Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(38)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Huczek Antoni
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Król Marianna
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Panfil Marek
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Stęplewski Bogumił
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Zarządzanie
(21)
Przedsiębiorstwo
(17)
Organizacja
(16)
Kadry
(6)
Produkcja
(5)
Handel
(4)
Kształcenie
(4)
Marketing
(4)
Nauczanie
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczyciele
(2)
Oceny szkolne
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Projektowanie
(2)
Przemysł
(2)
Przywództwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Czas
(1)
Cło
(1)
Decyzje
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty pracy
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Metody badawcze
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Umowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metody diagnozowania i usprawniania procesów produkcyjnych w przemyśle przetwórczym: Metoda ABC ..., Za stosowanie analizy dyrektywnej do usprawniania proce sów produkcyjnych w przemyśle przetwórczym, Metoda MTR Metoda SMED, II. Metody zarządzania jakością całkowitą w zastosowaniu do produkcji: Metoda AMDEC (analiza przyczyn, skutków i krytyczności wad), Macierz doskonalenia przedsiębiorstwa MDP; III. Metoda projektowania i oceny poziomu organizacji produkcji w przemyśle wydobywczym IV. Heurystyczne algorytmy szeregowania zadań produkcyjnych i grupowania wyrobów V. Zastosowanie symulacji sztucznej inteligencji w zarządzaniu produkcją ( symulacja stemów, modelowanie jakościowe, algorytm QSIM ) VI. Metody zarządzania zapasami produkcyjnymi ( Metoda MRP - Material Requirements Planning, JIT - Metoda Just in time.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście procesowe w przedsiębiorstwie: Koncepcja podejścia procesowego w przedsiębiorstwie; Podejście procesowe w wybranych koncepcjach zarządzania; Charakterystyka procesów biznesowych przedsiębiorstwie; 2. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja zarządzania procesami biznesowymi; Identyfikacja procesów biznesowych; Modelowanie procesów biznesowych; Wdrażanie i controlling procesów biznesowych; Systemy informatyczne wspierające zarządzanie procesami; 3. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie: Koncepcja struktury organizacji procesowej; Społeczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia związane z kierowaniem, 2. Podstawowe pojęcia controllingu, 3. Koncepcja i organizacja controllingu, 4. System informacyjny w controllingu, 5. Podstawy controllingu w organizacjach i teorii budżetowania, 6. Orientacje przedmiotowe controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej