Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(27)
Autor
Augustynek Andrzej
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cybulko Anna
(1)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Krzyminiewska Grażyna
(1)
Lysons Kenneth
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Morek Rafał
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Poklek Robert
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wilmot William W
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Negocjacje
(26)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
Autoprezentacja
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Organizacje
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowanie
(2)
Dyskusja
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konformizm
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logika
(1)
Magazyn
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje akcesyjne
(1)
Negocjacje policyjne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba więzienna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Umowy zbiorowe
(1)
Umysł
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Więziennictwo
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Seminarium. O co naprawdę chodzi w negocjacjach?, 2. Ćwiczenia. Własność problemu, 3. Ćwiczenia. Czyj to problem?, 4. Ćwiczenie. Klasyfikacje problemów, 5. Gra. Dziesięć pytań, 6. Gra. Poszukiwanie problemów, 7. Ćwiczenie. Spotkania w czasie bankietu, 8. Dyskusja. Trzy rodzaje pytań w negocjacjach, 9. Ćwiczenie. Neutralne sfery problemowe - small-talk, 10. Ćwiczenie. Pogłębianie tematu rozmowy, 11. Kwestionariusz. Emocje jako bariera komunikacyjna w negocjacjach, 12. Symulacja. Paramatery negocjowania sytuacji, 13. Ćwiczenie. Techniki sprzedawanie problemu, 14. Symulacja. zawarcie umowy przedstawicielskiej, 15. Symulacja. Karuzela chwytów negocjacyjnych, 16. Kwestionariusz. Planowanie czasu, 17. Kwestionarusz. Preferencje, 18. Kwestionariusz. Trudne sytuacje, 19. Symulacja. Indywidualne ograniczenia negocjatorów, 20. Symulacja. Emocje w negocjacjach, 21. Podsumowanie i ocena dnia treningu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. 1. Przyczyny: 1.1. Ekonomiczne przyczyny negocjacji wewnątrz podmiotów gospodarczych, 1.2. Ekonomiczne przyczyny negocjacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi, 1.3. Ekonomiczne przyczyny negocjacji branżowych, Cz.2. Przebieg: 2.1. Przygotowanie do negocjacji, 2.2. Realizacja negocjacji, Cz.3. Rezultaty: 3.1. Zawarcie porozumienia, 3.2. Rozstrzyganie sporów powstałych w toku realizacji umowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. wstępna Geneza międzynarodowej integracji gospodarczej, jej pojęcie oraz historia: Geneza międzynarodowej integracji gospodarczej; Pojęcie oraz modele i formy współczesnej międzynarodowej integracji gospodarczej; Zarys historii integracji europejskiej. CZ.I Integracja w ramach Unii Europejskiej: Historia powstania Unii Europejskiej; Podstawy prawne funkcjonowania; Kontrola i przestrzeganie prawa unijnego; Członkostwo i stosunki zewnętrzne; Polska a Unia Europejska Organy; Założenia integracyjne i ich realizacja w ramach filaru pierwszego; Założenia i procesy integracyjne w ramach drugiego filaru; Założenia i procesy integracyjny w ramach trzeciego filaru; Fundusze; Finanse Unii Europejskiej; Przyszłość UE. Cz. II Integracja w ramach innych, niż Unia Europejska europejskich ugrupowań integracyjnych: Integracja krajów Beneluksu; Integracja krajów nordyckich; Integracja w ramach Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA); Europejski Obszar Gospodarczy (EEA); Współ praca i integracja krajów Europy Środkowo-Wschodniej po 1989r.; Próba utworzenia nowego ugrupowania integracyjnego w postaci Wspólnoty Niepodległych Państw (WNP) Cz. III Wybrane dokumenty dot. Unii Europejskiej: Traktat w sprawie utworzenia Unii Europejskiej; Traktat w sprawie utworzenia Wspólnoty Europejskiej; Traktat dot. przystąpienia 10 nowych państw do UE; Akt akcesyjny dot. warunków przystąpienia 10 nowych państw do UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Profesjonalne rozmowy i negocjacje w procesie sprzedaży, 2.Sztuka negocjowania, 3.Techniki manipulacyjne w negocjacjach, 4.Negocjacje specjalistyczne, 5.Negocjacje w czasie spotkań rekrutacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej