Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(219)
IBUK Libra
(19)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(209)
Publikacje naukowe
(47)
Publikacje fachowe
(24)
E-booki
(23)
Czasopisma
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(161)
dostępne
(146)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(170)
Czytelnia
(162)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(7)
Radzicki Józef
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Czerniawska Ewa
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Wziątek-Staśko Anna
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bieda Jolanta
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Jasiński Zdzisław
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kozłowski Waldemar
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Lewicka Maria
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Rusiński Michał
(3)
Strelau Jan (1931-2020)
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bieńkowska Jolanta
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kapera Marta
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Królik Grażyna
(2)
Lany Magdalena
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Majewski Maciej
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Miller William R
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Rollnick Stephen
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sitek Marcin
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Sęk Helena (1938- )
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wrona Leszek
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Wójcik Marian
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(119)
1990 - 1999
(21)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(240)
Rosja
(2)
Język
polski
(237)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Motywacja pracy
(120)
Motywacja
(82)
Kadry
(70)
Zarządzanie
(42)
Organizacja
(37)
Praca
(25)
Przedsiębiorstwo
(25)
Przywództwo
(25)
Płaca
(24)
Psychologia
(22)
Ocena pracowników
(21)
Osobowość
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Uczucia
(20)
Menedżerowie
(18)
Uczenie się
(18)
Kultura organizacyjna
(15)
Psychologia społeczna
(14)
Decyzje
(13)
Stres
(13)
Zatrudnienie
(12)
Motywacja uczenia się
(11)
Poznanie
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Innowacje
(10)
Pamięć
(10)
Psychologia pracy
(10)
Zachowanie
(10)
Psychologia rozwojowa
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Psychoterapia
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Negocjacje
(7)
Zachowanie organizacyjne
(7)
Inteligencja (psychologia)
(6)
Konflikt
(6)
Metody badawcze
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Polityka zatrudnienia
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Zmysły
(6)
Świadomość
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Mentoring
(5)
Młodzież
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Postawy
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Sen
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zaburzenia psychiczne
(5)
Zawód
(5)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Kariera
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kontrola
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele
(4)
Organizacja pracy
(4)
Planowanie
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Psychologia różnic indywidualnych
(4)
Siła robocza
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Studenci
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Twórczość
(4)
Uczniowie
(4)
Wywiad motywujący
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Bodźce ekonomiczne
(3)
Coaching
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Jakość
(3)
Jakość życia
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Metodologia
(3)
Myślenie
(3)
Oceny pracowników
(3)
Odporność psychiczna
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Spostrzeganie
(3)
Styl kierowania
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zdolności
(3)
Agresywność
(2)
Akceptacja choroby
(2)
Autorytet
(2)
Blogi
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
2001-0
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(56)
Opracowanie
(19)
Praca zbiorowa
(15)
Poradnik
(12)
Monografia
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(7)
Materiały pomocnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(89)
Psychologia
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Edukacja i pedagogika
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Biologia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
242 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Krople mądrości‟ to kolekcja inspirujących myśli i sentencji, które mogą pomóc Ci spojrzeć na świat, życie i wyzwania codzienności w nowy, świeży sposób. Mogą zmotywować Cię do działania, mogą sprawić, że na nowo przemyślisz priorytety, mogą zmienić Twoje myślenie. Autorami prezentowanych w książce sentencji są myśliciele, reformatorzy, wynalazcy oraz wybitni przywódcy, którzy inspirowali innych i wywarli wpływ na losy świata. „Krople mądrości‟ to książka, którą należy czytać powoli. Każda kropla jest porcją kilku inspirujących myśli, będących zaproszeniem do refleksji nad różnymi aspektami życia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2458)
1. Główne idee i założenia marketingu wewnętrznego w bibliotece, 2. Narzędzia marketingu wewnętrznego służace podnoszeniu jakości pracy biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie. Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład. Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy „ukierunkowanej na działanie” może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców. Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych w historii kina. Co łączy tych wszystkich ludzi? Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych. Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach – od motywacji i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie koncentracji i dokonywanie wyborów – które tłumaczą, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej, ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje. Charles Duhigg – zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times” i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 3(10)/2005)
Po co nam wspólna polityka zagraniczna i bezpieczeństwa?; Parlament Europejski - geneza i rozwój, działalność, struktura oraz znaczenie dla procesów integracyjnych w Europie; Osobowość prawna Unii Europejskiej; Instrumenty pozasądowej ochrony praw podmiotowych we Wspólnotach Europejskich; Proces decyzyjny Europejskiego Banku Centralnego; Ochrona autorskich dóbr osobistych po śmierci twórcy; Wady i zalety tworzenia spółek publicznych; Pozapłacowe systemy motywacji pracowników;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody badania emocji i motywacji / red. nauk. Henryk Gasiul. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 392, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Metody badania emocji. R. 1. Wprowadzenie do sposobu pojmowania emocji i możliwości ich pomiaru: Pojęcie emocji; Perspektywa spojrzenia na emocje; Komponentowa interpretacja emocji; Kategorie i rodzaje zjawiska afektywnych - próba uporządkowania; Podsumowanie - uogólnienia. R. 2. Kategorialne i dymensjonalne podejście do interpretacji emocji i ich metodologiczne konsekwencje. Możliwości pomiaru fenomenologicznego komponentu emocji: Emocje jako odrębne kategorie; Wybrane sposoby pomiaru kategorii emocji podsystemowych; Pomiar innych kategorii doświadczanych emocji; Kontrowersje wokół pomiaru emocji z perspektywy doświadczającego je podmiotu; Podejście dymensjonalne i modele kołowe; Podsumowanie. R. 3. Emocje samoświadomościowe - podstawowe rozróżnienia i narzędzia pomiaru: Podstawy teoretyczne; Pomiar dumy i pychy, poczucia winy, wstydu; Podsumowanie. R. 4. Komponent ekspresywno-społeczny emocji i sposoby jego pomiaru: Biologiczne programy emocji - wskaźniki uniwersalności emocji; Znaczenie kontekstu kulturowego i społecznego w kształtowaniu oraz rozpoznawaniu emocji na podstawie jej ekspresji; Oszacowanie jako podstawa oceny ekspresji emocji; Możliwości pomiaru emocji na podstawie ekspresji. R. 5. Neurofizjologiczny składnik emocji - mózgowe podłoże emocji oraz strategie pomiaru: Wprowadzenie; Metody obrazowania mózgu; Percepcja twarzy; Mózgowa organizacja emocji - badania pacjentów z uszkodzeniami mózgu; Związek poszczególnych struktur mózgowych z rodzajem emocji: badania neuroobrazowe; Rola dynamiki w percepcji emocji. R. 6. Sposoby pomiaru inteligencji emocjonalnej: Wprowadzenie; Pomiar inteligencji emocjonalnej u osób dorosłych; Pomiar inteligencji emocjonalnej u dzieci; Podsumowanie. Cz. II Metody badania motywacji. R. 7. Motywacja ludzka i jej źródła: Pojęcie motywacji i motywu; Podstawowe właściwości ludzkiej motywacji; Źródła i rodzaje motywów. R. 8. Wybrane sposoby pomiaru motywacji osiągnięć: Wprowadzenie; Wybrane modele interpretacji motywacji osiągnięć; Możliwości pomiaru. R. 9. Style przywiązania jako jednostkowe dyspozycje motywacyjne: Przywiązanie i jego style - teoretyczne podstawy; Wybrane narzędzia do pomiaru stylów przywiązania. R. 10. Zachowania transgresyjne: Pojęcie transgresji; Transgresja w teoriach psychologicznych; Zachowania transgresyjne i ochronne w ujęciu J. Kozieleckiego; Kwestionariusz do badania zachowań transgresyjnych i ochronnych - lista zachowań alternatywnych (LIZA). R. 11. Wartości jako dyspozycje motywacyjno-transgresyjne. Pomiar wartości w kołowym modelu Schwartza: Wprowadzenie; Klasyczne modele wartości; Współczesne ujęcie wartości: kołowy model S.W. Schwartza; Praktyczne rekomendacje dla badaczy stosujących PVQ. R. 12. Motywy tożsamościowe - sposób pomiaru w ujęciu teorii motywowanego konstruowaniem tożsamości: Integrująca perspektywa teorii motywowanego konstruowania tożsamości; Nowa metodologia badania motywów. R. 13. Motywy Ja i możliwości ich pomiaru: Pojęcie motywów Ja - wprowadzenie ogólne; Kategoria motywów Ja - model SCENT; Funkcje motywów Ja oraz mechanizmy ich aktywizacji - kontrowersje; Pomiar motywów Ja - kwestionariusz motywów Ja (motywy samowartościowania): Skala Lubienia siebie/Kompetencji siebie (Self liking/Self-competence Scale) R.W. Tafarodi, W.B. Swanna, Jr.; Perspektywa personalistyczna propozycją uporządkowania motywów Ja; Kołowy Model Motywów Ja i ich pomiar w ujęciu H. Gasiula i W. Strusa; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Motywacja Błyskawiczna w praktyce. Cz. I. Inspirować innych i siebie do pożądanego i szybkiego działania: Co sprawia, że ludzie chcą dokonać zmiany; Wzmacnianie autonomii; Sześć etapów Motywacji Błyskawicznej. Cz. II. Poszerzanie wpływu: Wywieranie wpływu na samego siebie; Wywieranie wpływu na tych, którzy chcą zmiany; Wywieranie wpływu na tych, którzy nie chcą zmiany; Wywieranie wpływu na osoby nieznajome. Cz. III. Optymalne wykorzystanie rezultatów: Rozpoznanie zmiany; Sporządzanie planu działania; Co dalej. Posłowie: Jak w końcu posprzątałem garaż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Podziękowania; Rozdział 1 Wprowadzenie do motywacji i emocji; Rozdział 2 Ewolucyjni poprzednicy motywacji; Rozdział 3 Uzależnienia i zachowania towarzyszące uzależnieniom; Rozdział 4 Homeostaza: temperatura, pragnienie, głód i jedzenie; Rozdział 5 Zachowanie, pobudzenie i wartościowość afektywna; Rozdział 6 Stres, radzenie sobie i zdrowie; Rozdział 7 Psychologiczne potrzeby i motywy; Rozdział 8 Osobowość i motywacja; Rozdział 9 Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna; Rozdział 10 Motywująca rola celu; Rozdział 11 Emocje i nastroje; Rozdział 12 Emocje jako motywy; Indeks rzeczowy; Indeks nazwisk; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Psychologii)
Część I: Teoria motywacji. 1. Wstęp do teorii motywacji. 2. Teoria ludzkiej motywacji. 3. Zaspokajanie potrzeb podstawowych. 4. Rewizja teorii instynktu. 5. Hierarchia potrzeb. 6. Zachowanie niemotywowane. Część II: Psychopatologia i normalność. 7. Geneza patologii. 8. Czy destrukcyjność jest instynktowna? 9. Psychoterapia jako dobre relacje międzyludzkie. 10. Sposoby podejścia do normalności i zdrowia. Część III: Samorealizacja. 11. Ludzie samorealizujący się: studium zdrowia psychicznego. 12. Miłość u ludzi samorealizujących się. 13. Twórczość u ludzi samorealizujących się. Część IV: Metodologia nauk humanistycznych. 14. Pytania do nowej psychologii. 15. Psychologiczne podejście do nauki. 16. Koncentracja na środkach a koncentracja na problemie. 17. Stereotypizacja a prawdziwe poznanie. 18. Holistyczne podejście do psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Modele motywacji: Pojęcia podstawowe; Modele potrzeb ludzi w organizacji; Wymiana między pracownika mi a organizacją. R.2 Oczekiwania pracownika związane z uczestnictwem w organizacji: Różnorodność i ewolucja oczekiwań; Oczekiwania dot. zadań; Oczekiwania dot. relacji społecznych; Oczekiwania dot. systemu wynagrodzeń. R.3 Ekwiwalentność wymiany w indywidualistycznych modelach motywacji: Podejście kalkulacyjne a profesjonalizm; Pokusy "człowieka ekonomicznego"; Autonomizacja prestiżu; Klient - nasz pan czy dłużnik? R.4 Ekwiwalentność wymiany w kolektywistycznych modelach motywacji: Fałszywa wartość poświęcenia; Autorytet racjonalny a irracjonalny; Identyfikacja dystrybutywna a kolektywna; Indywidualizm w kolektywie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej