. Logistyka międzynarodowa w wymianie towarów i usług 3.1. Współczesne determinanty rozwoju wymiany międzynarodowej 3.2. Rola logistyki w międzynarodowej wymianie towarów 3.3. Logistyczne uwarunkowania międzynarodowej wymiany usług ROZDZIAŁ 4. Znaczenie logistyki w międzynarodowych przepływach czynników wytwórczych 4.1. Międzynarodowe przepływy czynników wytwórczych: koncepcje, metody, zadania 4.2. Międzynarodowy łańcuch dostaw jako podstawa przepływów czynników wytwórczych 4.3. Zadania konfiguracji sieci logistycznej w przepływach czynników wytwórczych ROZDZIAŁ 5. Wpływ logistyki na poziom międzynarodowej konkurencyjności krajów i przedsiębiorstw 5.1. Ważniejsze mierniki konkurencyjności przedsiębiorstw 5.2. Logistykochłonność jako miara konkurencyjności regionów i sektorów 5.3. Ocena logistykochłonności różnych regionów na świecie ROZDZIAŁ 6. Miejsce logistyki w strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego i korporacji transnarodowej 6.1. Współczesne teorie przedsiębiorstwa i korporacji transnarodowych 6.2. Logistyka w strategii i strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.3. Kierunki rozwoju logistyki międzynarodowej w KTN i gospodarce światowej; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ceny transferowe -istota i model ekonomiczny, R.2 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach zdywizjonalizowanych -przejście od modelu ekonomicznego do praktyki, R.3 Ceny transferowe w korporacjach ponadnarodowych, R.4 Ceny transferowe w sprawozdaniach finansowych, R.5 Trzy aspekty problemu cen transferowych-próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie internacjonalizacji i globalizacji, R.2 Teoretyczne podstawy internacjonalizacji i globalizacji, R.3 motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 Strategie internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębiorstwa; controlling, R.8 Internacjonalizacja i globalizacja polskich przedsiębiorstw
R.3 Motywy internacjonalizacji i globalizacji, R.4 St rategie internacjonalizacji i gloabalizacji przedsiębi orstwa, R.5 Formy internacjonalizacji i globalizacji p rzedsiębiorstwa, R.6 Wpływ internacjonalizacji i globa lizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, R.7 Kierowanie międzynarodowymi funkcjami przedsiębior stwa, controlling, R.8 Internacjonalizacja i gloabaliz acja polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarczego: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju gospodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Straregiczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formułowanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfela przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki handlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomicznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodowych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budowania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strategie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii i zarządzania w biznesie globalnym i transnarodowym, Globalizacja i wizja globalna, Analiza działalności globalnej, Analiza otoczenia konkurencyjnego, Analiza makrootoczenia globalnego, Strategia globalna i transnarodowa, Globalne i transnarodowe strategie obsługi rynku, Globalne zarządzanie produkcja i logistyka, Globalne strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, Globalne zarządzanie w sferze technologii, Globalne i transnarodowe zarządzanie w marketingu, Globalne zarządzanie finansami, Struktura organizacyjna i kontrola w firmie globalnej, Zarządzanie globalnymi fuzjami, przejęciami i aliansami, Globalna działalność gospodarcza
i przyszłe trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w rozwoju regionu - nowe wyzwania, 2. Rozwój regionalny w Narodowym Planie Rozwoju, 3. Małe i średnie przedsiębiorstwa jako podmiot sprawczy przedsiębiorczości regionalnej, 4. Doradztwo zewnętrzne w zakresie zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie, 5. Marketing w rozwoju gospodarczym regionu, 6. Ekonomiczno-finansowe podstawy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie, 7. Małe i średnie przedsiębiorstwa w przekrojach sektorowym i regionalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalizacja i regionalizacja a ekspansja KMN na świecie i w Polsce, Ekspansja inwestycyjna KMN w Polsce i jej wpływ na gospodarkę, Strategie KMN na rynku wyrobów przemysłowych, Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce, Zagraniczne banki w Polsce, Ewolucja strategii polskich przedsiębiorstw w warunkach ekspansji KMN, Ceny transferowe w krajowych obrotach KMN, Modele finansowania i zarządzania korporacjami a ich wykorzystanie w praktyce polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Temat
Wstęp; Podstwy koncepcji euromarketingowej; Warunki działania przedsiębiorstw na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego; Strategie euromarketingu w waru- nkach urzeczywistnienia ERW; Elementy strategii euro- marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3. Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4. Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5. Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6. Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7. Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8. Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej