Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(45)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Albigowski Marek
(1)
Backer Roman
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barnard Chester Irving (1886-1961)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Christopher Martin
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawrysiak Marek (1946- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Gwiazdowska Barbara
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jabłoński Paweł
(1)
Jacek Haman
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jełowicki Marcin (1931-1998)
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kay Frances
(1)
Kieżun Witold (1922-2021)
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krupa Marian
(1)
Kubka Janina
(1)
Küng Lucy
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Marek Stanisław (1936- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Modrzyńska Joanna
(1)
Pakuła Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pałasz Lech
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Pypno-Guzek Magdalena
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stefaniuk Marek (1962-2011)
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Straffin Philip D
(1)
Szybińska Maria
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Warnecke Hans-Jürgen (1934- )
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(63)
Rosja
(1)
Język
polski
(63)
rosyjski
(1)
Temat
Teoria organizacji
(27)
Przedsiębiorstwo
(24)
Zarządzanie
(20)
Marketing
(18)
Organizacja
(15)
Teoria dystrybucji
(13)
Marketing strategiczny
(10)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Ceny
(5)
Kadry
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Decyzje
(3)
Polityka
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przywództwo
(3)
Controlling
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Promocja
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Rynek
(2)
Sieć handlowa
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Teoria decyzji
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Biblioteka
(1)
Demokracja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Industrializacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja fraktalna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Polska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Opracowanie
(10)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Cz.I: PODSTAWY SPRAWNEGO ZARZĄDZANIA: Założenia i pojęcia podstawowe, Systemowy model sprawnego zarządzania; CZ.II: KONTEKST ORGANIZACJI: Kontekst historyczny. Teoretyczna wiedza o zarządzaniu, Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne i technologiczne, Środowisko społeczno-polityczne; CZ.III: PROCES ZARZĄDZANIA: Elementy i style procesu zarządzania, Indywidualne style kierowania, Organizacja pracy własnej dyrektora, Racjonalność zarządzania; CZ.IV: DZIEDZINY APLIKACJI PROCESU ZARZĄDZANIA: Strategia i jej realizacja, Projektowanie organizacyjne, Kontrola organizacji, Rozwój organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospodarka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, kompleksowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapitałowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowitych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla określenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontrola działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne logistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informacyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myślenia o planowaniu zapotrzebowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marketingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybucyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czasowy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybucji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystrybucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysłowa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, potrzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Wrocław : Kolonia Limited, 2003. - 273 s. : wykr., tab. ; 25 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wrocław : Kolonia Limited, 2000. - 247 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I Dwuosobowe gry o sumie zerowej: Pojęcie gry; Gry macierzowe: dominacje i punkty siodłowe; Gry macierzowe: strategie mieszane; Teoria gier a antropologia; Teoria gier a filozofia; Drzewka gry; Teoria gier a biznes; Teoria użyteczności; Gry przeciwko naturze. II Gry dwuosobowe o sumie niezerowej: Równowagi Nasha i rozwiązania niekooperacyjne; Dylemat więźnia; Teoria gier a psychologia społeczna; Ruchy strategiczne; Teoria gier a biologia; Schemat arbitrażowy Nasha i rozwiązania kooperacyjne; Teoria gier a biznes: negocjacje pracodawcy-pracobiorcy; Teoria gier a ekonomia: problem duopolu. III Gry n-osobowe:Głosowanie strategiczne; N-osobowy Dylemat Więźnia; Teoria gier a sport; Imputacje, dominacje i zbiory stabilne; Teoria gier a antropologia: organizacja Pusztynów; Rdzeń; Wartość Shapleya; Teoria gier a nauki polityczne;Teoria gier a polityka: indeks Banzhafa i konstytucja Kanady; Zbiory przetafgowe Zastosowanie w polityce; Nukleolus i punkty Gately`ego Alokacja kosztów w Indiach; Wartość teorii gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat człowieka-świat wartości, o istocie człowieczeństwa; 2. Organizacyjna Wieża Babel - organizacja uzasadniana ekonomicznie; 3. Świat biznesu, człowiek, firma, metaorganizacja; 4. Struktury, metody, inspiracje w kierunku doskonałości w zarządzaniu; 5. Filozofia perfekcyjnego zarządzania; 6. Analiza wartości - przykład praktyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wybrane industrialnie modele organizacyjne: Koncepcja społeczeństwa organizacyjnego; Industrialne modele organizacyjne. Cz.II Przegląd niektórych teorii zmian organizacyjnych Pojęcie zmiany organizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie firmą : wybrane problemy / Zbigniew Chrościcki. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - VIII, 301 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Drogi Do Biznesu)
Wprowadzenie; Na przełomie wieków; Kierowanie zmianami; Zarządzanie firmą (Formułowanie misji, celów, zadań, strategii, Działanie zorganizowane, Zarządzanie przez cele w praktyce, Controlling, Zarządzanie jakością - standardy ISO, Struktury organizacyjne, Zarządzanie projektem, Biznesplan, Koszty produkcji, zyski, straty; Kierowanie ludźmi (Kierowanie, style kierowania, kultura organizacyjna - kultura kierowania, Postępowanie z pracownikami, Nakłanianie pracownika do lepszej pracy, Analiza pracy; Komunikowanie się; Rozwój własny; Załączniki - wybrane techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 4 (2/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Stosowanie zasad zarządzania środowiskiem naturalnym w firmie w ocenie studentów szkół niepaństwowych, Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy, Uwarunkowania implementacji i zasady pomiaru zarządzania wiedzą, Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm, Kształtowanie relacji aliansowych we współczesnej organizacji, Struktura i główne kierunki kształtowania narodowego ryzyka w działalność naukowo-badawczą i wdrożeniową, Menedżer i jego rola w firmie, Negocjacje jako czynnik osiągania celów w zarządzaniu organizacją, Elastyczność organizacji-moda czy konieczność, Partycypacja pracownicza w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską, strumień technologii wytwarzania dla przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza jakości wyrobów wędliniarskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie, Czynniki sukcesu nowoczesnej firmy; Etyczne konkurowanie; Zdobywanie informacji; Organizacja procesu decydowania; Formułowanie strategii rozwoju firmy; Utrwalanie orientacji marketingowej; Promowanie zmian i sterowanie nimi; Doskonalenie jakości produkcji; Integratywne kierowanie pracownikami; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria polityki, 2.Przekształcenia współczesnej myśli politycznej, 3.Relacje między religią a zjawiskami politycznymi, 4.Procesy rozszerzenia funkcji i zakresu działalnia marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej