Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(14)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Ratajczyk Monika
(2)
Wojciechowska Patrycja
(2)
Ankiel Magdalena
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Duda Ignacy
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Górski Marek
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Nowak Iwo
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Rynkiewicz Karolina
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Wagner Natalia
(1)
Wiszumirska Karolina
(1)
Ziółkowski Mariusz
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(22)
angielski
(1)
Temat
Opakowania
(14)
Marketing
(5)
Znaki towarowe
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Jakość produktu
(3)
Towary
(3)
Żywność
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Ekologistyka
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Informacja
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logistycy
(1)
Logistyka
(1)
Magazyn
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpady niebezpieczne
(1)
Odpady opakowaniowe
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Skóry
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towar
(1)
Transport
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie zapasami
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Środowisko przyrodnicze
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Funkcje opakowania z punktu widzenia startegii marketingowej firmy, Produkt a opakowanie, Cena a opakowanie, Dystrybucja a opakowanie, Promocja a opakowanie, Programy rozwoju opakowań, Projektowanie opakowania, Społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny. 2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne. 3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych. 4. Kreacja elementów marki. 5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki. 6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej. 7. Badanie efektywności reklamy. 8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej