Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(42)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(44)
Autor
Aronson Elliot
(7)
Radzicki Józef
(7)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Lewicka Maria
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Crisp Richard J. (1973- )
(2)
Gocławska Małgorzata
(2)
Goszczyńska Maryla
(2)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Akert Robin M
(1)
Aranowska Elżbieta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Derks Lucas
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Douglas Mary
(1)
Drogosz Marek
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hamer Hanna
(1)
Holland Ron
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Kiliszek Ewa
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Wiesław
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Leippe Michael R
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majerek Bożena
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olszewska Justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Siara Olga
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Snopek Mariusz
(1)
Starzomska Małgorzata (psycholog)
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawasz Edward
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Townend Anni
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Winn Denise
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Postawy
(36)
Psychologia społeczna
(20)
Agresywność
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Konformizm
(9)
Uprzedzenia
(9)
Grupy społeczne
(7)
Psychologia
(7)
Zachowanie
(7)
Młodzież
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Poznanie
(5)
Interakcje społeczne
(4)
Konsumenci
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Przywództwo
(4)
Rodzina
(4)
Bezrobocie
(3)
Postawy rodzicielskie
(3)
Reklama
(3)
Spostrzeganie
(3)
Stereotyp
(3)
Stres
(3)
Więź społeczna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Władza
(3)
Zachowanie prospołeczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Badania naukowe
(2)
Decyzje
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nadzieja
(2)
Nauczyciele
(2)
Obraz siebie
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Praca
(2)
Przywiązanie (psychologia)
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Twórczość
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Alienacja
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytaryzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorosłość
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Fleck, Ludwik (1896-1961)
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(7)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia przedsiębiorczości / Joanna Pyrkosz-Pacyna. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2020. - 157, [1] s. : rys., tab., zdjęcia ; 24 cm.
Podziękowania; Wprowadzenie, czyli o czym jest ta książka; Rozdział 1. Czym jest przedsiębiorczość? 1.1. Przedsiębiorczość jako dziedzina interdyscyplinarna 1.2. W poszukiwaniu definicji 1.3. Psychologia przedsiębiorczości 1.4. Przedsiębiorca a osoba przedsiębiorcza 1.5. Intencja przedsiębiorcza 1.6. Jak zmierzyć efektywność przedsiębiorczą? 1.7. Porażka Rozdział 2. Czy przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Cechy przedsiębiorcze 2.1. Motywacja i innowacyjność 2.2. Wewnętrzne umiejscowienie kontroli 2.3. Pewność siebie – wada czy zaleta? 2.4. Wytrwałość 2.5. Czy przedsiębiorcy lubią ryzyko? 2.6. Odporność na stres 2.7. Klasyczne teorie osobowości 2.8. Koncepcje przedsiębiorczej osobowości 2.9. Rozwój kompetencji przedsiębiorczych Rozdział 3. Motywacja w/do przedsiębiorczości 3.1. Między motywacją a poznaniem 3.2. Motywacja osiągnięć 3.3. Realizacja pasji czy konieczność? 3.4. Przedsiębiorcze wzorce 3.5. Pieniądze a przedsiębiorczość Rozdział 4. Jak myślą przedsiębiorcy? 4.1. Zdolności poznawcze 4.2. Inteligencja 4.3. Inteligencja emocjonalna 4.4. Dostrzeganie i wykorzystywanie okazji 4.5. Przedsiębiorcze uczenie się 4.6. Podejmowanie decyzji i błędy poznawcze Rozdział 5. Wszyscy jej chcą, ale (prawie) każdy boi się zacząć – innowacyjność 5.1. Przedsiębiorczość a twórczość 5.2. Inspiracja – to brzmi dumnie 5.3. Bądź ciekawy, bądź ciekawa 5.4. Motywacja i emocje 5.5. Chciałbym/chciałabym, ale boję się 5.6. Kultura organizacyjna sprzyjająca innowacjom 5.7. Badania innowacyjności w organizacjach 5.8. Krajowa kultura innowacji Rozdział 6. Gdy przedsięwzięcie wymaga lidera – przywództwo i współpraca 6.1. Przywództwo a zarządzanie 6.2. Obejmowanie roli przywódcy 6.3. Komunikowanie wizji 6.4. Autentyczność 6.5. Co robi przywódca? 6.6. Samotność na szczycie 6.7. Korzyści z bycia u władzy 6.8. Czy władza deprawuje? 6.9. Kobiety w roli lidera 6.10. Współczesne wyzwania liderów; Zakończenie; Dodatek 1. Dlaczego i jak korzystać z wiedzy naukowej w zakresie psychologii przedsiębiorczości; Dodatek 2. Polecana literatura i materiały dodatkowe; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo od autorki; Wprowadzenie; Część pierwsza: Pomiędzy...: Pomiędzy złą a dobrą pokorą; Pomiędzy mrokiem depresji a mistyczną nocą; Pomiędzy głodem podziwu a głodem Boga; Pomiędzy wypaleniem a całopaleniem. Część druga: Czy to możliwe, że...? Czy to możliwe, że ruch na rzecz pozytywnej samooceny doprowadził do epidemii depresji? Czy to możliwe, że Bóg zsyła na nas cierpienia ponad nasze siły? Czy to możliwe, że Chrystus jest za wielki, aby być naszym przyjacielem? Czy to możliwe, że Freud był religijny? Czy to możliwe, że współczesne teorie szczęścia dowodzą istnienia Boga? Czy to możliwe, że mądrość jest owocem bólu? Czy to możliwe, że istnieje prawdziwie chrześcijański feminizm? Czy to możliwe, że Bóg wybaczy mi moje błędy? Czy to możliwe, że nasze ciało udowadnia istnienie Boga? Czy to możliwe, że regułę kontrastu stworzył Bóg? Część trzecia: Dlaczego? Dlaczego nie odczuwam niezwykłych przeżyć wewnętrznych po Komunii Świętej? Dlaczego niewinne dzieci i zwierzęta cierpią? Zakończenie. Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Autorytet nauczyciela; 2. Przewodnik skalowy do pomiaru, oceny i samooceny autorytetu: Autorytet intelektualny; Autorytet światopoglądowy; Autorytet naukowy; Autorytet moralny; Autorytet społeczny; Autorytet kulturalny; Autorytet polityczny; Autorytet dydaktyczny; Autorytet metodyczny; Autorytet wychowawczy; 3. Kwestionariusz do poznawania, oceny i samooceny autorytetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Postawy rodzicielskie: Rozdział 1. Postawy rodzicielskie a osobowość dziecka. Rozdział 2. Postawy rodzicielskie a decyzja o małżeństwie. Rozdział 3. Postawy rodzicielskie a postrzeganie przez córki własnej cielesności. Część II. Style przywiązania: Rozdział 4. Style przywiązania a sposoby wyrażania uczuć. Rozdział 5. Style przywiązania a osobowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Makropsychologia czyli psychologia zmiany społecznej: szkic osobisty; Potoczne rozumienie moralności; Wpływ telewizji na postawy i decyzje wyborcze oraz jej percepcja; Daj czy wypracuj? Sześcienny model aktywności; Hiperuległość; Orientacje społeczne; Kontrola, preferencje kontroli, postawy wobec problemów społecznych; Bezradność społeczna, bezradność wyuczona; Percepcja społecznego konsensusu, myślenie stereotypowe, a skłonność do uprzedzeń; Związki poznawczej indywidualizacji z efektem asymetrii w spostrzeganiu dystansów ja-inni jako miara stereotypów społecznych; Orientacje prospołeczne a preferowanie wartości (w kategoryzacji Shaloma Schwartza); Rola interakcji w wyjaśnianiu percepcji grup społecznych; Style funkcjonowania w grupie zadaniowej; Sztuka układania ankiet ewaluacyjnych; Specyfika następstw skrajnego stresu- historia poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1 Zakład karny jako placówka resocjalizacyjna: 1.1. Zakłady karne w Polsce – historia i wewnętrzna struktura; 1.2. Formalny podział więźniów; 1.3. Cele i zadania personelu penitencjarnego. Rozdział 2 Człowiek w warunkach izolacji więziennej: 2.1. Deprywacja podstawowych potrzeb; 2.2. Następstwa odosobnienia społecznego; 2.3. Przystosowanie człowieka do warunków odosobnienia. Rozdział 3 Podkultura więzienna jako główny wyznacznik życia poszkodowanych: 3.1. Pozaformalny podział więźniów – struktura i znaczenie „drugiego życia”; 3.2. Skazani poszkodowani – charakterystyka populacji; 3.3. Pejoratywne skutki otrzymania statusu osoby poszkodowanej. Rozdział 4 Założenia metodologiczne i organizacja badań własnych: 4.1. Przedmiot i cel badań; 4.2. Problemy i hipotezy badawcze; 4.3. Zmienne i wskaźniki;  4.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze;  4.5. Teren badań i dobór próby badawczej;  4.6. Charakterystyka badanej próby. Rozdział 5 Skazani poszkodowani w warunkach izolacji penitencjarnej: 5.1. Przyczyny otrzymania statusu osoby poszkodowanej; 5.2. Relacje zdegradowanych z grypsującymi i niegrypsującymi;   5.3. Relacje między poszkodowanymi;  5.4. Poczucie zagrożenia deprecjonowanych;   5.5. Skazani poszkodowani w warunkach izolacji penitencjarnej – analiza indywidualnych przypadków. Rozdział 6 Uczestnictwo poszkodowanych w oddziaływaniach resocjalizacyjnych: 6.1. Aktywność w zajęciach kulturalno-oświatowych i sportowych;  6.2. Uczestnictwo w zajęciach edukacyjnych;  6.3. Aktywność pracownicza zdegradowanych;  6.4. Uczestnictwo poszkodowanych w oddziaływaniach resocjalizacyjnych – analiza indywidualnych przypadków.  Rozdział 7 Wybrane czynniki resocjalizacji skazanych poszkodowanych: 7.1. Kontakt z wychowawcą penitencjarnym;  7.2. Znaczenie kontaktów z rodziną;  7.3. Religia w życiu skazanych zdeprecjonowanych; 7.4. Wybrane czynniki resocjalizacji skazanych poszkodowanych – analiza indywidualnych przypadków. Zakończenie i wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoria rodziny w ujęciu psychologii, pedagogiki i socjologii: 1. Rodzina w ujęciu psychologii i pedagogiki: Czym jest rodzina, jej cechy i zadania; Style wychowania w rodzinie , postawy rodzicielskie, metody wychowawcze, socjalizacja; Style przywiązania; Szanse na zmianę biologicznie uwarunkowanych modeli przywiązaniowych; Systemowe ujęcie rodziny; Socjobiolodzy o rodzinie; Przemiany okresu dorosłości. Czas rodzicielstwa – wczesna i średnia dorosłość; Rodzina w kulturze selfizmu i narcyzmu. Poczucie własnej wartości. 2. Rodzina w ujęciu perspektywy socjologicznej: Rodzina jako mikrostruktura społeczeństwa – definicje rodziny; Rola i funkcje rodziny; Typy rodzin, modele rodzin, wzory życia rodzinnego; Nowe ojcostwo i macierzyństwo; Cykl rodziny i kryzysy normatywne; Przemiany dotyczące małżeństwa i rodziny we współczesnym świecie – ujęcie socjologiczne czasów ryzyka i rodzin ryzyka; Co pomaga przeciwdziałać społecznym i osobistym skutkom życia w społeczeństwie ryzyka. 3. Postulaty zmiany paradygmatu myślenia i języka opisującego rodzinę na język pozytywny – język szans: paradygmat socjologiczny i psychologiczny: Socjologiczne propozycje zmian – pozytywnego myślenia o rodzinie; Połączone siły nurtu psychologii pozytywnej oraz psychologii rodziny – pozytywna psychologia rodziny; Przykłady implementacji teorii pedagogiczno-psychologicznych w praktyce pomocowej. 4. Problemy występujące w rodzinach – rodziny wieloproblemowe jako obszar badawczy. Cz. II Część empiryczna: 5. Opis sposobu przeprowadzonych badań; 6. Dobór grup badawczej i kontrolnej; 7. Opis etapów prowadzonych badań; 8. Opis procedury badawczej; 9. Opis narzędzi zastosowanych do badań; 10. Opis procedur badawczych; 11. Pytania badawcze; 12. Hipotezy badawcze ogólne; 13. Metody statystycznej analizy danych; 14. Związki pomiędzy osobowością wg modelu Wielkiej Piątki a występowaniem problemów rodzinnych (H2-H5); 15. Związki pomiędzy stylami przywiązania a występowaniem problemów rodzinnych (H6-H11); 16. Związki pomiędzy postawami rodzicielskimi a występowaniem problemów rodzinnych (H12-H13); 17. Związki pomiędzy stylami radzenia sobie w sytuacjach stresowych a występowaniem problemów rodzinnych (H14-H15); 18. Związki pomiędzy samooceną a występowaniem problemów rodzinnych (H16-H21); 19. Związki pomiędzy doświadczeniem bycia w rodzinie dysfunkcjonalnej (rodzina pochodzenia) a występowaniem problemów rodzinnych (H22-H23); 20. Analiza skupień; 21. Podsumowanie badań własnych. Co czyni z rodziny „rodzinę ryzyka”, co zaś „rodzinę szans”?; 22. Opis przypadku – rodzina wieloproblemowa – zmiana jakości życia dzięki wsparciu socjopsychopedagogicznemu; 23. Dyskusja wyników własnych na tle innych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pogranicza)
1. Instytucje nie posiadają umysłu; 2. Mała skala jest bez znaczenia; 3. Przetrwanie grup ukrytych; 4. Instytucje opierają się na analogii; 5. Instytucje decydują o podobieństwie; 6. Instytucje pamiętają i zapominają; 7. Przykład instytucjonalnego zapominania; 8. Instytucje dokonują klasyfikacji; 9. Instytucje decydują o życiu lub śmierci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 102)
R.I Postawy a cechy osobowościowe w literaturze przedmiotu: 1. Postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 2. Wybrane zmienne osobowości warunkujące postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 3. Funkcjonowanie domów pomocy społecznej. R.II Program badań nad postawami personelu domów pomocy społecznej wobec osób z zaburzeniami psychicznymi, R.III Wyniki badań empirycznych uzyskane na podstawie zastosowanych metod, R.IV Zależności pomiędzy postawami a inteligencją, wartościami, lękiem i samooceną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Rola wpływów interpersonalnych i naśladownictwa w kształtowaniu zachowań konsumentów, 2. Oddziaływania interpersonalne jako determinanta zachowań polskich konsumentów, 3. Praktyczne zastosowanie wiedzy o roli wpływów interpersonalnych w zachowaniach konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Człowiek jako istota racjonalna. Reforma polskiej gospodarki: studium decyzji transgresyjnych. Czy nieracjonalność może być racjonalna? Klasyczne i alternatywne modele wyboru i zachowania w n-osobowych grach ekonomicznych. Spór o racjonalność indywidualnych wyborów. Czy dwa plus dwa to więcej niż cztery? Błąd niedoszacowania. Transgresja polskich menedżerów w warunkach transformacji ustrojowej. O motywacji przedsiębiorczości i jej percepcji wśród przedsiębiorców. Zasoby, zachowania i decyzje alokacyjne. Globalizacja i transgresja. Działania przedsiębiorcze - przejaw przystosowania czy transgresji. Część II: Poznawcze i społeczne aspekty funkcjonowania człowieka. Poznawcza koncepcja nadziei. Nadzieja, czas i heurystyka żagla. Pięćdziesiąt lat minęło... Ewolucja badan nad konfliktem interesów. Jaka psychologia? Jaka praktyka psychologiczna? Jakie kształcenie psychologów? Teoria decyzji w kontekście moralności i prawa. Jak myślą uczeni? Argumentacja dziecięca na przykładzie dyskursu narracyjnego. Intencjonalne i odruchowe mechanizmy percepcji. Biologiczne ryzyko uzależnień - kilka refleksji metodologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej