Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(257)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje dydaktyczne
(104)
Publikacje fachowe
(72)
Publikacje naukowe
(51)
Druki ulotne
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(166)
dostępne
(137)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(147)
Czytelnia
(168)
Autor
Sałamacha Przemysław
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Dudziec Kamila
(9)
Pelc Maria
(9)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(8)
Dudek Sandra
(8)
Krukowska Małgorzata
(8)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Górska Milena
(7)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Spychał Krzysztof
(7)
Białobrzeska Joanna
(6)
Czarnik Barbara
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Gawrońska Beata
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Raczek Emilia
(5)
Jarosz Magdalena
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Rutkowski Janusz
(4)
Żabiński Dawid
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Case Doug
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Granger Colin
(3)
Kolanko Agnieszka
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Remus-Duda Joanna
(3)
Tomalin Mary
(3)
Tomczak Anna
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Biela Agnieszka
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Cieślak Małgorzata
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Greenall Simon
(2)
Grossmann Tomasz
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Moreau Jacques
(2)
Nadolna Bożena
(2)
Nys Filip de
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Swan Michael
(2)
Sweeney Simon
(2)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Trocka Małgorzata
(2)
Wildenbeest May
(2)
Zeidler Paweł
(2)
Łastowski Krzysztof
(2)
Adamczyk Andrzej
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Antonów Dobrosława (1981- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagan-Kurluta Katarzyna
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Binnebeset Józef
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Brudnik Ewa
(1)
Burakowska Małgorzata
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bąk Aleksandra
(1)
Błoński Michał
(1)
Carby-Hall Joseph Roger (1933- )
(1)
Całka Edyta
(1)
Cempura Aleksandra
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chełchowski Wojciech
(1)
Chlipała Monika
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cisek Marek
(1)
Colander David C
(1)
Colina Donatella
(1)
Comfort Jeremy (1953- )
(1)
Cordell Jane
(1)
Czajor Przemysław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Czekalski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(91)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
Kraj wydania
Polska
(216)
Wielka Brytania
(29)
Niemcy
(9)
Włochy
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(217)
angielski
(30)
niemiecki
(11)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
6-8 lat
(17)
Szkoły podstawowe
(17)
Przedszkola
(15)
Dzieci
(12)
0-5 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(11)
Szkoły specjalne
(6)
Nauczanie początkowe
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 0.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(40)
Język angielski
(38)
Korekcja mowy
(23)
Nauczanie początkowe
(22)
Język polski
(21)
Spółgłoski
(16)
Wymowa
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Terapia logopedyczna
(12)
Zaburzenia mowy
(12)
Język dziecka
(11)
Język niemiecki
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Nauczanie zintegrowane
(8)
Nauka mówienia
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Prawo administracyjne
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Matematyka
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Filozofia
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Nauczanie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kontrola zarządcza
(4)
Model biznesowy
(4)
Pomoce dydaktyczne
(4)
Prawo pracy
(4)
Rachunkowość finansowa
(4)
Rynek pracy
(4)
Sprawozdawczość finansowa
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Administracja publiczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Edukacja europejska
(3)
Finanse publiczne
(3)
Globalizacja
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Metody nauczania
(3)
Motywacja pracy
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pisanie
(3)
Polityka społeczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Postępowanie celne
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Prawo celne
(3)
Prawo karne
(3)
Prawo konstytucyjne
(3)
Prawo podatkowe
(3)
Prawo rodzinne
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczucia
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Administracja rządowa
(2)
Afazja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Czytanie
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Diagnoza społeczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Innowacje
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Księgowość
(2)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(2)
Makroekonomia
(2)
Metodologia
(2)
Najwyższa Izba Kontroli (NIK)
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Obsługa klienta
(2)
Orzecznictwo
(2)
Orzecznictwo administracyjne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Pedagogika
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
2001-
(70)
1989-2000
(11)
1901-2000
(10)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Będzin (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(212)
Ćwiczenia i zadania
(43)
Opracowanie
(30)
Karty pracy ucznia
(28)
Monografia
(26)
Praca zbiorowa
(22)
Podręcznik
(14)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Wzory dokumentów
(8)
Scenariusz zajęć
(7)
Komentarz do ustawy
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Raport z badań
(4)
Kazusy
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Encyklopedia
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura polska
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pisma procesowe
(1)
Poezja polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść polska
(1)
Raport
(1)
Szkic
(1)
Wzory umów
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(76)
Językoznawstwo
(67)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(47)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
258 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
R. 1 Podstawowe pojęcia i system źródeł prawa pomocy publicznej; R. 2 Pojęcie przedsiębiorcy i działalności gospodarczej w prawie pomocy publicznej; R. 3 Przesłanki pomocy publicznej; R. 4 Proceduralne aspekty udzielania pomocy publicznej; R. 5 Pomoc de minimis; R. 6 Regionalna pomoc inwestycyjna; R. 7 Pomoc publiczna na ochronę środowiska oraz w sektorze energetycznym; R. 8 Pomoc na badania, rozwój i innowacyjne; R. 9 Pomoc na infrastrukturę lokalną, kulturalną i sportowo-rekreacyjną; R. 10 Wymiar finansowy pomocy publicznej; R. 11 Monitoring i sprawozdawczość pomocy publicznej; R. 12 Pomoc publiczna w świetle zmian przepisów o jej udzielaniu w latach 2004-2016.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wykaz kont syntetycznych; CZĘŚĆ A. Aspekty prawne i organizacyjne rachunkowości Rozdział 1. Rachunkowość jako element systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: 1.1. Istota, zakres i zadania rachunkowości 1.2. Zewnętrzne i wewnętrzne regulacje rachunkowości 1.3. Zasady prawidłowej rachunkowości 1.4. Struktura rachunkowości 1.5. Użytkownicy informacji finansowych Rozdział 2. Projektowanie systemu rachunkowości w przedsiębiorstwie: 2.1. Zasady projektowania systemu rachunkowości przedsiębiorstwa 2.2. Elementy polityki rachunkowości przedsiębiorstwa 2.3. Zasady budowy zakładowego planu kont 2.4. Weryfikacja zasad (polityki) rachunkowości przedsiębiorstwa 2.5. Odpowiedzialność za rachunkowość przedsiębiorstwa Rozdział 3. Wybrane elementy organizacji systemu rachunkowości w przedsiębiorstwie: 3.1. Etapy generowania informacji finansowych w systemie rachunkowości 3.2. Wycena zasobów majątkowych i źródeł ich finansowania 3.3. Dokumenty księgowe jako podstawa ewidencji operacji gospodarczych 3.4. Zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych 3.5. Inwentaryzacja jako narzędzie weryfikacji zapisów księgowych CZĘŚĆ B. Rachunkowość przedsiębiorstw kontynuujących działalność. Zasoby majątkowe i kapitały w przedsiębiorstwach kontynuujących działalność Rozdział 4. Rzeczowe i niematerialne aktywa trwałe przedsiębiorstwa: 4.1. Istota i rodzaje środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 4.2. Wycena środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 4.3. Zasady amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 4.4. Aktualizacja wartości i odpisy z tytułu utraty wartości środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 4.5. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 4.6. Środki trwałe w budowie i ich ewidencja 4.7. Leasing środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych i jego ewidencja Rozdział 5. Aktywa inwestycyjne przedsiębiorstwa: 5.1. Istota i rodzaje aktywów inwestycyjnych 5.2. Aktywa finansowe i niefinansowe i ich wycena 5.3. Ewidencja długoterminowych aktywów finansowych i niefinansowych 5.4. Struktura krótkoterminowych aktywów finansowych i zasady ich ewidencji Rozdział 6. Aktywa pieniężne przedsiębiorstwa i kredyty bankowe 6.1. Istota, rodzaje i zasady gospodarowania aktywami pieniężnymi 6.2. Środki pieniężne w kasie 6.3. Środki pieniężne na rachunkach bankowych 6.4. Inne środki pieniężne 6.5. Kredyty bankowe, ich rodzaje i ewidencja Rozdział 7. Rozrachunki i roszczenia w przedsiębiorstwie: 7.1. Pojęcie i rodzaje rozrachunków 7.2. Zasady wyceny i dokumentacja rozrachunków (krajowych i zagranicznych) 7.3. Rozrachunki z kontrahentami 7.4. Rozrachunki publicznoprawne 7.5. Rozrachunki z pracownikami 7.6. Pozostałe rozrachunki 7.7. Odpisy aktualizujące należności 7.8. Należności dochodzone sądownie (roszczenia) Rozdział 8. Aktywa obrotowe przedsiębiorstwa: 8.1. Zasady gospodarowania zapasami 8.2. Klasyfikacja i metody wyceny materiałów i towarów 8.3. Rozliczenie zakupu materiałów i towarów 8.4. Ewidencja materiałów 8.5. Ewidencja towarów 8.6. Nadwyżki i niedobory materiałów i towarów Rozdział 9. Ewidencja, rozliczanie i kalkulacja kosztów w przedsiębiorstwie: 9.1. Pojęcie i klasyfikacja kosztów 9.2. Warianty ewidencji kosztów 9.3. Koszty według rodzajów - ich ewidencja i rozliczanie 9.4. Koszty w układzie funkcjonalno-kalkulacyjnym i ich rozliczanie 9.5. Rozliczenia kosztów w czasie 9.6. Istota i metody kalkulacji kosztów Rozdział 10. Produkty gotowe i produkcja niezakończona w przedsiębiorstwie: 10.1. Ogólna charakterystyka produktów gotowych 10.2. Zasady wyceny produktów gotowych 10.3. Ewidencja produktów gotowych 10.4. Braki i ich ewidencja Rozdział 11. Przychody i koszty związane z ich osiągnięciem w przedsiębiorstwie: 11.1. Pojęcie i rodzaje przychodów 11.2. Ewidencja przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów 11.3. Ewidencja kosztów związanych z uzyskaniem przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów 11.4. Pozostałe przychody i koszty operacyjne 11.5. Przychody i koszty finansowe 11.6. Obroty wewnętrzne i ich koszt własny Rozdział 12. Kapitały i fundusze przedsiębiorstwa: 12.1. Istota i rodzaje kapitałów (funduszy) 12.2. Kapitały (fundusze) podstawowe w różnych jednostkach gospodarczych 12.3. Kapitały (fundusze) zapasowe i rezerwowe w różnych jednostkach gospodarczych 12.4. Rozliczenia międzyokresowe przychodów 12.5. Fundusze specjalne 12.6. Obowiązkowe obciążenia wyniku finansowego 12.7. Wynik finansowy netto i jego rozliczanie Rozdział 13. Rezerwy na zobowiązania w przedsiębiorstwie: 13.1. Ogólna charakterystyka rezerw 13.2. Rezerwy na przyszłe zobowiązania i straty w księgach rachunkowych 13.3. Rezerwy na wydatki przyszłych okresów - rozliczenia międzyokresowe bierne 13.4. Rezerwy i aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego 13.5. Ujawnienia informacji o rezerwach w sprawozdaniu finansowym CZĘŚĆ C. Sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstwa - sporządzanie i badanie, udostępnianie oraz archiwizacja i ochrona zbiorów dokumentacji księgowej Rozdział 14. Zakres i procedury sporządzania sprawozdania finansowego w przedsiębiorstwie: 14.1. Istota, cechy i zakres sprawozdania finansowego 14.2. Zasady sporządzania sprawozdania finansowego 14.3. Struktura informacyjna bilansu 14.4. Rachunek zysków i strat 14.5. Informacja dodatkowa 14.6. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym 14.7. Rachunek przepływów pieniężnych 14.8. Sprawozdanie z działalności w roku obrotowym 14.9. Sprawozdanie z płatności na rzecz administracji publicznej 14.10. Konsolidacja sprawozdań finansowych Rozdział 15. Badanie, składanie do właściwego rejestru sądowego, udostępnianie i ogłaszanie sprawozdań finansowych: 15.1. Cel i zasady badania sprawozdania finansowego 15.2. Sprawozdanie z badania sprawozdania finansowego 15.3. Zatwierdzanie, udostępnianie oraz ogłaszanie sprawozdania finansowego Rozdział 16. Przechowywanie i ochrona zbiorów dokumentacji księgowej przedsiębiorstwa: 16.1. Regulacje prawne dotyczące przechowywania i ochrony zbiorów dokumentacji księgowej 16.2. Miejsca i czasokres przechowywania zbiorów dokumentacji księgowej 16.3. Przechowywanie i ochrona zbiorów danych rachunkowości likwidowanych jednostek 16.4. Sposoby przechowywania zbiorów dokumentacji księgowej 16.5. Brakowanie zbiorów dokumentacji księgowej CZĘŚĆ D. Rachunkowość przedsiębiorstw niekontynuujących działalności Rozdział 17. Rachunkowość łączących się i przejmowanych przedsiębiorstw: 17.1. Istota fuzji i przejęć 17.2. Zasady i metody łączenia się spółek 17.3. Rozliczenie łączenia spółek metodą nabycia 17.4. Rozliczenie łączenia spółek metodą łączenia udziałów 17.5. Skutki przejęcia jednostki w rachunkowości 17.6. Ujawnianie informacji o połączeniu w sprawozdaniach finansowych Rozdział 18. Rachunkowość przedsiębiorstw w upadłości i likwidacji: 18.1. Regulacje prawne dotyczące upadłości i likwidacji przedsiębiorstwa 18.2. Zakres prac związanych z upadłością i likwidacją przedsiębiorstwa 18.3. Otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych 18.4. Inwentaryzacja aktywów i pasywów likwidowanego przedsiębiorstwa 18.5. Wycena aktywów i pasywów likwidowanego przedsiębiorstwa 18.6. Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa w likwidacji; Literatura; Wykaz aktów prawnych; Wykaz tabel; Wykaz rysunków; Wykaz schematów; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo umów; 2. Nieruchomości; 3. Prawo spadkowe; 4. Prawo rodzinne; 5. Prawo własności intelektualnej; 6. Procedura cywilna; 7. Prawo spółek; 8. Dokumenty w spółkach; 9. Prawo pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: Wykaz skrótów. Wstęp. Rozdział I. Prawo do sądu administracyjnego w świetle standardów międzynarodowych. 1. Uwagi ogólne. 2. Prawo do sądu administracyjnego w systemie Organizacji Narodów Zjednoczonych. 3. Prawo do sądu administracyjnego w systemie Rady Europy. 4. Prawo do sądu administracyjnego w systemie Unii Europejskiej. 5. Podsumowanie. Rozdział II. Prawo do sądu administracyjnego w ustawodawstwach wybranych państw europejskich. 1. Uwagi ogólne. 2. Charakter organów odpowiedzialnych za sądową kontrolę administracji i status orzekających w nich osób. 3. Kognicja sądów administracyjnych. 4. Podmioty procesu przed sądami administracyjnymi. 5. Charakter uprawnień orzeczniczych w sprawach sądowoadministracyjnych. 6. Podsumowanie. Rozdział III. Kształtowanie się prawa do sądu administracyjnego w Polsce. 1. Uwagi ogólne. 2. Okres przed II wojną światową. 3. Okres po II wojnie światowej. 4. Podsumowanie. Rozdział IV. Konstytucyjny standard prawa do sądu administracyjnego w Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Uwagi ogólne. 2. Istota sądownictwa administracyjnego. 3. Elementy konstytucyjnego prawa do sądu administracyjnego. 4. Podsumowanie. Rozdział V. Realizacja najważniejszych elementów standardu prawa do sądu administracyjnego na płaszczyźnie ustawowej. 1. Uwagi ogólne. 2. Charakter sądów administracyjnych i status osób w nich orzekających. 3. Kognicja sądów administracyjnych. 4. Podmioty procesu przed sądami administracyjnymi. 5. Charakter uprawnień orzeczniczych w sprawach sądowoadministracyjnych. 6. Podsumowanie. Wnioski końcowe. Załączniki. Bibliografia. Wykaz aktów prawnych. Wykaz rekomendacji Komitetu Ministrów Rady Europy. Wykaz orzecznictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.077.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
R. 1 Zagadnienia ogólne; R. 2 Kontrola zarządcza w zamówieniach publicznych; R. 3 Nowe regulacje kontroli na gruncie prawa zamówień publicznych; R. 4 Kontrola sprawowana przez Prezesa UZP; R. 5 Kontrola zamówień publicznych w administracji rządowej; R. 6 Kontrola zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego; R. 7 Kontrola zamówień finansowych ze środków europejskich; R. 8 Kontrola wyspecjalizowana w zamówieniach publicznych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.1. Istota koncepcji zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.2. Integracja w zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw 1.3. Tendencje rozwojowe w zarządzaniu strumieniami podaży i popytu w globalnym łańcuchu dostaw 1.4. Efektywny i zorientowany na klienta globalny łańcuch dostaw Rozdział 2. Istota i mechanizm kształtowania nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.1. Znaczenie zasobów ludzkich w globalnym łańcuchu dostaw 2.2. Zmiany i wyzwania w obszarze zasobów ludzkich łańcucha dostaw 2.3. Istota nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.4. Przesłanki wyboru nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Rozdział 3. Wirtualna praca w globalnym łańcuchu dostaw 3.1. Strumienie informacji jako czynnik rozwoju wirtualnej pracy w łańcuchu dostaw 3.2. Znaczenie i rozwój wirtualnej pracy 3.3. Przejawy zastosowań wirtualnej pracy w obszarach łańcucha dostaw 3.4. Koszty i korzyści oraz zagrożenia i potencjały wirtualnej pracy w globalnym łańcuchu dostaw - próba identyfikacji Rozdział 4. Czynniki konkurencyjności a wyzwania globalnego łańcucha dostaw 4.1. Globalny wymiar konkurencji łańcucha dostaw 4.2. Wyznaczniki konkurencyjności efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw 4.3. Uwarunkowania wirtualnej pracy jako czynnika konkurencyjności elastycznego i efektywnego łańcucha dostaw Rozdział 5. Wirtualna praca w globalnych łańcuchach dostaw - studia przypadków 5.1. Problem badawczy i kryteria doboru przypadków 5.2. Wirtualna praca w elastycznych i efektywnych łańcuchach dostaw 5.2.1. Elastyczny łańcuch dostaw producenta stolarki okiennej - studium przypadku 5.2.2. Elastyczny łańcuch dostaw huty - studium przypadku 5.2.3. Efektywny łańcuch dostaw producenta półosi napędowych - studium przypadku 5.2.4. Efektywny łańcuch dostaw producenta armatury sanitarnej - studium przypadku 5.3. Podsumowanie badań empirycznych; Zakończenie; Wykaz skrótów; Literatura; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Ćwiczenia: Etyka a moralność; Starożytni Dalekiego Wschodu o życiu etycznym; Rozumienie cnoty u Sokratesa, Platona i Arystotelesa; Stoicyzm i Epikureizm remedium na życie szczęśliwe; Etyka średniowiecza; Etyka umową społeczną; Etyka okresu Oświecenia; Kant o pojęciu najwyższego dobra; Utylitaryzm; Zjawiska moralne w filozofii Max'a Scheler'a; Błąd naturalistyczny; Etyka katolicka; Etyka marksistowska; Wolność i odpowiedzialność; Etyka niezależna Tadeusza Kotarbińskiego; Etyka i doświadczenie drugiego człowieka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Koncepcja diagnozy jesiennej i wiosennej; 3. Obserwacje - schematy oceniania; 4. Propozycje scenariuszy wybranych obserwacji; 5. Kart pracy (jesień) - schematy oceniania; 6. Kart pracy (wiosna) - schematy oceniania; 7. Podsumowanie badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa; Rozdział 1. Usługi: Pojęcie usług; Cechy usług; Klasyfikacja usług; Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług; Jakość usług; Determinanty i ocena jakości usług; Logistyka usług; Literatura do rozdziału pierwszego; Rozdział 2. Usługi logistyczne: Pojęcie usług logistycznych; Rodzaje usług logistycznych; Charakterystyka usług logistycznych; Usługi spedycyjne; Usługi transportowe; Usługi kurierskie; Centra logistyczne; Outsourcing usług logistycznych; Branża usług logistycznych; Literatura do rozdziału drugiego; Rozdział 3. Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy: Charakterystyka transportu samochodowego; Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy; Infrastruktura transportu drogowego; Środki transportu drogowego rzeczy; Koszty producenta usługi transportowej; Koszty rodzajowe; Koszty bezpośrednie i pośrednie; Koszty paliwa w Europie; Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy; Czas pracy kierowców; Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru; Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego; Czynniki losowe; Literatura do rozdziału trzeciego; Rozdział 4. Logistyka usług komunikacji miejskiej: Logistyka miejska; Cele i zadania logistyki miejskiej; Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej; Charakterystyka komunikacji miejskiej; Infrastruktura transportu miejskiego; Środki komunikacji miejskiej; Organizacja komunikacji miejskiej; Systemy biletowe w komunikacji miejskiej; Komunikacja miejska a niepełnosprawni; Literatura do rozdziału czwartego; Rozdział 5. Logistyka w turystyce: O turystyce; Logistyka w usługach turystycznych; Literatura do rozdziału piątego; Rozdział 6. Logistyka usług gastronomicznych: Usługa gastronomiczna; Logistyka w gastronomii; Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii; Obsługa klienta; Gastronomia a turystyka; Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii; Literatura do rozdziału szóstego; Rozdział 7. Logistyka imprez masowych: Pojęcie imprezy masowej; Motywy organizacji imprez masowych; Rodzaje imprez masowych; Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych; Bezpieczeństwo imprez masowych; Zabezpieczenie imprezy masowej; Logistyczne aspekty imprez masowych; Lokalizacja; Rozmieszczenie obiektów i publiczności; Transport i komunikacja; Przepływ informacji; Obsługa klienta; Problemy logistyczne imprez masowych; Literatura do rozdziału siódmego; Rozdział 8. Logistyka usług. Studia praktyczne: Transport i magazynowanie dzieł sztuki; Logistyka usług transportowych i magazynowych; Logistyka przedsiębiorstw usługowych; Obsługa logistyczna dzieł sztuki; Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS; Literatura i źródła; Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych; Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych; Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych; Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych; Literatura i źródła; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Repetytorium)
1. Informacje o postępowaniu kwalifikacyjnym w służbie cywilnej; 2. Przykładowe testy do postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej: Test wiedzy; Test predyspozycji językowych; Inne testy; 3. Informacje statystyczne i makroekonomiczne; 4. Podstawy organizacji i zarządzania; 5. Unia Europejska w zarysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw / Magdalena Grabowska. - Warszawa : CeDeWu , 2012. - 161, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Płynność finansowa w systemie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Metody analizy finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Charakterystyka wybranych narzędzi zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach; 4. Zarządzanie kredytem handlowym jako istotny element zarządzania płynnością finansową w przedsiębiorstwach; 5. Czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem płatności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jako funkcja kierowania biznesu; 2. Jakość w teorii zarządzania; 3. Koncepcje doskonalenia jakości; 4. Normatywne systemy zarządzania jakością; 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością; 6. Europejska polityka zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Słowo od autorów. Rozdział 1. Sukces, konflikt i współpraca w biznesie. 1.1. Pojęcie i aspekty sukcesu. 1.1.1. Wielowymiarowość sukcesu. 1.1.2. Uznanie jako warunek sukcesu. 1.2. Współpraca versus rywalizacja – modele biznesowe i negocjacyjne. 1.3. Konflikt. 1.3.1. Konflikt – podłoże i diagnoza. 1.3.3. Holistyczne podejście do konfliktu. 1.4. Współpraca, konflikt i decyzje w biznesie. 1.4.1. Styl turkusowy na tle innych stylów zarządzania. 1.4.2. Styl zarządzania a mediacja. Rozdział 2. Mediacja jako narzędzie opanowywania sporów, komunikacji oraz zarządzania w biznesie. 2.1. Wieloaspektowe cele mediacji. 2.2. Mediacja jako narzędzie rozwiązywania sporów. 2.3. Mediacja jako narzędzie wspierające zarządzanie w biznesie. 2.4. Komunikacja w mediacji. Rozdział 3. Spory gospodarcze i ich opanowywanie w postępowaniu sądowym i poza sądem. 3.1. Spory gospodarcze – ich wieloaspektowe diagnozowanie oraz ustalanie celów i potencjału ugodowego opanowania. 3.2. Regulacje prawne dotyczące sądowego postępowania gospodarczego. 3.3. Ugodowe rozwiązywanie sporów gospodarczych w ramach sądowego postępowania cywilnego. 3.4. Mediacja i inne pozasądowe formy polubownego rozwiązywania sporów cywilnych, w tym gospodarczych. 3.4.1. Negocjacje. 3.4.2. Mediacja. 3.4.3. Arbitraż (sąd polubowny). 3.4.4. Formy mieszane ADR. 3.5. Cele mediacji a strategie i techniki prowadzenia mediacji w sprawach cywilnych, w tym gospodarczych. 3.6. Obligatoryjność postępowania mediacyjnego w sprawach gospodarczych i zachęty ekonomiczne do prowadzenia mediacji. Rozdział 4. Mediacja cywilna (gospodarcza) w sporach prawnych, w tym sądowych. 4.1. Mediacja w ujęciu uniwersalnym – obszary zastosowania i zasady prowadzenia mediacji. 4.1.1. Obszary zastosowania mediacji. 4.1.2. Zasady prowadzenia mediacji. 4.2. Międzynarodowe, europejskie i polskie regulacje mediacyjne. 4.2.1. Europejskie standardy mediacji. 4.2.2. Konwencja singapurska. 4.3.3. Mediacja cywilna (w tym gospodarcza) w prawie polskim. 4.3. Mediacja w praktyce – ograniczenia i katalog dobrych praktyk. 4.3.1. Przeciwwskazania dla mediacji i obawy przed jej stosowaniem. 4.3.2. Proponowany katalog dobrych praktyk. Podsumowanie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Poznajmy się; 2. Plan rozwoju osobistego i zawodowego; 3. Emocje; 4. Stres – jak sobie z nim radzić; 5. Moje potrzeby; 6. Porozumienie bez przemocy. Język żyrafy i szakala; 7. Planowanie; 8. Sprawy urzędowe; 9. Pieniądze – zakupy i wydatki; 10. Przyszła praca; 11. Żywienie i żywność; 12. Higiena; 13. Muzykoterapia; 14. Terapia zajęciowa; 15. Biblioterapia. Notatki; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy reform w administracji publicznej, 2. Pojęcie i istota zarządzania publicznego, 3. Organizacje publiczne i ich cechy, 4. Zmiany w organizacjach publicznych, 5. Decydowanie w zarządzaniu publicznym, 6. Publiczne zarządzanie strategiczne, 7. Administratorzy i menedżerowie w organizacjach publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej