Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(89)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(10)
E-booki
(10)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
tylko na miejscu
(61)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(63)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Chodyński Andrzej
(7)
Dzieńdziora Joanna
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(6)
Jabłoński Adam
(5)
Jabłoński Marek
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Adamiec Sabina
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kwiatkowski Stefan
(3)
Rosa Kacper
(3)
Widera Wiktor
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Doroba Anita
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kopel Anna
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Nowak Paweł
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Sitek Marcin
(2)
Sulich Adam
(2)
Suska Justyna
(2)
Szot-Gabryś Teresa
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Zioło Katarzyna
(2)
Ławińska Olga
(2)
Abligowski Marek
(1)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bera Milena
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Waldemar
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Budnik Monika
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coates Charles
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cygler Joanna
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolan Simon L
(1)
Donets Oksana
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Falecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(98)
Słowacja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(41)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Zarządzanie
(27)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Przedsiębiorczość
(23)
Innowacje
(11)
Globalizacja
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Kadry
(8)
Marketing
(8)
Organizacja
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Instytucje nonprofit
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Wiedza
(5)
Gospodarka
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Teoria organizacji
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Decyzje
(3)
Etyka biznesu
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Odpowiedzialność społeczna
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Banki
(2)
Biblioteki
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Integracja europejska
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Mentoring
(2)
Ocena pracowników
(2)
Psychologia pracy
(2)
Public relations
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Sukces
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Administracja
(1)
Akcjonariusze
(1)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Blogi
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Controlling
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Praca zbiorowa
(11)
Czasopismo naukowe
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(7)
Opracowanie
(7)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(50)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
99 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Zawiera: Część I. Przedsiębiorczość Rozdział 1. Przedsiębiorczość i innowacyjność – wprowadzenie: 1.1. Przedsiębiorczość; 1.2. Wprowadzenie do innowacyjności – analiza pojęciowa; 1.3. Innowacyjność a przedsiębiorczość; 1.4. Przedsiębiorcza, innowacyjna organizacja. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 2.1. Klasyfikacja uwarunkowań kształtowania przedsiębiorczości; 2.2. Kompetencje przedsiębiorcze i motywacja w podejmowaniu działalności gospodarczej; 2.3. Stan rozwoju przedsiębiorczości w Polsce; 2.4. Studium przypadku – koncepcja i uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie przedsiębiorstwa cukierniczo-piekarskiego. Rozdział 3. System i instytucje wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Systemy wsparcia MSP; 3.2. Polityka Unii Europejskiej na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Systemy i instrumenty wspierania MSP w wybranych krajach UE; 3.4. System i instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 3.5. Studium przypadku – przykłady wsparcia dla MSP. Rozdział 4. Przestrzenne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: 4.1. Przesłanki rozwoju przedsiębiorczości; 4.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie klastrów; 4.3. Studium przypadku – Klaster Life Science w Krakowie. Rozdział 5. Przedsiębiorczość akademicka: 5.1. Kanały komercjalizacji innowacji; 5.2. Definicje przedsiębiorczości akademickiej – analiza pojęciowa; 5.3. Koncepcje (modele) przedsiębiorczości akademickiej;5.4. Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości akademickiej; 5.5. Rekomendacje dla przedsiębiorczości akademickiej;5.6. Studium przypadku – przedsiębiorczość akademicka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Rozdział 6. Cechy modelu przedsiębiorczego uniwersytetu – analiza przypadku polskiej uczelni publicznej: 6.1. Wprowadzenie do przedsiębiorczości uniwersyteckiej; 6.2. Ewolucja uczelni w kierunku modelu przedsiębiorczego – wybrane zagadnienia; 6.3. Studium przypadku – przedsiębiorcza Akademia Górniczo-Hutnicza. Część II. Zarządzanie innowacjami Rozdział 7. Innowacyjne przedsiębiorstwo: 7.1. Czynniki innowacyjności przedsiębiorstwa w kontekście zmian w postrzeganiu procesów innowacyjnych; 7.2. Innowacyjne przedsiębiorstwo – istota pojęcia; 7.3. Miary innowacyjnego przedsiębiorstwa; 7.4. Refleksje nad innowacyjnym przedsiębiorstwem; 7.5. Studium przypadku – innowacyjne przedsiębiorstwa. Rozdział 8. Innowacyjne metody zarządzania: 8.1. Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA); 8.2. Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) a dom jakości (HoQ); 8.3. Statystyczne sterowanie procesem (SPC); 8.4. Studium przypadku – projektowanie nowej usługi edukacyjnej z zastosowaniem techniki budowy domu jakości w ramach analizy QFD. Rozdział 9. Zarządzanie innowacjami: 9.1. Zarządzanie innowacjami – analiza pojęciowa; 9.2. Źródła innowacji; 9.3. Strategie innowacji; 9.4. Modele zarządzania innowacjami; 9.5. Źródła finansowania innowacji; 9.6. Uwarunkowania wdrażania innowacji; 9.7. Studium przypadku – plan zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie branży Motoryzacyjnej. Rozdział 10. Techniki zarządzania innowacyjnym projektem: 10.1. Uwarunkowania projektów innowacyjnych; 10.2. Techniki stosowane w praktyce zarządzania projektem innowacyjnym; 10.3. Studium przypadku – firma Flukar Sp. z o.o. Rozdział 11. Działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce; 11.1. Rola międzynarodowych organizacji outsourcingowych we wdrażaniu innowacji; 11.2. Rola kultury organizacyjnej wpływająca na poziom innowacyjności organizacji; 11.3. Rola specjalistów personalnych we wdrażaniu innowacji; 11.4. Studium przypadku – zastosowania employer brandingu w Grupie INTERIA.PL (wywiad z Agatą Łotowską). Rozdział 12. Rola informacji w pobudzaniu innowacyjności: 12.1. Pojęcie informacji z perspektywy innowacyjności; 12.2. Zasilanie informacją procesu kreowania innowacyjnych rozwiązań; 12.3. Informatyczne wsparcie zasilania informacją procesu pobudzania innowacyjności; 12.4. Doskonalenie systemu informacyjnego podnoszące potencjał innowacyjności; 12.5. Studium przypadku – innowacyjność jako źródło oraz efekt wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego SAP na Uniwersytecie Jagiellońskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Cz.I Aspekty humanityczne zarządzania: 1. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych, 2. Komunikacja warunkiem kapitału społecznego biblioteki, Motywowanie pracowników biblioteki a koncepcja marketingu wewnętrznego. Cz.II Zarządzanie strategiczne: 1. Macierz oceny szans rozowju miast i gmin, 2. Klasa kreatywna jako czynnik rozowju miast, 3. Bariery rozowju przedsiębiorczości małych i średnich firm, 4. Wybrane czynniki zarządzania wartością organizacji non-profit. Cz.III Zarządzanie operacyjne: 1. Nauczanie na odległość formą edukacji w szkolnictwie wyższym, 3. Etykiety środowiskowe jako znaki towarowe w marketingu produktów przyjaznych środowisku w dobie globalizacji, 4. Działalność gospodarcza gminy środkiem rozowju przedsiębiorczości lokalnej, 5. Promocja gminy jako sposów wspierania loklanego rozwoju społecznjo-gospodarczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Definiowanie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo a jego otoczenie; Cele i misja przedsiębiorstwa; Ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; Zarządzania małym przedsiębiorstwem Zarządzania dużym przedsiębiorstwem; Zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; Zarządzanie przedsiębiorstwem sytuacjach kryzysowych; Przedsiębiorstwo w procesie transformacji ustrojowej; Zarządzanie dziedzinami działalności przedsiębiorstwa; Kultura i etyka przedsiębiorstwa; Koniec życia przedsiębiorstwa; Zarządzanie jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 173, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
1. Przedsiębiorczość w teoriach ekonomii i zarządzania; 2. Przedsiębiorczość i jej rodzaje; 3. Charakterystyka przedsiębiorcy; 4. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości; 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa efektem zachowań przedsiębiorczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Focusing-cleary defining what you do; 2. Nichting-decining what you want to become known for; 3. Mastery-emonstrating why you're the Best choice; 4. Developing your tailor-made marketing campaign; 5. Describing what you do in a memorable way; 6. Making a name for yourself; 7. Creating an Unforgettable Impression; 8. Developing Your Promotional Package; 9. Making Personal Contacts; 10. Getting Others Talking About You; 11. Telling All About it; 12. Showing what you can do; 13. Turning Interst into Business again ang again.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorca w teorii ekonomii; R.2 Istota i za kres przedsiębiorczość; R.3 Warunki podejmowania działalności gospodarczej w Polsce; R.4 Planowanie i podejmowanie decyzji; R.5 Wybrane metody przedsiębiorczego zarządzania; R.6 Istota i zakres strategii przedsiębiorstwa; R.7 Zintegrowane systemy zarządzania jakością firmy; R.8 Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania jakością na funkcjonowanie firmy; R.9 Wpływ niepewności i ryzyka na możliwość prowadzenia działalności gospodarczej; R.10 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.11 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej; R.12 Ocena możliwości rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.13 Ch-ka przedsiębiorstwa międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Perspektywa praktyczna; Biznes wobec wyzwań etycznych nowej fazy gospodarki rynkowej; Etyka w biznesie - podejście europejskie; Etyka w biznesie - podejście azjatyckie; Etyka w biznesie - podejście północnoamerykańskie; perspektywa akademicka; czy pojęcie etyki biznesu ma sens ekonomiczny; Kiedyś wszedł miedzy wrony. Biznes w ujęciu międzynarodowym, a relatywizm kulturowy; Kształtowanie norm etycznych w międzynarodowym biznesie: jaka rolę powinien odgrywać biznes, a jaką rząd? Perspektywa religijna; Buddyzm a japońska etyka gospodarcza; Punkt widzenia judaizmu na współczesną moralność przedsiębiorczości; Chrześcijaństwo a etyka przedsiębiorczości; Etyka biznesu a islam; sześć przykładów a dziedziny biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami (na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wzajemna zależność procesów makro- i mikroekonomicznych w rozwoju społecznym i gospodarczym społeczeństwa; 1. Makroekonomia: Podstawy teoretyczne i warunki prowadzenia polityki finansowej przedsiębiorstw; System finansowy i podatkowy w gospodarce rynkowej; Tendencje globalizacyjnej w gospodarce rynkowej; 2. Mikroekonomia: Zarządzanie finansowe przedsiębiorstwem; Struktura kapitałowa przedsiębiorstwa; Rachunkowość zarządcza; Raportowanie i monitoring wydajności finansowej; Zarządzanie zasobami finansowymi przedsiębiorstwa; Warunki stosowania polityki dywidend; Rola banku centralnego w systemie finansowym przedsiębiorstwa; Strategia inwestycyjna i projekty inwestycyjne; Kwestie ekonomiczne ochrony środowiska; Instrumenty minimalizacji wpływu ryzyka na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
Rozdział 1. Instrumenty wspierania lokalnych inicjatyw gospodarczych pozostające w dyspozycji JST: 1.1. Wprowadzenie - aspekty decentralizacji państwa a lokalna polityka wspierania przedsiębiorczości; 1.2. Regulacje warunkujące prowadzenie polityki wspierania przedsiębiorczości przez JST; 1.3. Klasyfikacja instrumentów wspierania przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny; 1.4. Próba systematyzacji; 1.5. Podsumowanie i próba oceny. Rozdział 2. Tocqueville w Polsce. Efektywność instrumentów wspierania przedsiębiorczości pozostających w dyspozycji JST i rola samoorganizacji społecznej i gospodarczej: 2.1. Wprowadzenie; 2.2. Instrumenty wspierania przedsiębiorczości: badania ankietowe gmin; 2.3. Konstrukcja zmiennych wyjaśniających powstawanie nowych firm; 2.4. Strategia estymacji; 2.5. Wyniki: modele podstawowe; 2.6. Wyniki: gminy o niskiej i wysokiej przedsiębiorczości; 2.7. Wyniki: różne rodzaje działalności; 2.8. Podsumowanie. Rozdział 3. Rola klastrów w rozwoju podregionów i regionów 3.1. Wprowadzenie: 3.2. Konceptualizacja definicyjna klastra i inicjatyw klastrowych; 3.3. Klastry w rozwoju podregionów i regionów; 3.4. Podsumowanie. Rozdział 4. Znaczenie kapitału społecznego dla rozwoju klastrów: 4.1. Wprowadzenie; 4.2. Wpływ kapitału społecznego na inicjatywy klastrowe; 4.3. Podsumowanie. Rozdział 5. Terytorialny i branżowy rozkład klastrów: 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Charakterystyka klastrów mających siedzibę w Polsce; 5.3. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon biznesu / Józef Penc. - Warszawa : PLACET, 1997. - 591 s. ; 24 cm.
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą język biznesu. Zawarte w nim hasła są opracowane w sposób syntetyczny, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacja przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia, ujęcia i nurty badawcze; 3. Usieciowienie przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 4. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstwa - główne nurty badawcze; 5. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - koncepcja i metoda badań; 6. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - wyniki badań i dyskusja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej