Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(237)
IBUK Libra
(17)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(224)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(19)
Czasopisma
(13)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(189)
dostępne
(157)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(168)
Czytelnia
(191)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(12)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(8)
Baran Krzysztof Wojciech
(5)
Bieniok Henryk (1940- )
(5)
Gurdek Magdalena (1977- )
(5)
Majewski Kamil
(5)
Baran Beata
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(4)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(4)
Salwa Zbigniew
(4)
Walczak Krzysztof
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Bieda Jolanta
(3)
Bomba Katarzyna
(3)
Bosak-Sojka Maria
(3)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(3)
Duraj Tomasz
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hofstede Geert
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lach Daniel Eryk
(3)
Lipka Anna
(3)
Lis Artur
(3)
Lityński Adam (1940- )
(3)
Mikołajczyk Zofia
(3)
Musiała Anna
(3)
Pisarczyk Łukasz
(3)
Pudło-Jaremek Anna
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sobczyk Arkadiusz
(3)
Szewczyk Helena
(3)
Świętnicki Tomasz
(3)
Żołyński Janusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Albigowski Marek
(2)
Baran-Wesołowska Beata
(2)
Barut Arkadiusz (1974- )
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czermińska Małgorzata
(2)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(2)
Dobrowolski Grzegorz
(2)
Dörre-Kolasa Dominika
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Florek Ludwik (1946- )
(2)
Gredka-Ligarska Iwona
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Ingram Marian
(2)
Jakubik Mateusz
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jęcek Zuzanna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Koczur Sebastian
(2)
Konieczny Marcin
(2)
Kozar Łukasz Jarosław
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kuba Magdalena
(2)
Kubczak Anna
(2)
Kuczkowska Ewelina
(2)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(2)
Kumor-Jezierska Ewelina
(2)
Kwaśniak Aleksander
(2)
Latos-Miłkowska Monika
(2)
Lekston Mariusz (1975- )
(2)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(2)
Ludera-Ruszel Agata
(2)
Maggi-Germain Nicole
(2)
Majchrowska Elżbieta
(2)
Majewski Maciej
(2)
Makowski Dariusz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(2)
Myl Małgorzata
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Oleksiak Piotr
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Patulski Andrzej
(2)
Pawłowska Beata
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Radecki Gabriel
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Serafin Katarzyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(149)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(256)
Język
polski
(253)
angielski
(3)
Temat
Organizacja
(76)
Praca
(54)
Zarządzanie
(49)
Przedsiębiorstwo
(43)
Motywacja pracy
(41)
Kadry
(40)
Menedżerowie
(30)
Prawo pracy
(26)
Organizacja pracy
(22)
Praca zespołowa
(18)
Przywództwo
(15)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Czas pracy
(12)
Organizacja ucząca się
(12)
Płaca
(12)
Rynek pracy
(12)
Decyzje
(11)
Zatrudnienie
(11)
Organizacje
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
COVID-19
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Ubezpieczenia społeczne
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(7)
Negocjacje
(7)
Ocena pracowników
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Współdziałanie
(7)
Globalizacja
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kariera
(6)
Konflikt
(6)
Kultura
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona danych osobowych
(6)
Polska
(6)
Postępowanie administracyjne
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Umowa o pracę
(6)
Unia Europejska (UE)
(6)
Urlopy
(6)
Zachowanie organizacyjne
(6)
Zbiorowe stosunki pracy
(6)
Związki zawodowe
(6)
Innowacje
(5)
Nauczyciele
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagogika pracy
(5)
Planowanie
(5)
Postępowanie dyscyplinarne
(5)
Praca zdalna
(5)
Pracodawcy
(5)
Prawo międzynarodowe
(5)
Psychologia pracy
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Zawód
(5)
Administracja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Internet
(4)
Kobieta
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Polityka międzynarodowa
(4)
Prawa człowieka
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Prawo do sądu
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rolnictwo
(4)
Samorząd pracowniczy
(4)
Szkolnictwo
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Sędziowie
(4)
Trybunał Konstytucyjny (Polska)
(4)
Urzędnicy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Świadczenia
(4)
Bhp
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Emerytura
(3)
Etnopsychologia
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(3)
Gry i zabawy
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Mentoring
(3)
Międzynarodowa Organizacja Pracy
(3)
Mobbing
(3)
Motywacja
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(2)
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(9)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
1901-
(3)
1945-1989
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(2)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(28)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Francja
(4)
Niemcy
(4)
Wielka Brytania
(4)
Chiny
(3)
Czechy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(3)
Rosja
(2)
Ukraina
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Kanada
(1)
Korea Północna
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Norwegia
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
ZSRR
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(41)
Podręcznik
(25)
Czasopismo naukowe
(13)
Opracowanie
(12)
Czasopismo prawnicze
(11)
Poradnik
(6)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
256 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; Część I. Praca w biurze Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych: Człowiek jako homo officens – krótka historia pracy biurowej; Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru; Open space – efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika?; Den, hive, cell i club – koncepcja stylów pracy Francisa Duffy’ego; Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze – mobilność pracowników oczyma Jeremy’ego Myersona i Catherine Greene; Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi – cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy: Pokolenia na współczesnym rynku pracy; Różnice międzypokoleniowe – fakty czy stereotypy?; CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White -Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion – pięć grup tzw. osobowości biurowych; Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach „nowej normalności”: Czy konieczny jest powrót do biur?; Uwarunkowania powrotu do biur; Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR; Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego; Część II. Praca zdalna Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna – podobieństwa i różnice: Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca; Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia; Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy; Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna; Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania; Rozdział 5. Szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną; Praca zdalna – perspektywa pracownika; Praca zdalna – perspektywa pracodawcy; Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy?; Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach; HR jako Paradox Navigator; Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami; Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy: Trudności z oceną zdalnych pracowników; Kryteria oceny zdalnych pracowników; Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników; Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników; Jak motywować zdalnych menedżerów?; Obniżka wynagrodzeń – zabójca motywacji?; Czy istnieje „osobowość zdalnego pracownika”?; Część III. Między pracą w biurze a pracą w domu. coworking jako trzecia forma pracy Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw: Definicja i historia pojęcia; Coworking a praca w tradycyjnym biurze; Coworking jako wspólnota wartości; Polityka zero waste – jeden z przejawów realizacji wartości; Koncepcja activity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych: Rodzaje przestrzeni coworkingowych; Biura coworkingowe w czasach „przedpandemicznych”; Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych; Część IV. Próba podsumowania Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności: Co oznacza „powrót do normalności”?; Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur?; Do jakich biur ma nastąpić powrót?; Koniec ery dress code’u?; Projektowanie partycypacyjne – modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej?; Coworking – idea przeszłości czy przyszłości?; Sąsiedzkie biura coworkingowe – utopia czy przyszłość coworkingu?; Jak kreować przestrzeń pracy?; Aneks; Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner – Polskie Forum HR); Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 161, [5] s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 174 s. ; 23 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Rola kultury organizacyjnej w środowisku pracowniczym: Pojęcie kultury organizacyjnej; Składniki kultury organizacyjnej; Siła i funkcje kultury organizacyjnej; Typologie kultur organizacyjnej R.2 Dysonans kulturowy a zarządzanie kulturą organizacyjną: Zjawisko dysonansu kulturowego; Rola kierownika w kształtowaniu kultury organizacyjnej; Strategie integrowania subkultur; Studia przypadków. R.3 Kultura dominacji: Cechy kultury dominacji; Strategie zarządzania kulturą dominacji; Konsekwencje kultury dominacji; Studia przypadków. R.4 Kultura rywalizacji: Cechy kultury rywalizacji: Strategie zarządzania kulturą rywalizacji; Konsekwencje kultury rywalizacji; Studia przypadków. R.5 Kultura współdziałania: Cechy kultury współdziałania; Strategie zarządzania kulturą współdziałania; Konsekwencje kultury współdziałania; Studia przypadków R.6 Kultura adaptacji: Cechy kultury adaptacji; Strategie zarządzania kulturą adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Konsekwencje kultury adaptacji; Studia przypadków. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Złożoność kultury organizacyjnej, 2. Typologia narodowych kultur organizacyjnych, 3. Doskonalenie kadry kierowniczej, 4. Międzykulutrowe podejście do doskonalenia
menedżerów, 5.Kulturowy model doskonalenia menedżerów , 6.Pragmatyka doskonalnia menedzerów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Kultury narodowe; Ja, my i oni; On, ona, on(a); Inne znaczy niebezpieczne; Piramidy, maszyny, targowi- ska i rodziny, Prawda a prawość; Kultury organizacyjne Od szaleństwa do metody; Wnioski, Kontakty międzykul- turowe, sztuka przetrwania w środowisku wielokulturo- wym, Odczytywanie zaprogramowania umysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: zasady gry społecznej, Cz. I Wymiary kultur narodowych; 2. Równi i równiejsi, 3. Ja, my i oni; 4. On, ona, on(a); 5. Inne znaczy niebezpieczne; 6. Kiedyś, teraz czy potem? Cz. II Kultury organizacyjne: 7. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym jak się ludzie organizują w różnych kulturach, 8. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian. Cz. III Wnioski: 9. Kontakty międzykulturowe, 10. Sztuka przetrwania w środowisku wielokulturowym,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2458)
1. Główne idee i założenia marketingu wewnętrznego w bibliotece, 2. Narzędzia marketingu wewnętrznego służace podnoszeniu jakości pracy biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jutro: R.I Zmiany w otoczeniu firmy: 1. Globalizacja, 2. Informatyzacja, 3. Profil konsumenta. R.II Nowy model firmy 1. Firma globalna, 2. Organizacja oparta na wiedzy. R.III Koncepcje zarządzania. Cz. II Menedżer: R.IV Treść pracy menedżera, R.V Sylwetka menedżera, R.VI Styl pracy menedżera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo przyszłości w warunkach rynku globalnego, 2. Specyfika pracy współczesnego menedżera, 3. Kompetencje współczesnego polskiego menedżera, 4. Determinanty sukcesu współczesnego menedżera, 5. Analiza doskonalenia i rozowoju współczesnego menedżera, 6. Wizja menedżera przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metodologia wartościowania pracy / Zbigniew Martyniak. - Kraków : Antykwa, 1998. - 321 s. : tab. ; 20 cm.
Pojęcia i kryteria wartościowania pracy; 3. Sumaryczne metody wartościowania pracy (m. sumaryczno-porównawcza, m. porównywania parami); 4. Pierwsza m. analityczna Ch.Bedaux. II Uniwersalne metody wartościowania pracy Geneza i istota wartościowania pracy: 1. Wartościowania pracy jako technika organizatorska; 2. y: 1. Metody zachodnioeuropejskie (założenia m. belgijskiej, założenia m. holenderskiej, m. S.W.Hangera i H.Wenga, m. H. Timme, m. Sulzera); 2. M. jugosłowiańskie(założenia m. rządowej, m. Huty Żelaza w Skopje, założenia m. FOSOLD założenia m. PRADO); 3. M. krajowe(założenia m. "MIPPI SS-81", m. "UMEWAP-85P", założenia m. "UMEWAP-87") III Specyficzne metody wartościowania pracy: 1. M. wartościowania prac produkcyjnych(m. szwedzka, węgierska m. wartościowania stanowisk robotniczych, założenia m. "MIPPISS-84"); 2. M. wartościowania prac biurowych i kierowniczych(założenia m. J.Kordaszewskiego, m. Z.Stu dniarka, zmodyfikowana m. Z.Studniarka dla ośrodków komputerowych, m. czechosłowacka, m. Hay-Metra, m. "HORTEX", m. "AWP-N", m. "MEBATOR") IV Metodyka wdrażania analitycznego wartościowania pracy: 1. Strategie wdrażania; 2. Przygotowanie zakładu pracy; 3. Analiza pracy; 4. Określenie m. analitycznej (m. Stiegersa-Reeda, m. szacunku ekspertów); 5. Opracowanie opisów pracy; 6. Wycena punktowa stanowisk; 7. Przechodzenie z wyników wartościowania na płace( m. statystyczna, m. H.Eulera, m. H.Timme, m. własna) Od statystycznego do dynamicznego wartościowania pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej