Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(40)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(6)
Kacmajor Anna
(3)
Kacmajor Magdalena
(3)
Lipa Michał
(3)
Aronson Elliot
(2)
Decker Bert
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Kleszcz Ryszard
(2)
Leary Mark
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Wasilewski Jacek
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brent Mike
(1)
Brock Timothy C
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Green Melanie C
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gryksa Edyta
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark R
(1)
Leippe Michael R
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszek Janusz
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Myers David G
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Perelman Chaim
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skibiński Adam
(1)
Skwara Marek
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stuart Cristina
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Turk Christopher
(1)
Urbański Marcin
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wanat Tomasz
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zgółka Tadeusz
(1)
Zgółkowa Halina
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Łysakowski Tomasz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Perswazja
(51)
Socjotechnika
(16)
Komunikacja społeczna
(14)
Psychologia społeczna
(13)
Retoryka
(11)
Manipulacja (psychol.)
(10)
Relacje międzyludzkie
(9)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Reklama
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Autoprezentacja
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Negocjacje
(5)
Decyzje
(4)
Dyskusja
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Język
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Język polski
(3)
Osobowość
(3)
Propaganda
(3)
Samopoznanie
(3)
Kłamstwo
(2)
Logika
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Polityka
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Telewizja
(2)
Agresywność
(1)
Autorytet
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Haking
(1)
Internet
(1)
Kierownictwo duchowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Ogłoszenia prasowe
(1)
Patologia społeczna
(1)
Perswzja
(1)
Politycy
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Propadanda
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przymus
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Uczniowie
(1)
Uprzedzenia
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zniewaga
(1)
Zwalczanie
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Religia i duchowość
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu negocjacyjnego, 2. Faza przygotowania negocjacji, 3. Faza wstępna - prenegocjacje. 4. Faza główna - dysproporcja pozycji negocjatorów, 5. Faza główna - negocjacje w równej pozycji, 6. Faza główna - impas, 7. Argumentacja jako sposób na impas pozycyjny, 8. Faza finalizowania negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
1. Wprowadzenie; 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Co to jest kategoria gramatyczna?, 3. O samej osobie, 4. Pierwsza lepsza osoba, 5. Druga osoba: bliźni, 6. Trzecia osoba ( boska - bo-nie-ludzka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Narzędzia wpływu: Klik, wrr Na skróty Wyzyskiwacze Sztuka ju-jitsu Podsumowanie Zadania sprawdzające. Rozdział 2. Reguła wzajemności: Jak działa reguła wzajemności; Wzajemność ustępstw; Technika odmowy – wycofania; Jak się obronić przed działaniem reguły wzajemności; Zadania sprawdzające. Rozdział 3. Zaangażowanie i konsekwencja: Klik i wrr raz jeszcze; Kluczem jest zaangażowanie; Jak się obronić przed manipulacją; Rozdział 4. Społeczny dowód słuszności: Zasada dowodu społecznego Przyczyna śmierci niepewność Róbcie wszystko to, co ja; Daj się obronić przed niechcianym wpływem. Rozdział 5. Lubienie i sympatia: Przyjaźń jako narzędzie wpływania na innych; Kogo lubimy i dlaczego; Warunkowanie i skojarzenia; Jak nie ulec niepożądanemu wpływowi. Rozdział 6 Autorytet: Siła nacisku autorytetu; Blaski i cienie ślepego posłuszeństwa; Opakowanie, nie zawartość; Daj się obronić przed naciskiem autorytetu. Rozdział 7. Niedostępność: Im mniej, tym lepiej; Opór psychologiczny; Warunki optymalne; Daj się obronić przed regułą niedostępności. Rozdział 8. Wpływ w mgnieniu oka: Automatyzmy pierwotne; Automatyzmy nowoczesne; W obronie uświęconych dróg na skróty; Podsumowanie; Zadania sprawdzające; Bibliografia; Indeks osobowy; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej