Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(38)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bramley Peter
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Huczek Antoni
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Król Marianna
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Panfil Marek
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stęplewski Bogumił
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Zarządzanie
(21)
Organizacja
(17)
Przedsiębiorstwo
(17)
Kadry
(6)
Produkcja
(5)
Handel
(4)
Kształcenie
(4)
Marketing
(4)
Nauczanie
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczyciele
(2)
Oceny szkolne
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Projektowanie
(2)
Przemysł
(2)
Przywództwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Czas
(1)
Cło
(1)
Decyzje
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty pracy
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Metody badawcze
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Umowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura organizacyjna jako przedmiot badania, 2. Metodyka i zakres badania struktury organizacyjnej, 3. Modelowanie rozwiązań strukturalnych, 4. Modele rozwiązań strukturalnych, 5. Identyfikacja struktury organizacyjnej, 6. Diagnozowanie struktury organizacyjnej, 7. Projektowanie struktury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys zarządzania produkcją / Kazimierz Pasternak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 325,[3] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
I. Organizacyjny i techniczny potencjał produkcji: 1. Produkcja i zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwie; 2. Gospodarowanie zdolnością produkcyjną; 3. Materialne warunki pracy oraz metody humanizacji produkcji. II. Organizacja procesu produkcyjnego: 4. System produkcyjny oraz proces produkcyjny; 5. Organizacja procesu produkcyjnego w przestrzeni; 6. Organizacja procesu produkcyjnego w czasie. III. Przygotowanie nowej produkcji: 7. Proces inwestycyjny; 8. Techniczne przygotowanie produkcji. IV. Planowanie produkcji i sterowanie produkcją: 9. Sterowanie przebiegiem produkcji; 10. Nowoczesne koncepcje i metody organizacji produkcji i zarządzania produkcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyfikacja problemów, 2. Twórcze rozwiązywanie problemów, 3. Grupowe rozwiązywanie problemów, 4. Moderacja, 5. Zwiększenie efektywności i atrakcyjności moderacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania / pod red. Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : Poltext, 2007. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / red. nauk. Jan D. Antoszkiewicz)
1. Myśl przedsiębiorczo o stosowaniu technik zarządzania, 2. Wyznacz kierunek działania firmy, 3. Przygotuj organizację do funkcjonowania, 4. Ustal obowiązki, 5. Rozdziel odpowiedzialność, zaufaj podwładnym, 6. Ustal struktury i hierarchię, 7. Wprowadź wymierne cele, 8. Integruj tylko kiedy trzeba, 9. Myśl z wyprzedzeniem o przyszłości, 10. Pamietaj o konsekwencjach zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja systemu produkcyjnego, 2. Produktywność systemu produkcyjnego, 3. Proces produkcyjny i organizacja produkcji, 4. Systemy produkcyjne, 5. Metody i techniki sterowania produkcją, 6. Metody i techniki usprawnienia procesów produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki ogólnej, 2. Ogólna problematyka celów i doboru treści kształcenia, 3. Struktura procesu nauczania, 4. Zasady nauczania i ich rola w realizacji procesu nauczania, 5. Metody i formy nauczania, 6. Organizacja pracy szkolej, 7. Planowanie pracy dydaktycznej, 8. Niepowodzenia szkolne, 9. Struktura dydaktyki szkoły wyższej i jej zadania jako nauki, 10. Osobowość nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej