Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
Forma i typ
Książki
(77)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(53)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(61)
Autor
Budzyński Wojciech
(5)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Stawowska Karolina
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Walerjan Dorota
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brittain Paul
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Madej Wojciech
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Musz Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Ogilvy David
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rydel Maciej
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Senn Fred
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Simonson Alex
(1)
Smid Wacław
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobolewski Dariusz
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stachura Ewa
(1)
Strużycki Marian
(1)
Styś Aniela
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Temat
Promocja handlowa
(62)
Reklama
(32)
Marketing
(29)
Przedsiębiorstwo
(13)
Ceny
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Public relations
(6)
Badania marketingowe
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Turystyka
(5)
Internet
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Promocja
(4)
Reklama internetowa
(4)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znaki towarowe
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kadry
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Merchandising
(2)
Metody badawcze
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo autorskie
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia
(2)
Sponsoring
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towar
(2)
Agrosturystka
(1)
Alkohol
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Estetyka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pamięć
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Europejska ; 29)
Wprowadzenie; R. 1 Promocja towarów przemysłowych; R. 2 Promocja towarów rolno-spożywczych: Zasady promocji towarów rolno-spożywczych; Działania promocyjne wspierane przez Wspólnotę; Ochrona tradycyjnych i regionalnych produktów rolno-spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, Wprowadznie, I. Mała i średnia przedsiębiorczość w Unii Europejskiej, 1. Unia Europejska-podstawowy pakiet informacyjny, 2. Rynek Unii Europejskiej-szansa dla polskich przedsiebiorców, 3. Prawne ramy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, II. Promocja i reklama małego przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej.Komunikowanie się i autoprezentacja, 4. Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości, 5. Reklamowanie i konsumpcja w "starej" i "nowej" Europie.Pomiędzy tendencjami globalnymi a lokalną specyfiką kulturową, 6. Mały poradnik skutecznej komunikacji, III. Rejestrtacja działalności gospodarczej i finanse małych i średnich firm, 7. Działania przedsiębiorcy w zakresie rejestracji i realizacji niektórych danin publicznoprawnych, 8. Biznesplan-twój pierwszy krok w stronę sukcesu, 9. Źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska / Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2008. - 142 s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego: Obszarowy produkt turystyczny; Miasto jako produkt turystyczny; Promocja obszarowego produktu turystycznego; 2. Instytucjonalne aspekty promocji produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich: Produkt turystyczny badanych miast; Systemy promocji produktu turystycznego; Organizacje międzynarodowe w polityce promocji turystyki miast; 3. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego: Wykorzystywane instrumenty promocji; Determinanty działań promocji produktu turystycznego; Wpływ położenia geograficznego na prowadzona politykę promocji; 4. Koncepcja modelu systemu promocji produktu promocji aglomeracji miejskiej: Ocena efektywności prowadzonych działań promocji produktu turystycznego; Modele systemu promocji produktu turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.95 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wykładnia art. 28 w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Krajowe regulacje dotyczące promocji towarów w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Kolizyjno-prawne aspekty stosowania art. 28.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 2)
Ku intelektualizacji pracy; Udział pracowników w budowie strategii rozwoju firmy; Zarządzanie w praktyce przemysłowej; Psychologiczne i osobowościowe uwarunkowania decyzji menedżerskich; Wynagrodzenia menedżerów w spółkach publicznych; Przedsiębiorstwa województwa świętokrzyskiego w ocenie zdolności adaptacyjnych gospodarki; Okręgi przemysłowe jako środowisko konkurencyjne małych firm; Systemy typu Customer Relationship Management jako sposób osiągania przewagi konkurencyjnej; Procesy wirtualizacji firm; Przedsiębiorstwo wirtualne w logistyce; Techniki promocji sprzedaży w przedsiębiorstwach handlu detalicznego; Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie; Ekologiczne koszty działania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Rola promocji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem: Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa; Narzędzia promocji; Reklama i jej cele; Rodzaje reklamy; Znaczenie marki w działalności promocyjnej; Komunikacja zintegrowana; 2. Oddziaływanie reklamy: Nośniki i środki reklamy; Planowanie mediów; Przekaz reklamowy; Perswazja w reklamie; Etyka w reklamie; Ograniczenia prawne reklamy; 3. Wizualne aspekty reklamy: Tożsamość przedsiębiorstwa; Liternictwo; Projektowanie graficzne; Wystawiennictwo; promocja w miejscu sprzedaży; 4. Zarządzanie reklamą: Struktura przemysłu reklamowego; Agencja reklamowa; Zarządzanie kampanią reklamową; Skuteczność i efektywność reklamy; Budżet reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : echniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo-rządzania briefu reklamowego; Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne formy reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego reklama tak długo pozostawała wiedzą tajemną; Wpływanie na ludzi: mity i mechanizmy; Wizerunek a rzeczywistość; Reklama podprogowa; Konformizm; Komunikat reklamowy; Milczące symbole i oznaki tożsamości; Pośrednie doświadczenie i wirtualna rzeczywistość; Komunikaty, przypomnienia i nagrody; Granice reklamowania; Co działa, co nie działa i dlaczego; Nieustanne monitorowanie; Wprowadzenie na rynek nowego produktu; Planowanie strategii kampanii; Co się dzieje wtedy, gdy przestajemy reklamować?, Reklama sezonowa; Dlaczego reklamy radiowe nie są dobrze zapamiętywane; Reklamy i ich następcy; Troska firmy o wizerunek i inne kwestie; Internet; Pomiar wpływu reklamy na pamięć; Wiedza naszego umysłu o zakupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama w przedsiębiorstwie / Robert Nowacki, Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2002. - 265,[6] s. : 80 rys., 55 tabel ; 23 cm.
R.1 Zarządzanie marketingiem a działalność reklamowa przedsiębiorstwa: Strategia marketingowa i taktyka działania przedsiębiorstwa; Proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Instrumenty promocji; Programowanie działalności reklamowej w przedsiębiorstwie. R.2 Procesy decyzyjne w zakresie doboru mediów: Ch-ka mediów reklamy; Uczestnicy procesu doboru mediów i środków reklamy; Dobór mediów i środków reklamy jako proces decyzyjny; Kryteria doboru mediów i środków reklamy w przedsiębiorstwie; Zewnętrzne bariery doboru mediów i środków reklamy. R.3 Zarządzanie działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach- założenia i praktyka: Strategia reklamy w działalności przedsiębiorstwa; Preferencje przedsiębiorstw w zakresie mediów i środków reklamy; Stopień wykorzystania poszczególnych mediów i środków reklamy; Kryteria doboru mediów i środków reklamy; Struktura działań reklamowych w przedsiębiorstwie; Ograniczenia działalności reklamowej przedsiębiorstw; Preferencje konsumentów a proces zarządzania reklamą w przedsiębiorstwie. R.4 Wpływ działalności reklamowej przedsiębiorstw na kształtowanie preferencji i zachowań konsumentów na rynku: Ch-ka postaw konsumentów wobec reklamy; Ocena poszczególnych mediów, środków i technik reklamy; Ocena atrybutów reklamy i stopnia ich wyrażania przez poszczególne media i środki reklamy. R.5 Stan i perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce: Ch-ka rynku reklamy w Polsce; Perspektywy rozwoju rynku reklamowego w Polsce na tle innych krajów europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej