Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(36)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(46)
Autor
Kostera Monika
(3)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Babbie Earl R. (1938- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Becker Brian E
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bramley Peter
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gasińska Maria
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herbut Ryszard
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Król Marek
(1)
Król Marianna
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Machol-Zajda Lucyna
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Miernik Mirosław Aleksander
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nalepka Adam
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pałasz Lech
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sageman Marc
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokołowski Dariusz
(1)
Sroka Jacek
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strzemińska Helena
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sula Piotr
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostek Dawid
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szynaka Edmund
(1)
Tarka Piotr
(1)
Ulrich Dave
(1)
Vassos Tom
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ćwirko Halina
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(15)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(7)
Kadry
(6)
Praca
(6)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ceny
(3)
Gospodarka
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Instytucja totalna
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Wartość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Digitalizacja
(1)
Dżihad
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Górnictwo
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Job crafting
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Keynesizm
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrakt psychologiczny
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mudżahedin-e-Chalq
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Oświata
(1)
Patenty
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Podatek
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czechy
(1)
Gatunek
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Konsolidacja a efektywność banków w Polsce / Kinga Stępień. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 216 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
1.Funkcjonowanie sektora bankowego we współczesnej gospodarce rynkowej, 2.Konkurencja i konkurencyjność w sektorze bankowym, 3.Zjawiska konsolidacji w sektorze bankowym, 4.Przebieg procesu konsolidacji w wybranych krajach, 5.Metodyka badania wpływu konsolidacji na efektywność w sektorze bankowym, 6.Próba oceny wpływu konsolidacji na efektywność sektora bankowego w Polsce w latach 1997-2003
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcyjno-relacyjne problemy wartości w zarządzaniu organizacjami 1.1. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie relacji kapitałowych 1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstw 2. Zagadnienia łańcuchów wartości w zarządzaniu organizacjami 2.1. Przesłanki kreowania łańcuchów wartości i ich identyfikacja 2.2. Integracyjno-funkcjonalne uwarunkowania zarządzania łańcuchami wartości 3. Innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwami i łańcuchami wartości 3.1. Koncepcje innowacyjności w wyzwaniach decyzyjnych przedsiębiorstw 3.2. Uwarunkowania i klasyfikacja innowacji w zarządzaniu 3.3. Innowacje wartości a łańcuchy wartości 4. Problematyka zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 4.1. Kryzysogenne determinanty w działalności przedsiębiorstw i łańcuchów wartości 4.2. Istota i uwarunkowania procesów zarządzania kryzysowego w organizacjach 4.3. Planowanie i koncepcje strategiczne zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 5. Zarządzanie łańcuchami wartości w kontekście innowacji i kryzysów — analiza empiryczna 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Wyniki badań empirycznych w zarządzaniu łańcuchami wartości 5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, rekomendacje dla praktyki gospodarczej i kierunki dalszych badań; Podsumowanie; Załącznik; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tablic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metodologia wartościowania pracy / Zbigniew Martyniak. - Kraków : Antykwa, 1998. - 321 s. : tab. ; 20 cm.
Pojęcia i kryteria wartościowania pracy; 3. Sumaryczne metody wartościowania pracy (m. sumaryczno-porównawcza, m. porównywania parami); 4. Pierwsza m. analityczna Ch.Bedaux. II Uniwersalne metody wartościowania pracy Geneza i istota wartościowania pracy: 1. Wartościowania pracy jako technika organizatorska; 2. y: 1. Metody zachodnioeuropejskie (założenia m. belgijskiej, założenia m. holenderskiej, m. S.W.Hangera i H.Wenga, m. H. Timme, m. Sulzera); 2. M. jugosłowiańskie(założenia m. rządowej, m. Huty Żelaza w Skopje, założenia m. FOSOLD założenia m. PRADO); 3. M. krajowe(założenia m. "MIPPI SS-81", m. "UMEWAP-85P", założenia m. "UMEWAP-87") III Specyficzne metody wartościowania pracy: 1. M. wartościowania prac produkcyjnych(m. szwedzka, węgierska m. wartościowania stanowisk robotniczych, założenia m. "MIPPISS-84"); 2. M. wartościowania prac biurowych i kierowniczych(założenia m. J.Kordaszewskiego, m. Z.Stu dniarka, zmodyfikowana m. Z.Studniarka dla ośrodków komputerowych, m. czechosłowacka, m. Hay-Metra, m. "HORTEX", m. "AWP-N", m. "MEBATOR") IV Metodyka wdrażania analitycznego wartościowania pracy: 1. Strategie wdrażania; 2. Przygotowanie zakładu pracy; 3. Analiza pracy; 4. Określenie m. analitycznej (m. Stiegersa-Reeda, m. szacunku ekspertów); 5. Opracowanie opisów pracy; 6. Wycena punktowa stanowisk; 7. Przechodzenie z wyników wartościowania na płace( m. statystyczna, m. H.Eulera, m. H.Timme, m. własna) Od statystycznego do dynamicznego wartościowania pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Restrukturyzacja jako tendencja zmian organizacji w kontekście rozwoju gospodarki światowej. Przedsiębiorstwo górnictwa węgla kamiennego. 3. Procesy zmian w przedsiębiorstwach górnictwa węgla kamiennego w Polsce w latach 1993-2005. 4. Badania uwarunkowań endogenicznych restrukturyzacji przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego w obszarze zespołów pracowniczych. 5. Projektowanie zmian w przedsiębiorstwie górnictwa węgla kamiennego według modelu restrukturyzacji organizacyjnej. 6. Weryfikacja modelu restrukturyzacji organizacyjnej na przykładzie KWK "Bielszowice".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Modele biznesu - aspekty teoretyczne: 1. Model biznesu - przegląd koncepcji teoretycznych, 2. Koncepcja modelu biznesu przyjęta w pracy, Cz.II Badania empiryczne modeli biznesu polskich przedsiębiorstw: 3. Analiza wyników badań aniketowych polskich przedsiębiorstw, 4. Identyfiakcja i analiza modeli biznesu polskich przedsiębiorstw, 5. Modele biznesu poslkich przedsiębiorstw - analiza przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I. Znaczenie oceny efektywności szkoleń 1. Cele oceny efektywności szkoleń 2. Podejścia do oceny efektywności szkoleń 3. Wybrane zagadnienia związane z oceną efektywności szkoleń Cz. II Ocena efektywności szkoleń 4. Modele szkolenia 5. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych 6. Etapy procesu uczenia się 7. Szkolenia w kontekście organizacyjnym Cz. III. Ocena zmian zachodzących w wyniku szkolenia 8. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu wiedzy 9. Sprawdzanie postępów w zdobywaniu nowych umiejętności 10. Sprawdzanie stopnia zmiany postaw i zachowań 11. Zmiana efektywności organizacji 12. Kalkulacja kosztów szkoleń 13. Bibliografia 14. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktura organizacyjna jako przedmiot badania, 2. Metodyka i zakres badania struktury organizacyjnej, 3. Modelowanie rozwiązań strukturalnych, 4. Modele rozwiązań strukturalnych, 5. Identyfikacja struktury organizacyjnej, 6. Diagnozowanie struktury organizacyjnej, 7. Projektowanie struktury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustalenia terminologiczne: Profesjologia; Profesjonalne problemy; Profesjologiczne problemy; Oświata; Zarządzanie oświatą; System. 2. Podstawowe cechy systemu zarządzania: Kryteria podmiotowe i przedmiotowe systemu; Cechy systemu i etapy działania: spójność systemu; Elastyczność struktur; Adekwatność w doborze treści; Powszechność kształcenia; Konsekwentność wymagań; Obiektywność w ocenie; Efektywność społeczna; Sprawność organizacyjna. 3. Profesjologiczne problemy zarządzania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez motywowanie; Zarządzanie przez budżet; Zarządzanie przez wyjątki; Zarządzanie rzeczami; Zarządzanie ludźmi; Zarządzanie informacjami; Zarządzanie ocenami. 4. Profesjonalne problemy zarządzania: Osobowe zarządzanie; Poziomy osobowego zarządzania: Zarządzanie naśladowcze; Zarządzanie innowacyjne; Zarządzanie nowatorskie; Zarządzanie twórcze. Podstawowe warunki twórczego zarządzania oświatą: kwalifikacje i kompetencje merytoryczne; Twórcze doświadczanie; Społeczna motywacja; Uzasadniona samodzielność; Uzasadniona niezależność merytoryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zmieniający się świat pracy - wymagania i zasoby 1.1. Ewolucja wymagań związanych z pracą we współczesnych organizacjach w kontekście zmian technologicznych i dostępnych zasobów 1.2. Praca oparta na wiedzy na tle nowych wymagań i zjawisk w jej wykonywaniu - intensyfikacja, upodmiotowienie, złożoność, praca „bez granic” 1.3. Granice pracy i „praca bez granic” - konsekwencje przemian w zakresie pracy dla wydajności i poczucia dobrostanu pracowników oraz poszukiwanie zasobów Rozdział 2. Przekształcanie pracy - perspektywa zachowań organizacyjnych 2.1. Istota przekształcania pracy - definicja i koncepcje teoretyczne 2.2. Przekształcanie pracy jako przejaw proaktywności i adaptacyjności pracowników 2.3. Przegląd wybranych badań nad związkiem JCB z postawami, zachowaniami i wynikami w organizacji Rozdział 3. Rola przekształcania pracy w funkcjonowaniu zawodowym pracownika 3.1. Potrzeby i wartości jako kluczowe mechanizmy motywacyjne do modyfikowania pracy 3.2. Kapitał psychologiczny jako zasób indywidualny pracowników generujący korzystne efekty zawodowe w obliczu wymagań w miejscu pracy 3.3. Przekształcanie pracy a dopasowanie do pracy, organizacji i zespołu 3.4. Poczucie sensu pracy jako efekt modyfikowania granic pracy 3.5. Zaangażowanie w pracę i organizację jako efekt przekształcania pracy  Rozdział 4. Jak budować w organizacji proaktywne zaangażowanie pracowników, czyli od projektowania pracy do job crafting behaviors 4.1. Klasyczne praktyki ZZL służące zmianie treści pracy - job enrichment i job (work) design 4.2. Rola praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w stymulowaniu zachowań modyfikujących pracę 4.3. Przywództwo i jego rola w stymulowaniu proaktywności pracowników Rozdział 5. Metodyka badania 5.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy 5.2. Zmienne i narzędzia pomiaru 5.3. Procedura badań oraz charakterystyka próby 5.4. Etapy badania - badanie ilościowe i jakościowe (wywiady FGI) 5.5. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań Rozdział 6. W jaki sposób stosowanie praktyk ZZL sprzyja przekształcaniu pracy - wyniki badań własnych 6.1. Związek praktyk ZZL z przekształcaniem pracy 6.2. Przejawy i motywy przekształcania pracy w narracjach respondentów firm sektora KIBS w świetle badań jakościowych 6.2.1. Przejawy JCB w firmach wiedzochłonnych 6.2.2. Motywy przekształcania pracy w firmach wiedzochłonnych 6.3. Omówienie wyników Rozdział 7. W jaki sposób menedżerowie przyczyniają się do job craftingu - wyniki badań własnych 7.1. Analiza wpływu przywództwa na przekształcanie pracy 7.1.1. Przywództwo a JCB 7.1.2. Wartości a JCB 7.2. Omówienie wyników; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowanie produkcji / Kazimierz Szatkowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 288 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
I. Techniczne przygotowanie produkcji, jego rola i miejsce w przygotowaniu produkcji: 1. Rola i miejsce przygotowania produkcji; 2. Działalność badawczo-rozwojowa, jej uwarunkowania i główni realizatorzy; 3. Badania patentowe, licencyjne, ochrona własności przemysłowej w przygotowaniu produkcji. II. Przygotowanie konstrukcyjno-doświadczalne i technologiczne uruchomieniowej produkcji: 4. Przygotowanie produkcji - konstrukcyjno - doświadczalne (KPP); 5. Zastosowanie tradycyjnych i nowoczesnych technik prototypowania; 6. Przygotowanie technologiczne produkcji i jej obsługa; 7. Podstawy uruchomienia i rozruchu produkcji; 8. Zarządzanie dokumentacją techniczną nowych wyrobów. III. Wpływ nowoczesnych technik komputerowych i integracji produkcji na przygotowanie produkcji: 9. Wpływ techniki komputerowej na prace projektowe i zintegrowane produkcji CIM; 10. Uwarunkowania nowoczesnego projektowania wyrobów. IV. Organizacja aparatu TPP, planowanie i sterowanie przedsięwzięciami: 11. Organizacja struktur zarządzania aparatem TPP w przedsiębiorstwach; 12. Planowanie TPP i planowanie przedsięwzięć z zakresu TPP; 13. Sterowanie projektowaniem wyrobu złożonego;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Anna Jaklik, Mariola Łaguna: Zaufanie w organizacji. Analiza sposobów ujęcia i modeli teoretycznych [Organizational trust: An analysis of approaches and theoretical models], doi: 10.7366/ 1896180020153501, s. 369–382; Marzena Cypryańska, Aleksandra Jaskółowska: Humanizacja Ja – nowe ujęcie w kontekście analizy zniekształceń w bezpośrednich sądach porównawczych [Self-humanizing – A new view in the context of the biases in direct comparative judgments], doi: 10.7366/ 1896180020153502, s. 383–395; Ewa Gurba, Dorota Czyżowska, Arkadiusz Białek: Religijność młodych wchodzących w dorosłość a rozwój ich tożsamości i dobrostan psychiczny [The religiosity of young people entering adulthood, development of their identity and psychological well-being], doi: 10.7366/ 1896180020153503, s. 396–408; Katarzyna Adamczyk, Monika Wysota: An investigation of the predictive role of identity dimensions for young adults’ marital beliefs [Wymiary tożsamości jako predyktory przekonań młodych dorosłych na temat małżeństwa], doi: 10.7366/ 1896180020153504, s. 409–418; Łukasz Budzicz: Postscriptum do oszustwa Stapela: niepokojące dane, początek zmian? [Aftermath of the Stapel case: More alarming data, the beggining of change?], doi: 10.7366/ 1896180020153505, s. 419–434. Metody [Methods] Irena Pilch, Elżbieta Sanecka, Magdalena Hyla, Karina Atłas: Polska adaptacja skali TriPM do badania psychopatii w ujęciu triarchicznym [The Polish adaptation of the TriPM scale measuring psychopathy], doi: 10.7366/ 1896180020153506, s. 435–454; Eugenia Mandal, Marcin Moroń: Kwestionariusz sekwencyjnych technik wywierania wpływu w romantycznych związkach [Questionnaire of Sequential Influence Techniques in Romantic Relationships], doi: 10.7366/ 1896180020153507, s. 455–477; Katarzyna Adamczyk: Development and validation of the Polish-language version of the Dating Anxiety Scale in a sample of young adults [Opracowanie i walidacja polskiej wersji językowej kwestionariusza na próbie młodych dorosłych], doi: 10.7366/ 1896180020153508, s. 478–488.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej