Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1426)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(1379)
Publikacje naukowe
(410)
Publikacje fachowe
(331)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Czasopisma
(38)
Publikacje informacyjne
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
E-booki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(993)
tylko na miejscu
(971)
wypożyczone
(49)
nieokreślona
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(1042)
Czytelnia
(986)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Doroba Anita
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(444)
2000 - 2009
(610)
1990 - 1999
(225)
Okres powstania dzieła
2001-
(346)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1408)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1409)
angielski
(14)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(307)
Zarządzanie
(257)
Marketing
(203)
Kadry
(159)
Organizacja
(130)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(123)
Zarządzanie strategiczne
(118)
Zarządzanie jakością
(88)
Kultura organizacyjna
(84)
Menedżerowie
(72)
Motywacja pracy
(68)
Marketing strategiczny
(65)
Innowacje
(64)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(55)
Przywództwo
(54)
Zatrudnienie
(53)
Zarządzanie wiedzą
(49)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Public relations
(48)
Komunikacja marketingowa
(45)
Decyzje
(44)
Praca
(44)
Ocena pracowników
(43)
Planowanie strategiczne
(43)
Reklama
(43)
Logistyka gospodarcza
(42)
Zarządzanie projektami
(42)
Badania marketingowe
(41)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Usługi
(32)
Zachowanie organizacyjne
(32)
Konsumenci
(30)
Szkolnictwo wyższe
(28)
Teoria organizacji
(28)
Analiza strategiczna
(27)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Konkurencyjność
(27)
Banki
(26)
Konkurencja
(26)
Otoczenie firmy
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Marketing cyfrowy
(25)
Motywacja
(25)
Promocja handlowa
(25)
Turystyka
(25)
Kapitał ludzki
(24)
Obsługa klienta
(24)
Rekrutacja pracowników
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Strategia marketingowa
(24)
Globalizacja
(23)
Controlling
(22)
Instytucje nonprofit
(22)
Psychologia pracy
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Komunikacja społeczna
(21)
Marketing partnerski
(21)
Organizacja ucząca się
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Informacja gospodarcza
(19)
Jakość usług
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Etyka biznesu
(18)
Jakość produktu
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(18)
Rynek pracy
(18)
Gospodarka oparta na wiedzy
(17)
Mentoring
(17)
Praca zespołowa
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Siła robocza
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Firma (nazwa)
(16)
Jakość
(16)
Polityka płacowa
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Internet
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Outsourcing
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Służba zdrowia
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Samorząd terytorialny
(14)
Sektor publiczny
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(13)
Negocjacje
(13)
Produktywność pracy
(13)
Płynność kadr
(13)
Temat: czas
2001-
(260)
1989-2000
(64)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(238)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(494)
Opracowanie
(289)
Praca zbiorowa
(174)
Poradnik
(127)
Monografia
(109)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(31)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(25)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1270)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(536)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(55)
Psychologia
(43)
Informatyka i technologie informacyjne
(38)
Media i komunikacja społeczna
(36)
Transport i logistyka
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Nauka i badania
(15)
Medycyna i zdrowie
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Edukacja i pedagogika
(10)
Podróże i turystyka
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
1434 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Rola, zadania i organizacja działu personalnego, 2. Obsługa pracowników i administracja kadrowa, 3. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie, 4. Podstawowe procedury kadrowe, 5. Dział personalny a organizacja pracy, 6. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa, 7. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi, 8. Racjonalizacja działu personalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt informatyczny / Mirosław Forystek. - Warszawa : InfoAudit Sp. z o.o., 2005. - 242 s. : rys. ; 24 cm.
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.6)
1. Od ryzyka do audytu, 2. Środowisko informatyczne, 3. Zasoby informatyczne, 4. Procesy informatyczne, 5. Wprowadzenie do audytowania, 6. Przebieg audytu, 7. Wykorzystanie narzędzi komputerowych w audycie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Kontrola wewnętrzna przestała być sumieniem instytucji; R.2 Audyt wewnętrzny - nadzieja na wiarygodność; R.3 Ekspansja audytów branżowych; R.4 Audyt wewnętrzny a kontrola finansowa; R.5 Metodyka audytu - wymagania proceduralne; R.6 Audytor wewnętrzny - wszechstronny jasnowidz; R.7 Organizacja i koordynacja służb audytorskich; R.8 Rola i miejsce audytu wewnętrznego w systemie kontroli; Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyni ków badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Kierunki rozwoju badań marketingowych 1.1. Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych 1.2. Etapy rozwoju badań marketingowych 1.3. Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych 1.4. Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Rozdział 2. Badanie ankietowe satysfakcji pracowników 2.1. Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji 2.2. Techniki ankietowe 2.3. Etapy przygotowania badań ankietowych 2.4. Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rozdział 3. Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych 3.1. Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych 3.2. Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności 3.3. Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient 3.4. Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych 3.5. Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient 3.6. Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Rozdział 4. Eye-tracking w badaniach marketingowych 4.1. Charakterystyka eye-trackingu 4.2. Procedura badań metodą eye-trackingu 4.3. Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych 4.4. Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Rozdział 5. Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi 5.1. Doświadczenie użytkownika - definicja 5.2. Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika 5.3. Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń 5.4. Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń 5.5. Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Rozdział 6. Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń 6.1. Cykl życia klienta a mapa jego podróży 6.2. Mapy podróży klienta - definicja i cele 6.3. Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta 6.4. Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Rozdział 7. Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych 7.1. Analiza czynnikowa - istota koncepcji 7.2. Procedura analizy czynnikowej 7.3. Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Rozdział 8. Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych 8.1. Perspektywa danych 8.2. Perspektywa narzędziowa 8.3. Perspektywa biznesowa 8.4. Perspektywa badawcza Rozdział 9. Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych 9.1. Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej 9.2. Istota analityki zaawansowanej 9.3. Analityka marketingowa - przykłady zastosowań; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej