Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(202)
ebookpoint BIBLIO
(10)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(194)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje fachowe
(16)
E-booki
(15)
Audiobooki
(5)
Czasopisma
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(160)
dostępne
(125)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(131)
Czytelnia
(161)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(9)
Chodyński Andrzej
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Biliński Waldemar
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Glinkowska Beata
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Kaczmarek Bogusław
(2)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(2)
Kieżun Witold
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kubik Krystyna
(2)
Lany Magdalena
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Porvazník Ján
(2)
Przytuła Sylwia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Rzepa Teresa
(2)
Sipa Monika
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skórska Anna
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bassford Christopher
(1)
Benton Debra
(1)
Biela Adam
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bruch Heike
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Bąkowski Wojciech
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Carr Clay
(1)
Chakowski Maciej
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Ciszek Przemysław
(1)
Clifford Jackie
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cox Allan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
De Bono Edward
(1)
Debatory Helena
(1)
Dec Paweł
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(135)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(217)
Język
polski
(217)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Menedżerowie
(200)
Zarządzanie
(79)
Przywództwo
(35)
Kadry
(33)
Organizacja
(32)
Przedsiębiorstwo
(31)
Decyzje
(19)
Motywacja pracy
(17)
Praca
(14)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Etyka biznesu
(9)
Stosunki interpersonalne
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Zawód
(8)
Innowacje
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Kompetencje menedżerskie
(5)
Zatrudnienie
(5)
Globalizacja
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Konflikt
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Mentoring
(4)
Negocjacje
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Płaca
(4)
Ekonomiści
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje organizacyjne
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Marketing
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo pracy
(3)
Programowanie neurolingwistyczne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Stres
(3)
Sukces
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Banki
(2)
Bezrobocie
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Gospodarka
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci
(2)
Kontrakt menedżerski
(2)
Kontrola
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność karna
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Savoir-vivre
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Umowa
(2)
Władza
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-
(1)
1918-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(27)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Psychologia
(10)
Filozofia i etyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
217 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo-problemy, pojęcia, istota, 2. Modele władzy i wpływu, 3. Współczesna teoria i praktyka przywództwa, 4. Nowe kierunki rozwoju przywództwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Uzasadnienie problemu badawczego; Przedmiot, cele i hipotezy pracy; Metodologia badań; Struktura pracy. 1. Wprowadzenie do zagadnień etykiety biznesu 1.1 Tło społeczne współczesnych zasad etykiety biznesu 1.2 Źródła etykiety biznesu i jej współzależność z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce 2. Polska kultura narodowa na tle różnic kulturowych 2.1 Polska kultura według badań antropologicznych Gerta J Hofstedego, Paula Pedersena, Geerta Hofstedego, Edwarda T Halla i Fonsa Trompenaarsa 2.2 Wymiary polskiej kultury wpływające na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu 3. Zakres etykiety biznesu i jej zasady we współczesnych poradnikach 3.1 Zakres zastosowania zasad etykiety biznesu 3.2 Analiza zasad etykiety biznesu we współczesnych poradnikach 4. Zwyczaje współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych 4.1 Badania ankietowe 4.2 Analiza wywiadów 182 5. Opis zachowań wynikających z zasad etykiety biznesu oraz wariantów motywowanych kulturą narodową 5.1 Uścisk dłoni 5.2 Powitania w grupie osób 5.3 Przechodzenie przez drzwi 5.4 Powitanie bez uścisku dłoni – precedencja 5.5 Proponowanie poufałych form adresatywnych 5.6 Przedstawianie osób 5.7 Reakcja na faux pas w powitaniach 5.8 Toasty, akceptacja win; Zakończenie; Literatura; Źródła internetowe; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna etykieta pracy / Lidia Jabłonowska, Grzegorz Myśliwiec. - Wyd.2 poszerz. i zaktual. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2006. - 169, [1] s. : rys. ; 24 cm.
1. Kultura zachowań w firmie. 2. Rozmowy służbowe i korespondencja. 3. Wygląd w życiu codziennym i w sytuacjach oficjalnych. 4. Spotkania towarzyskie wspierające biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 1. Podstawy, historia, stan aktualny i przyszłość zarządzania: 1.1. Podstawy zarządzania i dzisiejsze jego przesłanie; 1.2. Historia wiedzy o zarządzaniu; 1.3. Aktualne trendy w zarządzaniu; 1.4. Przyszłość zarządzania. ROZDZIAŁ 2. Punkt wyjścia do formowania rozwoju zarządzania holistycznego: 2.1. Interpretacja pojęciowa; 2.2. Podstawowe informacje dotyczące zarządzania holistycznego; 2.3. Przedmiot holistycznego zarządzania. ROZDZIAŁ 3. Społeczna dojrzałość podmiotów zarządzania: 3.1. Podstawy filozofii społecznej na temat dojrzałości podmiotów zarządzania; 3.2. Misja społecznie dojrzałych, holistycznie kompetentnych podmiotów; 3.3. Struktura społecznych cech a osobowość człowieka; 3.4. Charakter i cechy osób zarządzających; 3.5 Kognitywne (poznawcze) i kreatywne (twórcze) cechy zarządzających; 3.6. Temperament i cechy emocjonalne zarządzających; 3.7. Somatyczne, fizyczne i duchowe cechy zarządzających. ROZDZIAŁ 4. Specyfika zarządzających: 4.1. Podmioty zarządzania – własność, zagrożenie; 4.2. Wybrana wiedza z zakresu mechaniki systemu; 4.3. Funkcje zarządzania – problemy, definicje, zastosowania; 4.4. Informacje a funkcje zarządzania. ROZDZIAŁ 5. Praktyczne (aplikacyjne) umiejętności podmiotów zarządzania: 5.1. Definicja, znaczenie, rodzaje i metody stosowania motywacji w zarządzaniu; 5.2. Umiejętności komunikacyjne podmiotów zarządzających; 5.3. Praca zespołowa, tworzenie zespołów i kierowanie nimi; 5.4. Zarządzanie sobą i czasem. ROZDZIAŁ 6. Ocena kompetencji w pracy i w zakresie zarządzania: 6.1. Ocena kompetencyjności – początki; 6.2. Ocena kompetencji pracowniczych i menedżerskich; 6.3. Aktualne metody i podejścia oceny pracowniczej; 6.4. Potrzeba kompleksowej oceny kompetencji podmiotów zarządzających działających w środowisku geopolityczno-legislacyjnym. ROZDZIAŁ 7. Przygotowanie ludzi do kompleksowej pracy w zarządzaniu kompetencjami: 7.1. Nowy wymiar edukacji dla przyszłości ludzkości; 7.2. Edukacja – podstawa kompetencji holistycznych i udane, szczęśliwe życie; 7.3. Koncepcje edukacji; 7.4. Klasyfikacja metod kształcenia według kryterium miejsca; 7.5. Misja i potrzeba edukacji – metody wychowawcze; 7.6. Misja, potrzeby i metody zdobywania wiedzy; 7.7. Misja, potrzeby i metody treningu. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika pracy na stanowisku kierowniczym; Wyznaczniki czynności informacyjnej w sytuacjach decyzyjnych menedżera; Modele poszukiwania informacji i ich przydatność w analizie decyzji menedżerskich; Metody i wyniki badań modelowo-eksperymentalnych nad czynnością informacyjną menedżera w sytuacji decyzyjnej; Decyzja optymalnego poszukiwania przez menedżera nowej informacji; Możliwość wykorzystania wielowymiarowego w analizach decyzyjnych menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
I. Kierownik i menedżer: Kierowanie; Cechy kierowników i menedżerów; Kierownik- menedżer wobec wyzwań przyszłości; II. Zarządzanie i jego otoczenie: Zarządzanie; Otoczenie; III. Zarządzanie jako sekwencja działań: Planowanie; Organizowanie; Realizacja; Kontrolowanie; IV. Kompetencje w zarządzaniu: Kompetencje i role decyzyjne; Kompetencje i role informacyjne; Kompetencje i role interpersonalne; V. Instrument zarządzania: Strategie zarządzania; Modele biznesowe; Metody zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 4 (2/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Stosowanie zasad zarządzania środowiskiem naturalnym w firmie w ocenie studentów szkół niepaństwowych, Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy, Uwarunkowania implementacji i zasady pomiaru zarządzania wiedzą, Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm, Kształtowanie relacji aliansowych we współczesnej organizacji, Struktura i główne kierunki kształtowania narodowego ryzyka w działalność naukowo-badawczą i wdrożeniową, Menedżer i jego rola w firmie, Negocjacje jako czynnik osiągania celów w zarządzaniu organizacją, Elastyczność organizacji-moda czy konieczność, Partycypacja pracownicza w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską, strumień technologii wytwarzania dla przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza jakości wyrobów wędliniarskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2018. - 394, [7] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Wyjaśnienie pojęć i relacji: 1.1. Kompetencje a kwalifikacje; 1.2. Kompetencje a wartości; 1.3. Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny; 1.4. Kluczowe kompetencje; 1.5. Kompetencje organizacji; 1.6. Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste; 1.7. Kompetencje zawodowe i stanowiskowe; 1.8. Profesjogramy/profile stanowisk; 1.9. Role organizacyjne; 1.10. Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty. Rozdział 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji: 2.1. Wiedza; 2.2. Doświadczenie i praktyczne umiejętności; 2.3. Kreatywność i innowacyjność; 2.4. Samodzielność; 2.5. Odpowiedzialność; 2.6. Przedsiębiorczość; 2.7. Orientacja biznesowa; 2.8. Profesjonalizm; 2.9. Decyzyjność; 2.10. Od formalnej dyscypliny pracy do „5 S”; 2.11. Skuteczność i ekonomiczność – czyli efektywność; 2.12. Komunikacja; 2.13. Współpraca; 2.14. Kompetencje etyczne; 2.15. Inteligencja; 2.16. Kultura i styl; 2.17. Asertywność; 2.18. Niektóre inne kompetencje. Rozdział 3. Przywództwo, przywódcy i ich style: 3.1. Misja przywódców; 3.2. Przywództwo a zarządzanie; 3.3. Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie; 3.4. Przywództwo dzikie – jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy; 3.5. Przywództwo jako służenie; 3.6. Demokracja i przywódcy demokratyczni; 3.7. Autorytaryzm i przywódcy autorytarni; 3.8. Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni; 3.9. Od przewodzenia opartego na przymusie do „przewodzenia bez przewodzenia”; 3.10. Indywidualne style kierowania. Rozdział 4. Wymiary przywództwa: 4.1. Wskazywanie i uzasadnianie celów; 4.2. Określanie zasad i wartości; 4.3. Dobór i wymiana ludzi; 4.4. Budowa zespołów; 4.5. Integrowanie; 4.6. Rozwój zawodowy; 4.7. Inspirowanie i motywowanie; 4.8. Komunikacja; 4.9. Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje; 4.10. Reprezentowanie; 4.11. Inne wymiary przywództwa; 4.12. Jak być przywódcą akceptowanym. Rozdział 5. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw: 5.1. Przedsiębiorcy i biznesmeni; 5.2. Menedżerowie i liderzy; 5.3. Kompetencje różnych grup menedżerów; 5.4. Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści; 5.5. Pracownicy merytoryczno-wykonawczy; 5.6. Pracownicy operacyjni. Rozdział 6. Zarządzanie kompetencjami w organizacji: 6.1. Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym; 6.2. Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji; 6.3. Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji; 6.4. Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych; 6.5. Doskonalenie zawodowe; 6.6. Organizacja ucząca się – wybrane problemy; 6.7. Zarządzanie kompetencjami a ocena; 6.8. Zarządzanie kompetencjami a wynagradzanie. Rozdział 7. Zarządzanie własnymi kompetencjami: 7.1. Self-management w świetle psychologii rozwoju; 7.2. Dobre praktyki związane z rozwojem własnym; 7.3. Meandry i zagrożenia samorozwoju; 7.4. Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?; 7.5. Sztuczna inteligencja – pomocnik i rywal. Uwagi końcowe. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Podstawowe pojęcia i związane z nimi kontrowersje. 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji. 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje. 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych. 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji. 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 357, [3] s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wyjaśnienie pojęć; 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji; 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje; 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw; 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji; 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej