Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(21)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Guziur Piotr
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Li Charlene
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sroka Henryk
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Tasner Michael
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Unold Jacek
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Marketing elektroniczny
(24)
Internet
(18)
Handel elektroniczny
(9)
Reklama internetowa
(7)
Strony WWW
(6)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Promocja
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Public relations
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rynek
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej