Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(140)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(132)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(16)
Czasopisma
(7)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(108)
dostępne
(103)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(104)
Czytelnia
(108)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Chodyński Andrzej
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Mazur Jolanta
(4)
Bronakowski Henryk
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Turkowski Marek
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Czaplewski Maciej
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kuczewska Lidia
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Maziarz Wiesław M
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Schenk George
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Sut Piotr
(2)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bodo Monika
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(138)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(140)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(55)
Marketing
(43)
Banki
(20)
Jakość usług
(20)
Zarządzanie jakością
(17)
Turystyka
(14)
Przedsiębiorstwo usługowe
(13)
Usługi turystyczne
(13)
Obsługa klienta
(12)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Służba zdrowia
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Usługi logistyczne
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Produkt turystyczny
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Badania marketingowe
(5)
Hotelarstwo
(4)
Internet
(4)
Konsumenci
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing partnerski
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Usługi publiczne
(4)
Zdrowie publiczne
(4)
Administracja
(3)
Branża TSL
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Handel
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing usług
(3)
Sektor publiczny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Transport
(3)
Usługi finansowe
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Ekonomika
(2)
Gastronomia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kredyt
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Logistyka
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing-mix
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Outsourcing
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Promocja handlowa
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transfer technologii
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(7)
1901-2000
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(19)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(6)
Monografia
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(70)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Transport i logistyka
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Podróże i turystyka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teoria ekonomii / C.H.Beck)
1. Szacowanie wartości gruntów jako narzędzie wspierające proces inwestycyjny; 2. Analiza finansowa opłacalności inwestycji w nieruchomość użytkową za pomocą kredytu bankowego; 3. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym; 4. Organizacja, finansowanie i zarządzanie usługami komunalnymi z uwzględnieniem aspektów jakościowych; 5. Współpraca przedsiębiorstw turystycznych i samorządu terytorialnego w zakresie promocji turystyki w regionie; 6. Kooperacja jako determinanta kształtowania struktur klastrowych w branży turystycznej; 7. Usługi przewozów przesyłek drobnych w małej firmie sektora TSL; 8. Outsourcing w sferze usług logistycznych; 9. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie logistyczno-spedycyjnym; 10. Wykorzystanie Informacji księgowych do zarządzania procesowego w ochronie środowiska; 11. Identyfikacja form i obszarów aktywności marketingowej podmiotów zarządzających portami morskimi w Polsce; 12. System zarządzania relacjami z klientem a jakość obsługi klienta; 13. Zarządzanie wiedzą w firmie usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja przedsiębiorstwa usługowego: Specyfika procesu zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Ogólne zasady organizacji i struktura przedsiębiorstwa usługowego; Outsourcing oraz wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zmiana i doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa usługowego. 2. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie usługowym: Istota i znaczenie procesu; Specyfika podejścia procesowego w przedsiębiorstwie usługowym; Pojęcie i charakterystyczne cechy zarządzania procesowego; Kulturowe aspekty zarządzania procesowego; Efekty zarządzania procesowego i diagnozy procesów w przedsiębiorstwie usługowym. 3, Zarządzanie kadrami w przedsiębiorstwie usługowym: Potrzeba i istota zarządzania zespołami ludzkimi; Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie usługowym; Proces kadrowy w przedsiębiorstwie usługowym; Systemy komunikowania wewnątrzzakładowego i informatyczne rozwiązania wspomagające zarządzanie kadrami; 4. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem usługowym: Uzasadnienie wyboru strategii dla firmy usługowej; Budowanie strategii dla małej firmy usługowej; Budowanie strategii dla dużej firmy usługowej; Rekomendacje dla przedsiębiorstwa usługowego w zakresie kształtowania strategii. 5. Rachunkowość zarządcza a controlling w przedsiębiorstwach usługowych: Rachunkowość zarządcza czy controlling; Rola rachunku kosztów w przedsiębiorstwach usługowych; Wybrane odmiany rachunku kosztów; Budżety jako narzędzie rachunkowości zarządczej. 6. Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie usługowym: Pojęcie i klasyfikacja kosztów, Pojęcie zarządzania kosztami; Planowanie kosztów; Analiza kosztów i ich wykorzystanie w rachunkach decyzyjnych; Kalkulacja kosztów. 7. Zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie do problematyki kształtowania cen usług; Rodzaj ceny w usługach; Cena usługi w systemie decyzyjnym przedsiębiorstwa; Strategie zarządzania cen ą usług. 8. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie usługowym: Istota zarządzania finansami w przedsiębiorstwie usługowym; Decyzje finansowe w działalności przedsiębiorstwa usługowego; Finansowanie działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zarządzanie kapitałem pracującym w przedsiębiorstwie usługowym; Strategie finansowania działalności przedsiębiorstwa usługowego. 9. Zarządzanie kapitałem w przedsiębiorstwie usługowym: Koszt kapitału finansującego działalność przedsiębiorstwa; Dźwignia operacyjna i finansowa; Kształtowanie struktury kapitału przedsiębiorstwa; Polityka dywidend. 10. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie usługowym: Ryzyko w przedsiębiorstwie usługowym; Proces zarządzanie ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem przez ubezpieczenie. 11, Zarządzanie wartością przedsiębiorstw usługowych: Wpływ specyfiki działalności usługowej na wartość przedsiębiorstw; Oddziaływanie działalności usługowej na kształtowanie wartości dla interesariuszy; Teoretyczne podstawy wyceny przedsiębiorstw - metody, założenia, wyniki; Wykorzystanie metod majątkowych wyceny przedsiębiorstw; Podejście dochodowe do wyceny wartości przedsiębiorstw usługowych. 12. Corporate governence przedsiębiorstwa: Pojęcia i cele corporate governance; Typy i komponenty corporate governance w spółkach usługowych; Teorie corporate governance a wpływ rad nadzorczych na efektywność spółek świadczących usługi; Znaczenie kodeksu nadzoru korporacyjnego; Rating a corporate governance. 13. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych: Innowacyjność sektora usług - aspekt gospodarczy; charakterystyka i rodzaje innowacji usługowej; Proces innowacyjny; Strategie innowacyjne w przedsiębiorstwie usługowym; Innowacje w usługach - wyzwanie i bariery. 14. Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie usługowym: Informacja jako czynnik rozowju gospodarczego; Znaczenie informacji w procesach zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; strategiczne zarządzanie informacją w przedsiębiorstwach usługowych; Systemy zarządzania informacją w przedsiębiorstwach usługowych; bezpieczeństwo informacji w procesach usługowych. 15. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych: Znaczenie jakości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa usługowego; Procesowe podejście do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Wybrane techniki i metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Standardy systemu zarządzania jakością usług na przykładzie ISO 9000 i TQM; Zarządzanie jakością oparte na normach ISO 9000; Zarządzanie przez jakość (TQM). 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw w przedsiębiorstwa usługowego. 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw przedsiębiorstwa usługowego. 7. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych: Zarządzanie i planowanie marketingowe; Plan marketingowy w zarządzaniu marketingowym; Zarządzanie 7P w przedsiębiorstwie usługowym; Strategia marketingowa jako element zarządzania marketingiem; Wpływ otoczenia przedsiębiorstwa na zarządzanie marketingiem; Nowe trendy w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie. 18. Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwach usługowych. 19. Zarządzanie relacjami klienta. 20. Zintegrowane podejście do rozwiązywania problemów konsumenta. 21. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Postrzeganie ryzyka przez konsumentów, 2. Postrzeganie marki, 3. Postrzeganie jakości usług, 4. Konsumpcja symboliczna i jej znaczenie, 5. Prezent jako motyw zakupu, 6. Obraz samego siebie a preferencje konsumentów - koncepcja konkurencji, 7. Kompensacyjna funkcja symbolicznej konsumpcji, 8. O niezupełnie hedonistycznych korzyściach wynikających z konsumpcji, 9. Konsument w Sieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Segmentacja rynku prasowego / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2002. - 99 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Teoretyczne podstawy segmentacji prasowej, Struktury demograficzne w Polsce znaczące dla rozwoju segmentów prasowych, Segmentacja grup czytelniczycvh na podstawie ankiet prasowych, Publicznośc prasowa i segmenty czytelnicze, Identyfikacja czytelników z wizerunkiem ukształtowanynm przez prasę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania rynku, czyli czego nie powie ci nawet najlepszy przyjaciel; Marketing to nie dział firmy; Planowanie - 18 złudzeń; Zakotwiczanie, przywary i American Express, czyli co się dzieje w głowie klienta Im więcej mówisz, tym gorzej cię słychać, czyli pozycjonowanie i koncentracja; Paskudne koty, świetne mokasyny i przeceniona biżuteria, czyli polityka ce- nowa; Monogramy są dobre na koszulach, a nie w firmie, czyli nazwy i marki; Jak zaoszczędzić pół miliona dolarów, czyli procesy komunikacji i sprzedaży; Utrzymanie stanu posiadania, czyli jak hołubić klientów i zdobyć ich lojalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Rola marketingu w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 2.Źródła trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 3.Pola wyboru strategicznego w bankowości detalicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz. I Promocja produktów bankowych na rynku detalicznym a orientacje i strategie rynkowe banków : 1.Istota i uwarunkowania działalności promocyjnej banków komercyjnych, 2.Orientacje strategiczne banków komercyjnych a istota i funkcje promocji, 3.Promocja produktów bankowych w systemie marketingu banków komercyjnych. II. Uwarunkowania środowiskowe strategii promocji banków komercyjnych : 1.Struktura otoczenia banków komercyjnych, 2.Składniki otoczenia dalszego banku komercyjnego i ich wpływ na działania promocyjne banków, 3.Czynniki otoczenia bliższego banku jako determinanty działalności promocyjnej banków. Cz. III Analiza działań promocyjnych banków w świetle kształtowania się ich orientacji marketingowej : 1.Charakterystyka przeprowadzonych badań i próby badawczej, 2.Orientacja rynkowa banków i jej przejawy w świetle badań bezpośrednich, 3.Działania promocyjne badanych banków i ich specyfika, 4.Zachowania nabywców na rynku produktów bankowych na podstawie badań empirycznych. Cz. IV Podstawy i kierunki rozwoju promocji banków detalicznych : 1.Przesłanki zmian w polityce promocyjnej banków, 2.Wzorce marketingowej strategii promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej