Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(23)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dobska Monika
(1)
Domański Tomasz
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Geryk Marcin
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Kalwasińska Monika
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malik Radosław
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mucha Joanna
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nizielska Aleksandra
(1)
Noga Adam
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Suchanek Paweł
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Weresa Marzenna A
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowski Janusz
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Woźniakowski Artur
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żelazko Beata
(1)
Żurawska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Marketing strategiczny
(16)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Internet
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Sport
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kadry
(1)
Kaizen
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys gospodarczy (2008)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopole
(1)
Następstwo prawne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Offshoring
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja dominującej logiki; Problem, model i metoda badań; Dominująca logika SMG/KRC Poland Media SA; Dominująca logika Laboratorium Kosmetycznego Irena Eris SA; Dominująca logika Alpinus SA; Strategia i do minująca logika firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 164)
1.Strategi interncajonalizacji przedsiębiorstw, 2.Joint venture jako sposób wejścia na rynki zagraniczne, 3.Determinanty i kierunki rozwoju joint venture w Polsce, 4.Przesłanki wyboru joint venture jako formy wejścia przedsiębiorstw zagranciznych na rynek polski, 5.Strategie marketingowe spółek joint venture na rynku polskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokalizacja w offshoringu usług / Radosław Malik. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do offshoringu i lokalizacji działalności gospodarczej; 2. Współczesne uwarunkowania offshoringu usług biznesowych; 3. Przemiany w wykorzystaniu zagranicznych lokalizacji przez korporacje; 4. Analiza walorów lokalizacji w offshoringu usług biznesowych; 5. Charakterystyka gospodarek goszczących przenoszone usługi biznesowe; 6. Polska jako rynek offshoringu usług biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Istota i warunki rozwoju marketingu usług ubezpieczeniowych, 2.Kategoria orientacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, 3.Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje firm ubezpieczeniowych, 4.Proces tworzenia stratgii marketingowej firm ubezpieczeniowych, 5.Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych, 6.Marketing mix firmy ubezpieczeniowej, 7.Orientacja marketingowa firm ubezpieczeniowych w Poslce na podstawie wyników badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej