Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Bajerowski Tomasz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fertsch Marek
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Madurowicz Mikołaj
(1)
Malek William
(1)
Marfo-Yiadom Edward
(1)
Meyer Ron
(1)
Morgan Mark
(1)
Nowak Maciej J
(1)
Pajestka Józef
(1)
Parysek Jerzy J
(1)
Piasta Jacek
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Urbański Maciej
(1)
Witkowska Dorota
(1)
Zając Czesław
(1)
de Wit Bob
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Zarządzanie
(5)
Planowanie przestrzenne
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kadry
(3)
Motywacja
(3)
Przywództwo
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Decyzje
(2)
Gospodarka
(2)
Kariera
(2)
Kształcenie
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Praca
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Wartość
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Ceny
(1)
Ekonometria
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Jakość
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Mentoring
(1)
Metropolie (urban.)
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nowy produkt
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przestrzeń
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria organizacji
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Urbanistyka
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Środki obrotowe
(1)
Temat: miejsce
Warszawa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne / red. Barbara Prandecka ; Nr 1)
1. Świadome kształtowanie procesów rozwoju: Paradygmat świadomego kształtowania procesów; Układy obejmowane świadomym kształtowaniem; Podstawowe typy podmiotów planujących; Tendencje globalizacji; 2. Racjonalność społęczno-gospodarcza: Główne obszary pojecia "racjonalności"; Problemy etyczne w ekonomii; Racjonalność strategiczna w kształtowaniu procesów społeczno-gospodarczych; 3. Cele i metody polityki rozwoju. Diagnoza retospektywna rozwoju Polski: Niektóre nauki historycznego doświadczenia; Cechy polskiego kryzysu 1980-1982 i jego aspekty międzynarodwe; 4. Cele i metody polityki rozwoju. Problemy i wybory dla przyszłości; 5. Inflacja i równowaga gospodarcza; 6. Społeczno-moralne czynniki postępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne problemy badań nad tożsamością i przestrzenią: 1. Tożsamość w nauce współczesnej - wybrane perspektywy badawcze, 2. Problematyka badania przestrzeni, 3. Przestrzenny wymiar tożsamości. Cz.II Miasto jako przestrzeń tożsamości: 1. Badania przestrzeni miasta w geografii człowieka i dziedzinach pokrewnych, 2. Tożsamość w badaniach geografów miasta, 3. Identyfikacja miejskich jakości przestrzennych, Cz.III Przestrzeń tożsamości Warszawy: 1. Tożsamość Warszawy, 2. Ikonografia warszawskiej przestrzeni tożsamości, 3. Organizacja i nacechowanie przestrzeni tożsamości Warszawy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zrównoważonego rozwoju, 2. Obszary przyrodniczo cenne, 3. Teoretyczne podstawy budowy strategii rozwoju, 4. Specyficzne elementy budowy strategii zrównoważonego rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy wnioskowania statystycznego i analizy korelacji; 2. Wprowadzenie do modelowania ekonometrycznego; 3. Metoda najmniejszych kwadratów; 4. Weryfikacja modelu ekonometrycznego; 5. Niesferyczny czynnik zakłócający; 6. Wprowadzenie do analizy szeregów czasowych; 7. Prognozowanie; 8. Wielorównaniowe modele ekonometryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy teoretyczne gospodarki przestrzennej : 1.Po jęcia podstawowe; 2.Klasyczne teorie gospodarki przestrzennej; 3.Współczesne paradygmaty gospodarki przestrzennej. Wybrane zagadnienia; 4.Prognozowanie układów przestrzennych. II. Zarządzanie przestrzenią : 5.Wybrane zagadnienia zarządzania przestrzenią
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metropolia i obszar metropolitarny w Polsce; 2. Polityka przestrzenna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem polityki przestrzennej prowadzonej w polskich obszarach metropolitarnych; 3. Polityka przestrzenna w miastach stanowiących centra polskich obszarów metropolitarnych; 4. Polityka przestrzenna w strefie zewnętrznej Szczecińskiego Obszaru metropolitarnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Rola promocji w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem: Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa; Narzędzia promocji; Reklama i jej cele; Rodzaje reklamy; Znaczenie marki w działalności promocyjnej; Komunikacja zintegrowana; 2. Oddziaływanie reklamy: Nośniki i środki reklamy; Planowanie mediów; Przekaz reklamowy; Perswazja w reklamie; Etyka w reklamie; Ograniczenia prawne reklamy; 3. Wizualne aspekty reklamy: Tożsamość przedsiębiorstwa; Liternictwo; Projektowanie graficzne; Wystawiennictwo; promocja w miejscu sprzedaży; 4. Zarządzanie reklamą: Struktura przemysłu reklamowego; Agencja reklamowa; Zarządzanie kampanią reklamową; Skuteczność i efektywność reklamy; Budżet reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy składowe strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Pojęcie strategii finansowania; Cele strategii finansowania; Zasady strategii finansowania; Metody finansowania; Determinanty strategii finansowania; Kryteria wyboru strategii finansowania. 2. Charakterystyka strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Kryteria wyboru strategii finansowania; Rodzaje strategii finansowania; Analiza porównawcza charakterystycznych cech poszczególnych rodzajów strategii finansowania; Wskaźniki finansowe a strategia finansowania; Trudności w planowaniu strategii finansowania. 3. Planowanie strategii finansowania działalności przedsiębiorstwa: Planowanie finansowe - podstawowe zagadnienia; Model wewnętrznej stopy wzrostu - konserwatywna strategia finansowania; Model stopy wzrostu równoważnego - umiarkowana strategia finansowania; Sprawozdanie pro forma; Docelowa struktura kapitałowa. 4. Analiza strategii finansowania działalności wybranych przedsiębiorstw: Strategia finansowania działalności w spółce niegiełdowej (Druk-Intro SA); Strategie finansowania działalności w wybranych spółkach giełdowych (ComputerLand SA, Atlanta Poland SA); Sektorowa analiza wpływu zmian struktury kapitału na rentowność polskich przedsiębiorstw w latach 1998-2003.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Strategia: 1. Wprowadznie, Cz.II Proces tworzenia strategii: 2. Myślenie strategiczne, 3. Formowanie strategii, 4. Zmiana strategiczna, Cz.III Treść strategii: 5. Strategia na poziomie obszaru działalności, 6. Strategia na poziomie korporacji, 7. Strategia na poziomie sieci, Cz.IV Konstekst strategiczny: 8. Kontekst branżowy, 9. Kontekst organizacyjny, 10. Kontekst międzynarodowy. Cz.V Cel: 11. Cel istnienia organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przestrzenny wymiar działalności społeczno-gospodarczej, 2. Pojmowanie gospodarki przestrzennej, 3. Rola i znaczenie gospodarki przestrzennej, 4. Polityka przestrzenna, 5. Przedmiot gospodarki przestrzennej, 6. Podmioty gospodarki przestrzennej, 7. Polski system planowania przestrzennego i jego poziomy terytorialne, 8. Cele gospodarki przestrzennej, 9. Pryncypia zagospodarowania przestrzennego, 10. Gospodarka przestrzenna - planowanie przestrzenne - zagospodarowanie przestrzenne, 11. Plany zagospodarowania przestrzennego jako podstawowe narzędzie realizacji polityki i gospodarki przestrzennej w gminie, 12. Zasady planowania przestrzennego, 13. Wybrane klasyczne teorie dotyczące gospodarki przestrzennej, 14. Klasyczne modele procesu planowania, 15. Prognozy oraz ich rola w planowaniu i gospodarce przestrzennej, 16. Wiedza oraz jej znaczenie w planowaniu i gospodarce przestrzennej, 17. Uspołecznienie procesu planowania, 18. Potrzeba nowej generacji planistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / red. nauk. Tadeusz Listwan. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 543,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach, 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, 4. Planowanie kadr, 5. Dobór pracowników, 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo, 7. Motywowanie pracowników, 8. Wynagradzanie pracowników, 9. Rozwój i zrządzanie kariera pracowników, 10. Stosunki i warunki pracy, 11. Odejścia pracowników z organizacji, 12. Ocenianie pracowników, 13. Kontrola funkcji personalnej, 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie, 15. System informacji personalnej (SIP), 16. Komunikowanie się w organizacji, 17. Międzynarodowe zrządzanie kadrami, 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami, 19. Metody badań problematyki kadrowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zarys ogólny; 2. Szkoły teorii zarządzania; 3. Środowisko biznesu, etyka i odpowiedzialność; 4. Planowanie; 5. Podejmowanie decyzji przez menedżerów; 6. Rola organizowania; 7. Motywacja; 8. Przywództwo; 9. Grupy organizacyjne; 10. Komunikacja; 11. Kontrola; 12. Zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej