Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(87)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(57)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(66)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Hay Julie
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Michałkiewicz Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonów Kamil
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Benien Karl
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Burkett Holly
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąba Michał
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoffman Edward
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimczok Monika
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Korach Romuald
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(89)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Ocena pracowników
(66)
Kadry
(60)
Motywacja pracy
(22)
Zatrudnienie
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Płaca
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Oceny pracowników
(11)
Polityka zatrudnienia
(11)
Rekrutacja pracowników
(10)
Praca
(9)
Kariera
(7)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Płynność kadr
(6)
Assessment center
(5)
Konflikt
(5)
Menedżerowie
(5)
Wartościowanie pracy
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Zawód
(4)
BHP
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Awans zawodowy
(2)
Development center
(2)
Jakość
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Logistyka
(2)
Metody badawcze
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca minimalna
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
COVID-19
(1)
Czas pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobra osobiste
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Epidemie
(1)
Ergonomia
(1)
Fresk
(1)
Holdingi
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kara umowna
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Lorenzetti, Ambrogio (1290-1348)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1301-1400
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi wobec wymagań współczesności, 2. Warunki efektywnych działań pracowników 3. Polityka kadrowa przedsiębiorstwa - cele i zadania, 4. Analiza pracy - podstawa zarządzania ludźmi, 5. Rekrutacja i selekcja, 6. Motywowanie pracowników, 7. Ocenianie pracowników, 8. Kierowanie ludźmi, 9. Szkolenia kadr, 10. Zmiana i rozwój w karierze zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi / PLACET)
R.I Rozwój zawodowy pracowników a rozwój organizacji: 1. Pojęcie oraz obszar rozwoju zawodowego pracowników, 2. Determinanty strategii i cele rozwoju zawodowego pracowników, 3. Ocena efektywności rozwoju zawodowego pracowników, 4. Podmioty odpowiedzialne za rozwój zawodowy pracowników. R.II Diagnoza kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego: 1. Ocena kompetencji w kontekście rozwoju zawodowego pracowników, 2. system okresowej oceny pracowników (SOOP) w ujęciu rozwojowym, 3. Centrum Oceny i Rozwoju - Development Center (DC), 4. Diagnoza kompetencji z wykorzystaniem Oceny 360. R.III Formalny rozwój zawodowy pracowników: 1. Proces szkolenia, 2. Coaching, 3. Ścieżka kariery w organizacji, 4. Programy rozwoju kadry kierowniczej. R.IV Rozwój zawodowy przez organizację pracy: 1. Treść i warunki pracy, 2. Tworzenie zespołów zadaniowych, 3. Korzystanie z zasobów wiedzy w organizacji. R.V Rozwój zawodowy poza organizacją: 1. Kariera zawodowa w szerokim ujęciu, 2. Networking jako instrument rozwoju zawodowego, 3. Społeczności praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejście POWER Hiring do zatrudniania największych talentów. 2. Profile zadaniowe - zdefiniuj sukces, nie umiejętności. 3. Kontrola nad emocjami. 4. Rozmowa kwalifikacyjna składająca się z czterech podstawowych pytań. 5. Profilowanie według typów pracy: dopasowanie umiejętności i zainteresowań kandydata do potrzeb stanowiska. 6. W jaki sposób po przeprowadzeniu pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej upewnić się, że mamy do czynienia ze wspaniałym kandydatem. 7. 10-czynnikowa ocena kandydata. 8. Przekonanie kandydata do podjęcia pracy, negocjowanie i zakończenie. 9. Źródło pozyskiwania kandydatów. Jak znaleźć najlepszych? 10. Wprowadzenie rekrutacji w ujęciu POWER Hiring
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Istota i etapy procesu kadrowego, R.II Planowanie personelu, R.III Rekrutacja kandydatów, R.IV Selekcja kandydatów, R.V Wprowadzenie do pracy, R.VI Szkolenie i rozwój pracowników, R.VII Motywowanie pracowników, R.VIII Oceny pracownicze, R.IX Przemieszczenia pracowników, R.X Odejście pracownika z pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Uwagi wstępne. 2. Pojęcie podwyżki wynagrodzeń: 2.1. Systematyka podwyżek wynagrodzeń; 2.2. Podwyżki płacy zasadniczej; 2.3. Podwyżki płacy całkowitej. 3. Funkcje podwyżki wynagrodzeń; 3.1. Funkcja motywacyjna; 3.1.1. Częstotliwość przeprowadzania podwyżek; 3.2. Funkcja retencyjna; 3.3. Funkcja komunikacyjna. 4. Mechanizmy podwyżkowe: 4.1. Siatka płac zasadniczych jako warunek wdrożenia profesjonalnych mechanizmów podwyżkowych; 4.2. System decylowy; 4.3. Macieże podwyżkowe; 4.4. Inne mechanizmy. 5. Od czego uzależniać zmiany w wynagrodzeniach: 5.1. Wzrost funduszu płac; 5.1.1. Wzrost płac na rynku; 5.1.2. Podwyżki inflacyjne; 5.1.3. Tradycja corocznych negocjacji wzrostu budżetu wynagrodzeń; 5.2. Wzrost wynagrodzeń w przypadku podwyżek indywidualnych; 5.2.1. Podwyżki „po równo”; 5.2.2. Wzrost płac na rynku na danym stanowisku; 5.2.3. Ocena kompetencji pracownika; 5.2.4. Ocena rezultatów pracy (MBO); 5.2.5. Ocena efektów pracy; 5.2.6. Staż pracy. 6. Podwyżki a system ocen okresowych: 6.1. Normalizacja systemu ocen pod kątem podwyżek; 6.1.1. Procesy moderacyjne; 6.1.2. Skale ocen a procesy podwyżkowe; 6.1.3. Analityczne procesy normalizacyjne. 7. Związek pomiędzy wartościowaniem stanowisk a podwyżką wynagrodzeń: 7.1. Kategorie zaszeregowań a wysokość podwyżki wynagrodzeń (podwyżki kierowane do grup zawodowych); 7.2. Podwyżki a ścieżka kariery pracownika; 7.3. Wycena kwalifikacji w trakcie wartościowania i w systemach podwyżkowych. 8. Podwyżki wynagrodzeń w szczególnych przypadkach: 8.1. Podwyżki związane z awansem pionowym i awansem poziomym pracownika; 8.2. Podwyżki związane z rozszerzeniem zakresu obowiązków; 8.3. Degradacje; 8.4. Podwyżki związane z wdrożeniem lub znaczną zmianą w systemie wynagrodzeń; 8.4.1. Sytuacja po przeprowadzeniu zmian; 8.5. Podwyżki w przypadku fuzji lub przejęcia firm; 8.6. Podwyżki w grupach kapitałowych; 8.7. Podwyżki dla pracowników na stanowiskach stażystów, praktykantów i osób zatrudnionych tymczasowo; 8.8. Podwyżki dla pracowników zatrudnionych na umowach innych niż umowa o pracę. 9. Mechanizmy podwyżkowe – kwestie formalne: 9.1. Rola związków zawodowych w trakcie przeprowadzania podwyżek; 9.2. Zapisy formalne w regulaminach wynagrodzeń i ZUZP-ach. 10. Opisy przykładowych systemów podwyżkowych w różnych organizacjach: 10.1. Opis systemu podwyżkowego dla firmy X; 10.2. Opis sytemu podwyżkowego dla firmy Y. 11. Kierunki zmian w systemach podwyżkowych w przyszłości. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; R.3 Planowanie zatrudnienia; R.4 Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; R.5 Kierowanie ludźmi w organizacji; R.6 Ocenianie w procesie pracy; R.7 Rozwój zasobów ludzkich; R.8 Kształtowanie wynagrodzeń; R.9 Warunki i stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami : ćwiczenia / red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 251 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami. 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach. 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami. 4. Planowanie kadr. 5. Dobór pracowników. 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo. 7. Wynagradzanie pracowników. 8. Rozwój pracowników. 9. Stosunki i warunki pracy. 10. Odejścia pracowników z organizacji. 11. Ocenianie pracowników. 12. Kontrola funkcji personalnej. 13. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie. 14. System informacji personalnej. 15. Komunikowanie się. 16. Międzynarodowe zarządzanie kadrami. 17. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami. 18. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcja personalna w zmieniającej się gospodarce., 2. Istota i zakres restrukturyzacji funkcji personalnej, 3. Czynniki determinujące zmiany funkcji personalnej, 4. Organizacja funkcji personalnej, 5. Strategie zarządzania zasobami ludzkimi, 6. Zatrudnianie i zwalnianie pracowników, 7. Systemy ocen pracowniczych, 8. Rozwój kapitału ludzkiego, 9. Systemy wynagradzania pracowników, 10. Kierunki zmian funkcji personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; R. 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: Rozwój funkcji personalnej; Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi; Istota pracy kierowniczej, style kierowania; Przywództwo. R. 2 Komunikowanie się w przedsiębiorstwie: Istota komunikacji i proces komunikowania się; Cechy i funkcje komunikacji; Formy komunikacji; Czynniki skutecznej komunikacji. R. 3 Motywowanie w przedsiębiorstwie: Istota motywacji; Teorie motywacji; Modele motywowania; Podstawowe narzędzia motywowania. R. 4 Ocenianie pracowników w przedsiębiorstwie: Pojęcie i rodzaje oceniania pracowników; Cele i zasady oceniania pracowników; Podmioty, zasady i kryteria oceniania. R. 5 Wybrane obszary zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – wyniki badań własnych: Cel badan i hipotezy badawcze; Proces i metody badawcze; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; Charakterystyka pracowników i ich związek z przedsiębiorstwem; Style kierowania; Komunikacja w przedsiębiorstwie; Systemy motywowania pracowników w przedsiębiorstwach; Oceniania pracowników. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. Znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Robocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Planowanie zatrudnienia. 4. Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia. 5. Kierowanie ludźmi w organizacji. 6. Ocenianie w procesie pracy. 7. Zarządzanie efektywnością pracy. 8. Rozwój zasobów ludzkich. 9. Kształtowanie wynagrodzeń. 10. Warunki i stosunki pracy. 11. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi / pod red. Tomasz Rostkowski. - Warszawa : Difin, 2004. - 197, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Strategia personalne; R.2 Zarządzanie kompetencjami; R.3 Wartościowanie stanowisk; R.4 Opis stanowiska pracy; R.5 System ocen okresowych pracowników; R.6 Wynagrodzenia premiowe; R.7 System szkoleń; R.8 Badania satysfakcji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia psycho-społeczne i etyczne: "Human resource Management" jako sposób realizacji funkcji personalnej w organizacji; Strategie personalne w organizacji. Studium teoretyczne; Problem podmiotowości człowieka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Sztuczne sieci neuronowe w wielokryterialnej ocenie pracowników Wybrane metody diagnostyki personalnej. Cz.2 Zagadnienia ergonomii i ochrony pracy: Robocza postawa ciała i jej zmienność; Badania stabilometryczne w wybranych pozycjach swobodnych i roboczych; Wpływ parametrów geometrycznych elementów interfejsu graficznego na sprawność obsługi systemów komputerowych; Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagania Kodeksu Pracy a rzeczywistość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Strategiczne zarządzanie wynikami a modelowanie biznesu; 2. Model zrównoważonego biznesu a bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorstwa; 3. Kształtowanie kultury organizacyjnej w małym przedsiębiorstwie; 4. Wpływ ocen pracowniczych na budowę wartości kapitału ludzkiego organizacji; 5. Zarządzanie ryzykiem personalnym w aspekcie wprowadzania innowacji; 6. Charakterystyka i funkcjonowanie grup kapitałowych polskiego sektora energetycznego; 7. Błędy w procesie podejmowania decyzji pod wpływem stresu; 8. Systemy informatyczne CRM w kształtowaniu strategii biznesowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej