Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(237)
IBUK Libra
(17)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(224)
Publikacje fachowe
(24)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(19)
Czasopisma
(13)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(189)
dostępne
(160)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(168)
Czytelnia
(191)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(12)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(8)
Baran Krzysztof Wojciech
(5)
Bieniok Henryk (1940- )
(5)
Gurdek Magdalena (1977- )
(5)
Majewski Kamil
(5)
Baran Beata
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(4)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(4)
Salwa Zbigniew
(4)
Walczak Krzysztof
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Bieda Jolanta
(3)
Bomba Katarzyna
(3)
Bosak-Sojka Maria
(3)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(3)
Duraj Tomasz
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hofstede Geert
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lach Daniel Eryk
(3)
Lipka Anna
(3)
Lis Artur
(3)
Lityński Adam (1940- )
(3)
Mikołajczyk Zofia
(3)
Musiała Anna
(3)
Pisarczyk Łukasz
(3)
Pudło-Jaremek Anna
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sobczyk Arkadiusz
(3)
Szewczyk Helena
(3)
Świętnicki Tomasz
(3)
Żołyński Janusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Albigowski Marek
(2)
Baran-Wesołowska Beata
(2)
Barut Arkadiusz (1974- )
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ciborski Piotr
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Czermińska Małgorzata
(2)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(2)
Dobrowolski Grzegorz
(2)
Dörre-Kolasa Dominika
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Florek Ludwik (1946- )
(2)
Gredka-Ligarska Iwona
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Ingram Marian
(2)
Jakubik Mateusz
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jęcek Zuzanna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Koczur Sebastian
(2)
Konieczny Marcin
(2)
Kozar Łukasz Jarosław
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krasuń Aneta
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kuba Magdalena
(2)
Kubczak Anna
(2)
Kuczkowska Ewelina
(2)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(2)
Kumor-Jezierska Ewelina
(2)
Kwaśniak Aleksander
(2)
Latos-Miłkowska Monika
(2)
Lekston Mariusz (1975- )
(2)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(2)
Ludera-Ruszel Agata
(2)
Maggi-Germain Nicole
(2)
Majchrowska Elżbieta
(2)
Majewski Maciej
(2)
Makowski Dariusz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(2)
Myl Małgorzata
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Oleksiak Piotr
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Patulski Andrzej
(2)
Pawłowska Beata
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Radecki Gabriel
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Serafin Katarzyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(149)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(256)
Język
polski
(253)
angielski
(3)
Temat
Organizacja
(76)
Praca
(54)
Zarządzanie
(49)
Przedsiębiorstwo
(43)
Motywacja pracy
(41)
Kadry
(40)
Menedżerowie
(30)
Prawo pracy
(26)
Organizacja pracy
(22)
Praca zespołowa
(18)
Przywództwo
(15)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Czas pracy
(12)
Organizacja ucząca się
(12)
Płaca
(12)
Rynek pracy
(12)
Decyzje
(11)
Zatrudnienie
(11)
Organizacje
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
COVID-19
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Ubezpieczenia społeczne
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(7)
Negocjacje
(7)
Ocena pracowników
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Współdziałanie
(7)
Globalizacja
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kariera
(6)
Konflikt
(6)
Kultura
(6)
Kultura pracy
(6)
Ochrona danych osobowych
(6)
Polska
(6)
Postępowanie administracyjne
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Umowa o pracę
(6)
Unia Europejska (UE)
(6)
Urlopy
(6)
Zachowanie organizacyjne
(6)
Zbiorowe stosunki pracy
(6)
Związki zawodowe
(6)
Innowacje
(5)
Nauczyciele
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagogika pracy
(5)
Planowanie
(5)
Postępowanie dyscyplinarne
(5)
Praca zdalna
(5)
Pracodawcy
(5)
Prawo międzynarodowe
(5)
Psychologia pracy
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Zawód
(5)
Administracja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Internet
(4)
Kobieta
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Polityka międzynarodowa
(4)
Prawa człowieka
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Prawo do sądu
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rolnictwo
(4)
Samorząd pracowniczy
(4)
Szkolnictwo
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Sędziowie
(4)
Trybunał Konstytucyjny (Polska)
(4)
Urzędnicy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Świadczenia
(4)
Bhp
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Emerytura
(3)
Etnopsychologia
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(3)
Gry i zabawy
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Mentoring
(3)
Międzynarodowa Organizacja Pracy
(3)
Mobbing
(3)
Motywacja
(3)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(2)
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(9)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
1901-
(3)
1945-1989
(3)
2001-0
(3)
1918-1939
(2)
1301-1400
(1)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(28)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Francja
(4)
Niemcy
(4)
Wielka Brytania
(4)
Chiny
(3)
Czechy
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(3)
Rosja
(2)
Ukraina
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Kanada
(1)
Korea Północna
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Norwegia
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
ZSRR
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(41)
Podręcznik
(25)
Czasopismo naukowe
(13)
Opracowanie
(12)
Czasopismo prawnicze
(11)
Poradnik
(6)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
256 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji / Marek Bugdol. - Warszawa : Difin, 2007. - 212 s. : tab. ; 23 cm.
1. Gry społeczne w organizacji. System i struktura społeczna organizacji; Role społeczne; Organizacja areną polityczną; Gry społeczne - podstawowe pojęcia; Działania zbiorowe i "wspólne pastwisko"; Zwolennicy teorii dramaturgicznej; Gry społeczne a zadania grupowe; Przykłady gier społecznych w organizacji; Współpraca; Oszukiwanie. 2. Zachowania nieetyczne w organizacji. Zagadnienia wprowadzające; Konflikty; Mobbing/bullying; Molestowanie seksualne; Romansowanie; Szantaż; Sabotaż w miejscu pracy; Plotkowanie w miejscu pracy; Kradzież; Kłamstwo; Inwigilacja i donoszenie; Znieważanie; Zdrada; Łapówkarstwo; Protekcja i faworyzacja; Niewolnictwo XXI wieku. 3. Zarządzanie zachowaniami nieetycznymi. Koncepcje zarządzania a zachowanie pracownicze; Formalne struktury organizacyjne a zachowania pracownicze; Szkolenia a zachowania pracownicze; Kodeksy etyczne i procedury zarządzania; Znaczenie przywództwa; Znaczenie jakości życia w miejscu pracy; Wyrażanie uznania i szacunku; Dyscyplina pracy a zachowania pracownicze; Pomaganie pracownikom; Zarządzanie pracownikami trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy numer „Informatyki Ekonomicznej” obejmuje artykuły naukowe poświęcone różnym aspektom zastosowań informatyki w organizacjach. Rosnąca skala zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej wpływa na poprawę funkcjonowania współczesnych organizacji, stymulując badaczy i naukowców do poszukiwania teoretycznych i praktycznych rozwiązań dotyczących implementacji i optymalnego wykorzystania nowoczesnych narzędzi ICT.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Przekazujemy Państwu kolejny numer czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”, zawierający artykuły naukowe poświęcone różnym aspektom zastosowań informatyki w organizacjach. Rosnąca skala zastosowań technologii informacyjno--komunikacyjnych w praktyce gospodarczej wpływa na poprawę funkcjonowania współczesnych organizacji, stymulując badaczy i naukowców do poszukiwania teoretycznych i praktycznych rozwiązań implementacji i optymalnego wykorzystania nowoczesnych narzędzi ICT.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Ewolucja administracyjnego oddziaływania państwa na sferę zatrudnienia; 2. Założenia i tendencje zmian na polskim rynku pracy w latach 1990-2007; 3. Prawne podstawy promocji zatrudnienia i ochrony miejsc pracy; 4. Administracja pracy i instytucje rynku pracy; 5. Funkcjonowanie samorządowych instytucji rynku pracy; 6. Instrumenty wspierania i promocji zatrudnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształcenie nauczycieli, 2. Droga do szkoły, 3. Lekcje, 4. Dyscyplina, 5. Prace administracyjne, 6. Rady pedagogiczne i konfrontacje, 7. Koledzy, 8. Rodzice, 9. Zdrowie psychiczne, 10. Plan czy improwizacja? Zasady pracy w domu, 11. Gabinet do pracy i wyposażenie, 12. Przygotowania do lekcji, 13. Klasówki i sprawdziany, 14. Wycieczki szkolne, 15. Dokształcanie się, 16. Podstawowe zasady gospodarowania czasem, 17. Najważniejsze zasady, 18. Komputer dla progresywnego nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kierowanie: Kierowanie jako funkcja zarządzania; Proces zarządzania; style i techniki kierowania; R. 2 Menedżerowie w procesie zarządzania: Rola menedżera w organizacji; Funkcje kierownicze; Umiejętności menedżera; Kompetencje menedżera; R. 3 Najlepsze wzorce zarządzania: Analiza największych trudności w kierowaniu ludźmi; Najlepsze praktyki w zakresie rozwiązywania problemów w zarządzaniu ludźmi; Zbiór kompetencji menedżera niezbędnych w procesie zarządzania ludźmi; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kompetencje pracowników: Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Definiowanie kompetencji; problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji; Różnorodność kompetencji zawodowych; Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji. R. 2 Satysfakcja z pracy: Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników; Satysfakcja a zachowania pracowników; Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy; Pomiar satysfakcji pracowniczej; Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych. R. 3 Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji: Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy; Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska; Dopasowanie pracownika do organizacji; Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy. R. 4 Metodyka badań: Problem badań i hipotezy badawcze; Tury badań i próba badawcza; Analizowanie zmienne i narzędzia badawcze. R. 5 Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań: Identyfikacja skupisk kompetencyjnych; Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy; Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze; Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania. R. 6 Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań: W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy; Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Determinanty satysfakcji z pracy. R. 7 Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze: Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy; Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy. R. 8 Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań: Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja konkurowania czasem; Geneza strategii konkurowania czasem; Aspekty stosowania i ewolucja koncepcji konkurowania czasem; Koncepcja wartości dodanej a kompresja czasu; Czas w procesach firmy; Wdrażanie strategii konkurowania czasem; Kompresja czasu w sferze produkcji; Ewolucja strategii wytwarzania; System produkcji masowej na przykładzie zakładów produkcyjnych Forda; Just in time - walka z marnotrawstwem; Elastyczne systemy wytwarzania; Lean production - wyszczuplona produkcja Quick response manufacturing - koncepcja szybkiego wytwarzania; Kompresja czasu w sferze badań i rozwoju; Kompresja czasu w zintegrowanym łańcuchu dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej