Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(93)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(63)
dostępne
(61)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(64)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(7)
Radzicki Józef
(6)
Czerniawska Ewa
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Strelau Jan (1931-2020)
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Sęk Helena (1938- )
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Wrona Leszek
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith
(1)
Butler Gillian
(1)
Błachnio Agata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Colman Andrew M
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Daszkowski Julian
(1)
DeCatanzaro Denys A
(1)
Deckers Lambert
(1)
Dembo Myron H
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Feldman Robert S
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Fontana David
(1)
Franken Robert E
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kapera Marta
(1)
Karaś Roman
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Karney Janina E
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lewicka Maria
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipka Anna
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Makin Peter
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(13)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Temat
Motywacja
(53)
Motywacja pracy
(33)
Psychologia
(22)
Uczucia
(20)
Osobowość
(19)
Praca
(19)
Uczenie się
(17)
Kadry
(16)
Psychologia społeczna
(14)
Stres
(13)
Organizacja
(11)
Poznanie
(11)
Pamięć
(10)
Psychologia pracy
(10)
Zachowanie
(10)
Psychologia rozwojowa
(9)
Zarządzanie
(9)
Psychoterapia
(8)
Menedżerowie
(7)
Inteligencja (psychologia)
(6)
Motywacja uczenia się
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Zmysły
(6)
Świadomość
(6)
Metody badawcze
(5)
Przywództwo
(5)
Płaca
(5)
Sen
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zaburzenia psychiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Młodzież
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Postawy
(4)
Psychologia różnic indywidualnych
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Twórczość
(4)
Coaching
(3)
Decyzje
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Mentoring
(3)
Myślenie
(3)
Nauczanie
(3)
Ocena pracowników
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Spostrzeganie
(3)
Wywiad motywujący
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zatrudnienie
(3)
Zawód
(3)
Akceptacja choroby
(2)
Choroby ludzi
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Grupy społeczne
(2)
Historia psychologii
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Jakość życia
(2)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Leczenie
(2)
Motywacja leczenia się
(2)
Nauczyciele
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia stresu
(2)
Psychologia zdrowia
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Uczniowie
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Bruner, Jerome Seymour (1915-2016)
(1)
Charyzmat
(1)
Controlling
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(7)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(34)
Zarządzanie i marketing
(23)
Edukacja i pedagogika
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Biologia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Elementy filozofii dla psychologów: 1.2. Główne pytania metafizyczne; 1.3. Źródła poznania; 1.4. Umysł; 1.5. Granice poznania i metoda naukowa; 1.6. Prawda i znaczenie; 1.7. Wiedza i działanie - w stronę etyki; 1.8. Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna; 1.9. Człowiek. 2. Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych: 2.2. Wundta koncepcja psychologii jako nauki o świadomym doświadczeniu bezpośrednim; 2.3. Reakcja na psychologię Wundta - szkoła würzburska, psychologia aktów i psychologia postaci; 2.4. Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych w praktyce; 2.5. Psychologia behawiorystyczna - chwilowy rozbrat psychologii z filozofią; 2.6. Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata się z filozofią; 2.7. Psychoanaliza - od aspiracji naukowych do mitu; 2.8. Psychologia humanistyczna - nauka czy filozofia życia?; 2.9. Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii?; 2.10. Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy; 2.11. Pierwsze pracownie psychologii eksperymentalnej i ich twórcy - polska psychologia wkracza na drogę nauki. 3. Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa: 3.2. Etyczne problemy praktyki psychologicznej; 3.3. Kompetencje w praktyce psychologicznej; 3.4. Etyczne aspekty nauczania psychologii; 3.5. Popularyzacja psychologii. Psycholog w mediach; 3.6. Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii. 4. Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii: 4.2. Poznanie psychologiczne jako poznanie naukowe; 4.3. Język statystyki jako język badań empirycznych; 4.4 Podstawowe modele badawcze: eksperymentalny i korelacyjny. 5. Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna: 5.2. Darwinowskie korzenie psychologii; 5.3. Podstawowe pojęcia ewolucjonizmu; 5.4. Uwarunkowania genetyczne i środowiskowe ujawniające się w różnicach indywidualnych; 5.5. Co wnoszą do rozważań o naturze ludzkiej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna?. 6. Procesy poznawcze: 6.2. Spostrzeganie; 6.3. Rozpoznawanie obrazów; 6.4. Wyobrażeniowa reprezentacja rzeczywistości; 6.5. Pojęciowa reprezentacja rzeczywistości; 6.6. Pamięć i uczenie się; 6.7. Uwaga i kontrola poznawcza; 6.8. Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów; 6.9. Podejmowanie decyzji; 6.10. Język i komunikacja; 6.11. Podsumowanie; 7. Emocje i motywacja: 7.1. Wprowadzenie; 7.2 Powstawanie emocji- interakcja mechanizmów biologicznych, psychologicznych i społecznych; 7.3. Wyrażanie emocji podstawowych i pochodnych; 7.4. Współdeterminowanie zachowania przez emocje i poznania; 7.5. Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych; 7.6. Podstawowe mechanizmy motywacyjne; 7.7. Typy motywacji; 7.8. Motywacja w przebiegu zachowania; 7.9. Podsumowanie; 8. Osobowość: 8.1. Wprowadzenie; 8.2. Główne orientacje w psychologii osobowości; 8.3. Koncepcje psychoanalityczne; 8.4. Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna; 8.5. Psychologia egzystencjalna; 8.6. Podejście poznawcze; 8.7. Socjobiologiczna koncepcja osobowości; 8.8. Psychologia narracyjna; 8.9. Współczesne koncepcje ja; 8.10. Teoria osobowości: integracja- badania- aplikacje; 8.11. Podsumowanie; 9. Psychologia różnic indywidualnych: 9.1. Wprowadzenie; 9.2. Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych; 9.3. Temperament; 9.4. Osobowość; Inteligencja; 9.5. Podsumowanie; 10. Psychometria. Konstrukcja i adaptacja testów psychologicznych: 10.1. Wprowadzenie; 10.2. Cele psychometrii; 10.3. Historia psychometrii; 10.4. Specyficzne problemy etyczne; 10.5. Założenia i modele dotyczące konstrukcji testów psychologicznych; 10.6. Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu; 10.7. Procedura konstrukcji testu; 10.8. Kulturowa adaptacja testów; 10.9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 235 s. : rys., rab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Rozdział 1. Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródło podstaw dla modelu coachingowego 3. Psychologia jako źródło wiedzy użytecznej dla coachów Rozdział 2. Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów 1. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 2. Wspieranie samokontroli i wytrwałości 3. Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej 4. Zmiana strategii działania: wycieczka w stronę psychologii twórczości Rozdział 3. Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się 1. Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoju 2. Organizacja procesu uczenia się umiejętności 3. Uczenie się jako zmiana nawyków 4. Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Rozdział 4. Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji 2. Inteligencja emocjonalna 3. Rola coacha we wspieraniu zarządzania emocjami Rozdział 5. Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów 1. Podstawowe pytania w psychologii osobowości 2. Zmiana osobowości w coachingu: praca ze schematami 3. Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Dodatek 1. Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowej 1. Ograniczenia coachingu i kompetencji coachów 2. Ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Dodatek 2. Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wczesne lata; 1. Wczesny rozwój społeczny, 2. Zabawa Cz. II Czynniki kognitywne a uczenie się; 3. Formowanie się pojęć a rozwój poznawczy, 4. Mowa, 5. Inteligencja, 6. Kreatywność, 7. Uczenie się. Cz. III Czynniki afektywne; 8. Osobowość, 9. Wartość a rozwój moralny. Cz. IV Społeczna interakcja, relacje nauczyciel-dziecko i osobowość nauczyciela; 11. Zachowanie społeczne a umiejętności społeczne, 12. Doradztwo i poradnictwo edukacyjne, 13. Kierowanie klasą i jej kontrola, 14. Osobowość nauczyciela, cechy nauczyciela i stres nauczyciela
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Metodologia na usługach trenera, 2. Szkolenie jako forma uczenia, 3. Motywacja, 4. Grupa szkoleniowa, 5. Przydatność wiedzy o osobowości, 6. Emocje, 7. Modele komunikacji, relacje trener - grupa, 8. Podstawy wpływu społecznego - oddziaływanie an postawy uczestników szkoleń, 9. Etyka w pracy trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia i socjologia zarządzania / red. Bogusław Wiernek. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. TEXT, 1998. - 218 s. : rys., schem., tab. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 10)
(Europejska Integracja Gosopdarcza)
I. Zbiegień-Maciąg L.: Psychologia i socjologia zarządzania w nowoczesnej firmie, II. Zbiegień-Maciąg L.: Pozyskiwanie pracowników do firm 1. Uwagi wstępne, 2. Procedura pozyskiwania pracowników, 3. Techniki pozyskiwania pracowników, III. Pawnik W.: Komunikowanie się w grupach i organizacjach 1. Grupy społeczne, 2. Interakcja, 3. Komunikowanie się w grupach, 4. Komunikowanie się w organizacjach, IV. Wiernek B.: Kierowanie podwładnymi 1. Klasyczne badania nad kierowaniem, 2. Teorie kierowania, 3. Style kierowania, 4. Perspektywy teorii przywództwa, 5. Znaczenie teorii kierowania dla menedżerów V. Długosz E.: System oceny pracowników 1. Cele i zadania oceny efektów pracy, 2. Funkcje systemu oceny, 3. Procedura i zasady oceniania prac. 4. Przykłady systemów ocen prac. w firmach kanadyjskich i amerykańskich, VI. Wiernek B.: Motywowanie podwładnych 1. Klasyczne teorie motywacji do pracy, 2. Poznawcze teorie motywacji do pracy, 3. Poznawcze modele motywacji, 4. Praktyczne znaczenie teorii motywowania do pracy dla menedżerów, VII. Długosz E.: Motywacyjna funkcja płac 1. Wynagrodzenie za pracę, 2. Składniki wynagrodzenia, 3. Formy płac, 4. Zarządzanie i planowanie strategiczne a polityka płacowa, VIII. Lewicka D., Wiernek B.: Trening menedżerski 1. Trening wrażliwości, 2. Trening twórczości, 3. Trening asertywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie tajemnic psychiki i zachowania; badania psychologiczne; Biopsychologia i nauka o układzie nerwowym; Psychika, świadomość i stany alternatywne; Rozwijające się dziecko; Rozwój w ciągu całego życia; Wrażenia; Spostrzeganie; Uczenie się i analiza zachowania pamiętanie i zapominanie; Procesy poznawcze; Motywacja; Emocje, stres i psychologia zdrowia; Rozumienie ludzkiej osobowości; Różnice indywidualne; Psychologia społeczna; Psychopatologia; Terapie mające na celu zmiany osobowościowe; Statystyka i życie: od analizy danych do wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie tajemnic psychiki i zachowania; badania psychologiczne; Biopsychologia i nauka o układzie nerwowym; Psychika, świadomość i stany alternatywne; Rozwijające się dziecko; Rozwój w ciągu całego życia; Wrażenia; Spostrzeganie; Uczenie się i analiza zachowania pamiętanie i zapominanie; Procesy poznawcze; Motywacja Emocje, stres i psychologia zdrowia; Rozumienie ludzkiej osobowości; Różnice indywidualne; Psychologia społeczna; Psychopatologia; Terapie mające na celu zmiany osobowościowe; Statystyka i życie: od analizy danych do wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępo. 2. Wczesne koncepcje wyjaśniające: instynkty i popędy. 3. Motywacja jako relacja między osobą a otoczeniem. 4. Motywacja do osiągania sukcesu. 5. Motywacja do sprawowania władzy. 6. Analiza złożonych struktur motywacji. 7. Motywacja a wola. 8. Aktualne kierunki badań: motywy, cele a dobre samopoczucie. 9. Jak mierzy się motywację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad motywacją, 2. Składniki motywacji, 3. Głód i jedzenie, 4. Namiętność, miłość, sex, 5. Pobudzenie i kierowanie uwagą a maksymalna efektywność działania, 6. Czuwanie, spanie i marzenia senne, 7. Używanie i nadużywanie substancji psychoaktywnych, 8. Agresja, przymus, złość, 9. Emocje i stres a zdrowie, 10. Emocje niespójne z celem (negatywne), 11. Emocje spójne z celem (pozytywne), 12. Od ciekawości do twórczości, 13. Potrzeba sprawowania kontroli, doskonalenia się oraz poczucia własnej wartości, 14. Samoregulacja motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin , 2011. - 192 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Wprowadzenie do teorii motywacji; 2. Proces motywowania a rola czynników zewnątrz- i wewnątrzorganizacyjnych; 3. Finansowe narzędzia motywowania pracowników; 4. Systemowe narzędzia motywowania pracowników; 5. Indywidualne narzędzia motywowania pracowników; 6. Ocena organizacji poprzez pryzmat czynników motywacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Praca - jej różne oblicza i aspekty: Znaczenie pracy w życiu człowieka, Człowiek wobec zmienności świata pracy; Sytuacje trudne i stres w pracy; Wypalenie zawodowe; Bezrobocie; Pracoholizm; Mobbing. 2. Człowiek w pracy: Psychologiczne koncepcje człowieka; Człowiek w sytuacji pracy - podmiotowe wyznaczniki funkcjonowania. 3. Pracując z innymi: Jednostka w zespole; Kierownik czyli kto?; Style kierowania - definicja, charakterystyka, zróżnicowanie; Style kierowania - wybrane propozycje teoretyczne. 4. Motywacja w pracy: Motywacja - perspektywa psychologiczna; Motywacja do pracy - perspektywa historyczna; Motywacja do pracy - przegląd teorii. 5. Między teorią a praktyką
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy. Podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 s. ; 21 cm.
Zawiera: R. 1 Człowiek w pracy, czyli o uwarunkowaniach realizacji roli zawodowej; R. 2 Praca i pracownik wobec współczesnych wyzwań zawodowych; R. 3 Praca jako przestrzeń rozwoju zagrożeń dla dobrostanu jednostki; R. 4 Stres w pracy; R. 5 człowiek w pracy z innymi; R. 6 Motywacja do pracy; R. 7 Satysfakcja z pracy; R. 8 Współczesny rynek pracy - zróżnicowanie pokoleniowe; R. 9 Teoria i praktyka - wzajemne relacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej