Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(61)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(55)
dostępne
(41)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(55)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biela Adam
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Dec Paweł
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Edington D.W
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Faerman Sue R
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldema
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górski Piotr
(1)
Holstein-Beck Maria
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorber Robert
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Michalik Damian
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motylski Maciej
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Temat
Menedżerowie
(65)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(21)
Motywacja pracy
(17)
Organizacja
(17)
Przywództwo
(15)
Praca
(14)
Przedsiębiorstwo
(11)
Decyzje
(10)
Zarządzanie jakością
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(4)
Płaca
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zatrudnienie
(4)
Etyka biznesu
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Stres
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kariera
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kontrola
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zawód
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
72 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku

W najnowszym zeszycie "Debiutów Studenckich" zaprezentowano nowe osiągnięcia oraz wyniki badań nad teorią i praktyką zarządzania studentów kierunków zarządzanie i business management. W niniejszym zeszycie młodzi studenci naszej uczelni zaprezentowali swoją interpretację badań nad zarządzaniem, w poszczególnych artykułach przedstawiając wyniki analiz teoretycznych i empirycznych. W publikacji poruszono m.in. problematykę związaną z takimi zagadnieniami, jak: zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, przywództwo kobiet i mężczyzn oraz inteligencja emocjonalna liderów, lean management, zarządzanie marką, kształtowanie zachowań konsumentów, lifestyle branding czy podejście do prywatności i zarządzania danymi osobowymi użytkowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 255 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1.Wszechstronni twórcy zarządzania; 2. Motomanagement; 3. Management fiction; 4. Globalizacja i interkulturowość w zarządzaniu; 5. Model Markowa w zarządzaniu mobilnością wewnątrz-organizacyjną; 6. Kompetencje w zarządzaniu; 7. Przywództwo w modelu PMS (przedsiębiorca-menedżer-specjalista); 8. Koło wiedzy i andragogika w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: WSTĘP. ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY ODPOWIEDZIALNOŚCI: 1.1. Pojęcie odpowiedzialności; 1.2. Teorie zarządzania a odpowiedzialność menedżerów; 1.3. Etyka a odpowiedzialność. Wybrane problemy; 1.3.1. Etyka a zarządzanie; 1.3.2. Etyka gospodarowania A. Smitha; 1.3.3. Etyka zobowiązań a odpowiedzialność; 1.3.4. Odpowiedzialność wobec środowiska działania; 1.4. Teoria społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.1. Istota społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.2. Obszary społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.3. Narzędzia CSR; 1.4.4. Korzyści CSR; 1.4.5. Menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu; 1.4.6. Aspekty normatywne CSR; 1.4.6.1. Norma ISO 26000 Guidance on Social Responsibility; 1.4.6.2. Zasady Global Compact ONZ; 1.5. Zasady podejmowania decyzji a racjonalność; 1.5.1. Zasady fundamentalne. Ontologia decyzji; 1.5.2. Teoretyczne aspekty racjonalności ekonomicznej; 1.5.3. Racjonalność ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji; 1.5.4. Racjonalność ekonomiczna a wartość czasu; 1.5.5. Brzytwa Ockhama w podejściu do kryteriów racjonalności. ROZDZIAŁ 2. OBSZARY ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERA: 2.1. Wykonywanie zadań przez menedżerów; 2.2. Obszary zarządzania; 2.2.1. Rozwiązywanie problemów złośliwych; 2.2.2. Sygnały ostrzegawcze "czerwone chorągiewki"; 2.2.3. Model STARS; 2.2.4. Zbieranie i przetwarzanie informacji; 2.3. Obszar finansów i sprawozdawczości finansowej; 2.3.1. Utrzymanie płynności finansowej; 2.3.2. Kształtowanie struktury kapitału; 2.3.3. Analiza zdolności kontynuacji działalności firmy; 2.3.4. Ustawa Sarbanesa-Oxleya; 2.3.5. Sprawozdawczość finansowa; 2.4. Obszar kapitału ludzkiego; 2.4.1. Cechy osobowościowe menedżerów; 2.4.2. Hierarchia menedżerów w firmach; 2.4.3. Style zarządzania podwładnymi; 2.4.4. Podstawowe prawa człowieka i prawa pracownicze; 2.5. Obszar środowiska;2.5.1. Respektowanie i ochrona natury; 2.5.2. Wzrost presji ekologicznej; 2.6. Obszar upadłości; 2.6.1. Bankructwo a upadłość firmy; 2.6.2. Systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością. ROZDZIAŁ 3. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ MENEDŻERÓW: 3.1. Wybrane czynniki specyficzne zachowań menedżerów; 3.1.1. Specyficzne uwarunkowania podejmowania decyzji; 3.1.2. Behawioralne aspekty procesu decyzyjnego; 3.1.3. Chroniczny stres zawodowy; 3.1.4. Ryzyko compliance; 3.1.5. Hazard moralny; 3.1.6. Corporate governance a pozycja menedżera; 3.1.7. Trychotomia władzy w zrzeszeniu; 3.1.8. Moc decyzyjna a odpowiedzialność prawna; 3.2. Zarządzanie informacją jako podstawa odpowiedzialnych decyzji; 3.2.1. Asymetria informacji jako bariera decyzyjna; 3.2.2. Korzystanie z informacji w świetle badania; 3.3. Wielokulturowość w zarządzaniu; 3.3.1. Znaczenie relacji międzykulturowych w biznesie; 3.3.2. Czynniki kulturowo-religijne a sukces w biznesie w świetle badań; 3.4. Skłonność do omijania prawa i brak legalizmu; 3.4.1. Nadużycia gospodarcze w skali międzynarodowej; 3.4.2. Nadużycia gospodarcze. Przykład Polski. ROZDZIAŁ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRAWNA W ŚWIETLE PRAWA POLSKIEGO: 4.1. Odpowiedzialność z kodeksu pracy; 4.2. Odpowiedzialność z kodeksu spółek handlowych; 4.3. Odpowiedzialność z ustawy o rachunkowości; 4.4. Odpowiedzialność z ustaw regulujących rynek finansowy i kapitałowy; 4.4.1. Ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym i kapitałowym; 4.4.2. Ustawa o obligacjach; 4.4.3. Ustawa o funduszach inwestycyjnych; 4.4.4. Ustawa o obrocie instrumentami finansowymi; 4.4.5. Ustawa o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych; 4.4.6. Ustawa o giełdach towarowych; 4.5. Odpowiedzialność z ustawy o podatku od towarów i usług; 4.6. Odpowiedzialność za zobowiązania publicznoprawne; 4.7. Odpowiedzialność z ustawy upadłościowej i restrukturyzacyjnej; 4.7.1. Regulacje upadłościowe; 4.7.2. Regulacje restrukturyzacyjne. ROZDZIAŁ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWA: 5.1. Modele odpowiedzialności finansowej; 5.1.1. Problemy odpowiedzialności w praktyce; 5.1.2. Regulacje pokryzysowe w obszarze odpowiedzialności finansowej; 5.1.3. Odpowiedzialność prawno-finansowa w krajach OECD; 5.1.4. Odpowiedzialność CEO w Wielkiej Brytanii. Studia przypadków; 5.1.4.1. Ważniejsze regulacje prawne; 5.1.4.2. Odpowiedzialność finansowa dyrektorów; 5.1.4.3. Odpowiedzialność karna; 5.1.4.4. Odpowiedzialność administracyjna; 5.2. Odpowiedzialność finansowa w Polsce; 5.2.1. Sankcje karne. Aspekt finansowy; 5.2.2. Zakaz prowadzenia działalności gospodarczej; 5.2.3. Sankcje administracyjne; 5.2.3.1. Sankcje wobec menedżerów instytucji finansowych; 5.2.3.2. Odpowiedzialność w świetle regulacji rynku kapitałowego; 5.2.3.3. Odpowiedzialność za czyny nieuczciwej konkurencji a kary UOKiK; 5.2.3.4. Kary dotyczące naruszenia prawa pracy; 5.2.3.5. Kary za środowisko; 5.2.4. Sankcje kontraktowe. ROZDZIAŁ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ETYCZNA A WARTOŚCI W PRAKTYCE: 6.1. System wartości menedżerów w świetle badań; 6.2. Etyka spłacania długów w świetle badań; 6.3. Etyka podatkowa; 6.4. Odpowiedzialność a kodeksy deontologiczne; 6.4.1. Wytyczne i dyrektywy międzynarodowe; 6.4.2. Regulacje ogólnokrajowe; 6.4.3. Kodeksy branżowe i kodeksy przedsiębiorstw. ROZDZIAŁ 7. UBEZPIECZENIE OD RYZYKA PODEJMOWANIA DECYZJI. POLSKIE DOŚWIADCZENIA: 7.1. Ubezpieczenie menedżera; 7.2. Ubezpieczenie od utraty zysku. ROZDZIAŁ 8. STAN I KIERUNKI ZMIAN REGULACJI W OBSZARZE ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERÓW: 8.1. Modele odpowiedzialności i wynagradzania Krytyka tradycyjnego systemu; 8.2. Odpowiedzialność menedżerów w świetle badań; 8.2.1. Powiązanie wynagrodzeń menedżerów z wybranymi zmiennymi; 8.2.2. Odpowiedzialność menedżerów w świetle opinii ekspertów; 8.3. Zmiany systemów odpowiedzialności i motywacji; 8.3.1. Mierniki sukcesu; 8.3.2. Model motywacji finansowych; 8.3.3. Złote spadochrony; 8.3.4. Podatki od wysokich wynagrodzeń; 8.4. Kierunki zmian w obszarze odpowiedzialności menedżerów. BIBLIOGRAFIA. WYBRANE AKTY PRAWNE. INNE ŹRÓDŁA. SPIS RYSUNKÓW. SPIS WYKRESÓW. SPIS TABEL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - przykład Niemiec i innych wybranych państw, 2. Menedżerowie najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - pojęcie, klasyfikacja i przykładowa charakterystyka, 3. Podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach - uwagi de lege lata, 4. Wybór podstawy zatrudnienia menedżerów najwyższego szczebla - stosunek pracy lub umowy cywilnoprawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie współczesnych organizacji; 2. Miejsce kadry kierowniczej we współczesnych firmach; 3. Menedżerowie w strukturach organizacji; 4. Działania menedżerów i ich kształcenie; 5. Praca własna menedżerów; 6. Organizacja i doskonalenie pracy menedżerów; 7. Profesjonalizm i rozwój menedżerów; 8. Kierowanie i przywództwo; 9. Menedżerowie w zespołach; 10. Spotkanie - praca zespołowa kierowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja modeli zarządzania: nowe podejście. 2. Funkcja mentora. 3. Funkcja moderatora. 4. Funkcja monitorującego. 5. Funkcja koordynatora. 6. Funkcja kierującego. 7. Funkcja realizatora. 8. Funkcja pośrednika. 9. Funkcja innowatora. 10. Integracja i droga do mistrzostwa: zrozumienie procesu rozwojowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowanie się menedżera w organizacji; Umiejętności podejmowania decyzji; Umiejętności komunikowania się; Umiejętności motywowania pracowników; Umiejętności rozwiązywania konfliktów; Umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie rynku pracy w świetle współczesnych doktryn ekonomicznych, 2. Polityka makroekonomiczna wobec bezrobocia równowagi i nierównowagi, 3. Bezrobocie równowagi i nierównowagi w Polsce w latach 1992-2003, 4. Polityka zatrudnienia a polityka rynku pracy - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 5. Kształtowanie się jednolitego rynku pracy Unii Europejskiej oraz wyjazdy zarobkowe Polaków, 6. Cudzoziemcy na polskim rynku pracy - wielkosć i struktura zatrudnienia, 7. Praca i płaca kobiet na polskim i unijnym rynku pracy, 8. Menedżerowie na polskim i wielkopolskim rynku pracy, 9. Działanie bankowego rynku pracy w Polsce na przełomie XXi XXI wieku, 10. Wybrane instytucje rynku pracy w Polsce i Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej