Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(245)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(242)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(181)
dostępne
(173)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(178)
Czytelnia
(183)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Romanowska Maria (1947- )
(10)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Bartołd Robert
(3)
Baruk Agnieszka
(3)
Domański Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Kassay Stefan
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Johnston Robert
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Allen Judy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Beckwith Harry
(1)
Belka Marek
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bodo Monika
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapla Karolina (1981- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dan’ko Tamara Petrovna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(152)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(238)
Wielka Brytania
(4)
Rosja
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(239)
rosyjski
(4)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(117)
Marketing strategiczny
(114)
Przedsiębiorstwo
(84)
Marketing
(60)
Planowanie strategiczne
(46)
Analiza strategiczna
(29)
Organizacja
(25)
Zarządzanie
(20)
Strategia marketingowa
(13)
Zarządzanie jakością
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(12)
Innowacje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Decyzje
(10)
Konkurencja
(10)
Kultura organizacyjna
(10)
Strategia organizacyjna
(10)
Kadry
(9)
Rynek
(9)
Firma (nazwa)
(8)
Otoczenie firmy
(8)
Usługi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Przywództwo
(7)
Znaki towarowe
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konkurencyjność
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Public relations
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Globalizacja
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Kontrola zarządcza
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Menedżerowie
(5)
Plan marketingowy
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Teoria dystrybucji
(5)
Badania marketingowe
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Planowanie
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Teoria organizacji
(4)
Turystyka
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Banki
(3)
Biznesplan
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość usług
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Reklama
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komunikacja
(2)
Kultura pracy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Temat: czas
2001-
(23)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1989-
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(22)
Poradnik
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(150)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
246 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do problematyki dotyczącej strategii; 2. Otoczenie organizacji; 3. Zdolność strategiczna organizacji; 4. Zamierzenie strategiczne organizacji; 5. Kultura organizacji a jej strategia; 6. Strategia na poziomie jednostek biznesowych; 7. Kierunki strategiczne i strategia na poziomie korporacji; 8. Strategia międzynarodowa; 9. Metody wprowadzania strategii w życie i jej ocena; 10. Stosowanie przyjętej strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing strategiczny 2. Marketing taktyczny 3. Marketing administracyjny 4. Marketing transformacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Zrozumieć zarządzanie marketingowe : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku, 2. Adapatacja marketingu do nowej gospodarki, 3. Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania. Cz.II Analiza możliwości rynkowych : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne, 5. Groamdzenie informacji i mierzenie popytu, 6. Analiza otoczenia marketingowego, 7. Analiza rynku konsumneta i zachowania nabywców, 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych, 9. Strategia konkurencji, 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych. Cz.III Rozwój strategii marketingowych : 11. Pozycjonowanie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu, 12. Rozwój nowych ofert rynkowych, 13. Projektowanie globalnych oferty rynkowych. Cz.IV Kształtowanie oferty rynkowej ; 14. Strategia produktu i marki, 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi, 16. Tworzenie programów i strategii cenowych. Cz.V Zarządzanie projektami marketingowymi : 17. Projektowanie sieci tworzenia wartości i kanałów marketingowych oraz zarządzanie nimi, 18. Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów, 19. Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową, 20.Z arządzanie reklamą, promocją sprzedaży, public relations i marketingiem bezpośrednim, 21. Zarządzanie sprzedażą, 22. Zarządzanie całościowym progrmamem marketingowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; Zarządzanie marketingowe w firmie "Spetech" Sp. z o.o.; Strategia zmierzająca do umacniania pozycji rynkowej produktu na przykładzie wyboru wariantu umacniania pozycji handlowej na rynku margaryny w Polsce; Strategia marketingowa firmy "Medex"; Wprowadzenie serii kosmetyków pilęgnacyjnych przez fir mę Cosmetics S.A.; Strategia merchandisingu na przykła dzie "International Foods Company"; Wejście na rynek Polski oraz ekspansja firmy "International Chemist Di stributor"; Wprowadzenie na rynek napoju izotonicznego "Dynamic" (szansa czy ryzyko dla ZPOW "Agros-Łowicz"; L.G.Petro Bank - strategia wprowadzania na rynek nowego produktu - "Home Banking"; Działania promocyjne jako element strategii marketingowej firmy; Hurtownia artykułów chemicznych i kosmetycznych "Nochem"; Strategia produktu w Zakładach Przemysłu Odzieżowego "Vistu la" S.A.; Kształtowanie wizerunku firmy na podstawie przedsiębiorstwa "Tymbark" S.A.; Wprowadzenie na rynek nowej marki komputerów - "Oxford" Komputer; "Orion" - kasy fiskalne na rynku kas rejestracyjnych; "Alfa" Sp. z o.o. - na rynku automatycznej identyfikacji; Akcja promocyjna kredytów konsumpcyjnych Banku PKO BP; Kampania promocyjno-reklamowa "Inwazji mocy`97" Radia RMF FM; Planowanie kampanii reklamowej kamery video Sony NP-55H.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zakres problemowy, 2.Wpływ środowiska społecznego na firmę, 3.Podstawowe cechy ogólnoświatowych trendów w rozwoju organizacyjnym rozgałęzionych i rozczłonkowanych korporacji, 4.Struktury korporacyjne i holdingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Istota i warunki rozwoju marketingu usług ubezpieczeniowych, 2.Kategoria orientacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, 3.Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje firm ubezpieczeniowych, 4.Proces tworzenia stratgii marketingowej firm ubezpieczeniowych, 5.Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych, 6.Marketing mix firmy ubezpieczeniowej, 7.Orientacja marketingowa firm ubezpieczeniowych w Poslce na podstawie wyników badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota strategii marketingowych, Formułowanie i wybor strategii marketingowych, Staregie wobec konkurentów, Strategie wobec dostawcow i pośredników, Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, Strategie produktowo-rynkowe, Stategiwe promocyjno-reklamowe, Staregie marketingowe w sferze usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota strategii marketingowych : 1. Treść strategii i marketingowych, 2. Proces kształtowania strategii marketingowych, 3. Decyzje marketingowe, 4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa, 5. Konflikt i zgodność strategii, 6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych, 7. Zmiany strategii marketingowych. R.2 Formułowanie i wybór strategii marketingowych : 1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych, 2. Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii marketingowych, 3. Wybór rynku docelowego. 4. Wybór sposobów postępowania, 5. Wybór instrumentów marketingowych, 6. Podstawy informacyjne zmian strategii marketingowych. R.3 Strategie wobec konkurentów : 1. Podstawy wyboru strategii, 2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie, 3. Strategie obronne, 4. Strategie aktywne, 5. Strategie adaptacyjne, 6. Strategie globalne i selektywne, 7. Różnicowanie strategii. R.4 Strategie wobec dostawców i pośredników : 1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników, 2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe, 3. Rodzaje strategii wobec dostawców, 4. Rodzaje strategii wobec pośredników, 5. Różnicowa nie strategii wobec dostawców i pośredników, 6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników. R.5 Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku : 1. Fazy rozwojowe rynku, 2. Strategie marketingowe wejścia na rynek, 3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji), 4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym, 5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym. R.6 Strategie produktowo-rynkowe : 1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych, 2. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku, 3. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku, 4. Strategie produktu na nowym rynku, 5. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych. R.7 Strategie komunikacji marketingowej : 1. Istota i rodzaje strategii komunikacji marketingowej, 2. Uwarunkowania strategii komunikacji marketingowej, 3. Ograniczania wykorzystania strategii komunikacji marketingowej. R.8 Strategie marketingowe usług : 1. Działalność usługowa jako przedmiot strategii marketingowej, 2. Cechy usług i ich wpływ na strategie marketingowe, 3. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowej usług, 4. Rodzaje strategii marketingowej usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej