Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(30)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(42)
Autor
Mitręga Maciej
(2)
Otto Jacek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anderson James C
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olczak Artur
(1)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Petkova Lesia
(1)
Piontek Adam
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryś Adam
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Vasilchenko Lidiya
(1)
Wanciszewicz Katarzyna
(1)
Wiatrak Grzegorz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witczak Olgierd
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Marketing partnerski
(48)
Obsługa klienta
(17)
Przedsiębiorstwo
(9)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing
(7)
Konsumenci
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Banki
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Zarządzanie
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Znaki towarowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Biznes
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Community policing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Marka*
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Policja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Public relations
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprzedaż
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 145 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1.Podstawy marketingu relacji, 2.Zastosowanie marketingu relacji, 3.Metodyka badań pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, 4.Uwarunkowania zastosowania marketingu relacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umarł marketing - niech żyje marketing; Partnerstwo jako strategia; Obrona marketingu partnerskiego; Relacje z klientem; Partnerstwo na rynku detalicznym i rynku przedsiębiorstw; Planowanie rozwoju marke- tingu partnerskiego; Technologia informacyjna w marketingu partnerskim; Masowa indywidualizacja; Łańcuch partnerstwa; Z marketingiem partnerskim w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Warszawa : C.H.Beck, 2001. - 348 s. : wykr. ; 21 cm.
(Academia Oeconomica)
marketing jako dziedzina dynamiczna; Marketing relacji istota koncepcji; Legitymizacja marketingu relacji w świetle badań; Kluczowe elementy marketingu relacji; Ocena koncepcji; Zastosowania marketingu relacji - analiza przypadków. W wyd. 2 Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd.2 rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 360 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
marketing jako dziedzina dynamiczna; Marketing relacji istota koncepcji; Legitymizacja marketingu relacji w świetle badań; Kluczowe elementy marketingu relacji; Ocena koncepcji; Zastosowania marketingu relacji - analiza przypadków. W wyd. 2 Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej