Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1405)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(1358)
Publikacje naukowe
(408)
Publikacje fachowe
(321)
Poradniki i przewodniki
(48)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
E-booki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(973)
tylko na miejscu
(957)
wypożyczone
(50)
nieokreślona
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(1027)
Czytelnia
(971)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Doroba Anita
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(151)
2010 - 2019
(438)
2000 - 2009
(599)
1990 - 1999
(221)
Okres powstania dzieła
2001-
(346)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1387)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1388)
angielski
(14)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(301)
Zarządzanie
(252)
Marketing
(201)
Kadry
(157)
Organizacja
(128)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(117)
Zarządzanie jakością
(87)
Kultura organizacyjna
(83)
Menedżerowie
(70)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(64)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(55)
Przywództwo
(53)
Zatrudnienie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Public relations
(47)
Zarządzanie wiedzą
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Decyzje
(43)
Ocena pracowników
(43)
Planowanie strategiczne
(43)
Logistyka gospodarcza
(42)
Reklama
(42)
Zarządzanie projektami
(41)
Badania marketingowe
(40)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Usługi
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Szkolnictwo wyższe
(28)
Analiza strategiczna
(27)
Konkurencyjność
(27)
Teoria organizacji
(27)
Banki
(26)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Otoczenie firmy
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Konkurencja
(25)
Marketing cyfrowy
(25)
Motywacja
(25)
Promocja handlowa
(25)
Turystyka
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Obsługa klienta
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Rekrutacja pracowników
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Controlling
(22)
Instytucje nonprofit
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Globalizacja
(21)
Komunikacja społeczna
(21)
Marketing partnerski
(21)
Psychologia pracy
(21)
Organizacja ucząca się
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Jakość usług
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Informacja gospodarcza
(18)
Jakość produktu
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przedsiębiorczość (postawa)
(18)
Rynek pracy
(18)
Etyka biznesu
(17)
Mentoring
(17)
Praca zespołowa
(17)
Przedsiębiorczość
(17)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(17)
Siła robocza
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Firma (nazwa)
(16)
Gospodarka oparta na wiedzy
(16)
Jakość
(16)
Polityka płacowa
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Internet
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Outsourcing
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Służba zdrowia
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Samorząd terytorialny
(14)
Sektor publiczny
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(13)
Negocjacje
(13)
Produktywność pracy
(13)
Płynność kadr
(13)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(236)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(483)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(173)
Poradnik
(126)
Monografia
(109)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1249)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(525)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(55)
Psychologia
(43)
Informatyka i technologie informacyjne
(37)
Media i komunikacja społeczna
(35)
Transport i logistyka
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Medycyna i zdrowie
(14)
Nauka i badania
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Edukacja i pedagogika
(10)
Podróże i turystyka
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1413 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie procesu badań marketingowych: Badania marketingowe a zarządzanie; Proces badania marketingowego; 2. Dobór próby oraz pomiar jej jednostek za pomocą instrumentów pomiarowych: Projektowanie doboru próby; Pomiar w badaniach marketingowych; Kwestionariusz jako instrument pomiarowy; 3. Zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych: Zbieranie danych ze źródeł wtórnych; Pośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Bezpośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Pozasondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Zbieranie danych za pomocą metod eksperymentu; 4. Redukcja i analiza danych otrzymanych z pomiaru: Metody redukcji danych; Wybrane metody ilościowej analizy danych; 5. Komunikowanie i wykorzystanie wyników oraz organizacja badań: Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; Etyczne aspekty badań marketingowych; Organizacja badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2. Planowanie badania marketingowego, 3. Budowa narzędzia pomiarowego, 4. Sposoby pomiarów marketingowych, 5. Podstawowe zastosowanie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakończenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawy analizy problemów; Metody wyznaczania decyzji w warunkach pewności; Decyzje w warunkach niepewności i ryzyka; Problemy z niejawnym polem decyzyjnym; Problemy magazynowania; Modelowanie procesu produkcji; Planowanie produkcji; Dystrybucja produktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Wstęp. 1. Wprowadzenie do ochrony informacji. 1. 1.1. Prywatność, anonimowość, poufność, ... 1. 1.2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty. 1. 5.8. 1.2.1. Zagrożenia. 1. 5.8. 1.2.2. Podatności. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.1. Security Content Automation Protocol (SCAP). 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.2. Cykl życia podatności oprogramowania. 1. 5.8. 1.2.3. Zabezpieczenia. 1. 5.8. 1.2.4. Incydenty i zarządzanie incydentami. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.1. Obsługa incydentów – podstawowe wytyczne norm i standardów. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.2. Zgłoszenie incydentu. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.3. Zasoby do obsługi incydentu. 1. 1.3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.1. Cykl życia systemu. 1. 5.8. 1.3.2. Zarządzanie przedsięwzięciem projektowania i budowy systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.3. Etap analizy w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.4. Etap projektowania w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.5. Dokumentowanie prac projektowych. 1. 5.8. 1.3.6. Dobre praktyki w projektowaniu wiarygodnych systemów. 1. Literatura. 2. Modele ochrony informacji. 1. 2.1. Organizacja dostępu do informacji. 1. 2.2. Sterowanie dostępem do informacji. 1. 2.3. Model Grahama–Denninga. 1. 2.4. Model Bella–LaPaduli. 1. 2.5. Model Biby. 1. 2.6. Model Brewera–Nasha (chiński mur). 1. 2.7. Model Clarka–Wilsona. 2.8. Model Harrisona–Ruzzo–Ullmana (HRU). 1. 5.8. 2.8.1. Uogólnienie modelu HRU – model TAM. 1. 2.9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa. 1. 5.8. 2.9.1. Konkretyzacja BST. 1. 2.10. Podsumowanie. 1. Literatura. 3. Zarządzanie ryzykiem. 1. 3.1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem. 1. 3.2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.1. Norma PN-ISO/IEC 27005:2010. 1. 5.8. 3.2.2. Standardy FIPS/NIST. 1. 5.8. 3.2.3. ISO 31000 – rodzina norm dotyczących zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.4. Rekomendacja D. 1. 3.3. Analiza ryzyka – identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.3.1. Identyfikacja zakresu i środowiska analizy ryzyka. 1. 5.8. 3.3.2. Identyfikacja zagrożeń i podatności. 1. 3.4. Analiza ryzyka – szacowanie ryzyka. 1. 5.8. 3.4.1. Oszacowanie ryzyka – metoda ilościowa. 1. 5.8. 3.4.2. Oszacowanie ryzyka – metoda jakościowa. 1. 5.8. 3.4.3. Burza mózgów – identyfikacje zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.4.4. Szacowanie ryzyka według normy PN-ISO/IEC-27005. 1. 5.8. 3.4.5. Szacowanie ryzyka według organizacji Microsoft®. 1. 5.8. 3.4.6. Szacowanie ryzyka – analiza bezpieczeństwa dla systemów sterowania. 1. 3.5. Zmniejszanie wartości ryzyka. 1. 5.8. 3.5.1. Kontrolowanie ryzyka przez stosowanie zabezpieczeń. 1. 3.6. Akceptacja ryzyka szczątkowego. 1. 5.8. 3.6.1. Ryzyko akceptowalne i koszty postępowania z ryzykiem. 1. 3.7. Administrowanie ryzykiem. 1. Literatura. 4. Dokumentowanie systemu ochrony informacji. 1. 4.1. Polityka bezpieczeństwa. 1. 4.2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 4.3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji. 1. 5.8. 4.3.1. Plan zapewniania ciągłości działania – nazewnictwo i struktura. 1. 5.8. 4.3.2. Przygotowanie planu zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.3. Plany kryzysowe a plany zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.4. Wytyczne z norm i standardów do konstrukcji planów zapewniania ciągłości działania. 1. 4.4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania. 1. 5.8. 4.4.1. Kopie bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.2. Kopie bezpieczeństwa – infrastruktura i organizacja. 1. 5.8. 4.4.3. Zdalna kopia bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.4. Zapasowe ośrodki przetwarzania danych. 1. 4.5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.5.1. Wariant 1. 1. 5.8. 4.5.2. Wariant 2. 1. 5.8. 4.5.3. Wariant 3. 1. Literatura. 5. Badanie i ocena stanu ochrony informacji. 1. 5.1. Diagnostyka techniczna. 1. 5.2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej. 1. 5.3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania. 1. 5.4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji. 1. 5.5. Metodyka LP–A. 1. Literatura. 6. Standardy i normy bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 6.1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów. 1. 5.8. 6.1.1. Common Criteria i norma ISO/IEC 15408. 1. 5.8. 6.1.2. Publikacje specjalne NIST serii 800. 1. 5.8. 6.1.3. CIS Critical Security Controls. 1. 6.2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji. 1. 5.8. 6.2.1. COBIT TM – dobre praktyki w zakresie ładu informatycznego. 1. 5.8. 6.2.2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji – standard BS 7799 i normy serii ISO/IEC 2700x. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.1. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27002:2013. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.2. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27001:2013. 1. 6.3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym. 1. 6.3. 6.3.1. Norma ISO/IEC 21827 i SSE-CMM® – System Security Engineering Capability Maturity Model. 1. 6.3. 6.3.2. ITIL – IT Infrastructure Library. 1. Literatura. 7. Polityka informowania – oddziaływanie przekazem informacji. 1. 7.1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej. 1. 7.2. Komunikacja strategiczna. 1. 7.3. Definicje Komunikacji strategicznej. 1. 7.4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej. 1. 7.5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej. 1. 7.6. Relacje Komunikacji strategicznej. 1. 6.3. 7.6.1. Relacje Komunikacji strategicznej z operacjami informacyjnymi i psychologicznymi. 1. 6.3. 7.6.2. Relacje Komunikacji strategicznej z dyplomacją publiczną. 1. 6.3. 7.6.3. Relacje Komunikacji strategicznej z działalnością prasowo-informacyjną. 1. 7.7. Strategia Komunikacyjna – uwagi ogólne. 1. Literatura. Załącznik. Metodyka LP–A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego. 1. Wykaz używanych terminów i symboli graficznych. 1. Wstęp. Z1. Skład Zespołu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji. Z2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego. Z2. Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe. Z2. Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów. Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa. Z2. Z.2.4. Skanery konfiguracji. Z2. Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne. Z2. Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych. Z3. Procesy audytowe. Z4. Specyfikacja dokumentów audytowych. Z2. Z.4.1. Tabele IPO. Z2. Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów. Z5. Diagramy przepływu danych. Z6. Rzetelne praktyki. Z2. Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej. Z2. Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej. Podsumowanie. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej