Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(97)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(66)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(66)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cichosz Adam
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Paluchowski Władysław J
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Carew Donald
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Finch Fred
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Good Lael
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Myśl! ...i bogać się
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hopkins Tom
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kanarski Leszek
(1)
Kandarian Fay
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(94)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(94)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(22)
Psychologia pracy
(21)
Motywacja pracy
(17)
Marketing
(13)
Menedżerowie
(13)
Reklama
(13)
Praca
(12)
Organizacja
(11)
Psychologia zarządzania
(11)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Kadry
(8)
Motywacja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Przywództwo
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Decyzje
(6)
Mentoring
(6)
Coaching
(5)
Psychologia
(5)
Stres zawodowy
(5)
Sukces
(5)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Mobbing
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Stres
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Kariera
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing polityczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Postawy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ceny
(2)
Dzieci
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Polityka
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Socjologia pracy
(2)
Spostrzeganie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Turystyka
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zatrudnienie
(2)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Bogactwo
(1)
Coachowie
(1)
Controlling
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Job crafting
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(18)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(43)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjowanie / Willem Mastenbroek ; przekł. Ewa Szapiro, Tomasz Szapiro. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 185, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: WSTĘP: Geneza i struktura; Cz.II: MODEL NEGOCJACJI: Negocjowanie, Osiąganie istotnych wyników, Wpływanie na równowagę sił, Tworzenie konstruktywnego klimatu, Osiąganie elastyczności w postępowaniu, Wywieranie wpływu na mocodawców, Negocjowanie skuteczne; CZ.III: NIETYPOWE SYTUACJE I PROBLEMY : Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, Przygotowanie negocjacji, Przewodniczenie negocjacjom, negocjowanie z silniejszym, Od walki do negocjacji, Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania, Negocjacje: kilka recept, Manipulowanie emocjami podczas negocjacji, Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd. 3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 285 s. : il. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Człowiek w organizacji; Człowiek w działaniu; Motywacja działania; Pobudzanie motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji / Marek Bugdol. - Warszawa : Difin, 2007. - 212 s. : tab. ; 23 cm.
1. Gry społeczne w organizacji. System i struktura społeczna organizacji; Role społeczne; Organizacja areną polityczną; Gry społeczne - podstawowe pojęcia; Działania zbiorowe i "wspólne pastwisko"; Zwolennicy teorii dramaturgicznej; Gry społeczne a zadania grupowe; Przykłady gier społecznych w organizacji; Współpraca; Oszukiwanie. 2. Zachowania nieetyczne w organizacji. Zagadnienia wprowadzające; Konflikty; Mobbing/bullying; Molestowanie seksualne; Romansowanie; Szantaż; Sabotaż w miejscu pracy; Plotkowanie w miejscu pracy; Kradzież; Kłamstwo; Inwigilacja i donoszenie; Znieważanie; Zdrada; Łapówkarstwo; Protekcja i faworyzacja; Niewolnictwo XXI wieku. 3. Zarządzanie zachowaniami nieetycznymi. Koncepcje zarządzania a zachowanie pracownicze; Formalne struktury organizacyjne a zachowania pracownicze; Szkolenia a zachowania pracownicze; Kodeksy etyczne i procedury zarządzania; Znaczenie przywództwa; Znaczenie jakości życia w miejscu pracy; Wyrażanie uznania i szacunku; Dyscyplina pracy a zachowania pracownicze; Pomaganie pracownikom; Zarządzanie pracownikami trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nim zaczniemy; Słowem wstępu; Wprowadzenie; Rozdział pierwszy. Pragnienie. Punkt początkowy wszelkich osiągnięć: Pragnienie przechytrza Matkę Naturę. Rozdział drugi. Wyobraźnia. Warsztat umysłu: Zaczarowany imbryk; Co bym zrobił, mając milion dolarów; Rozdział trzeci. Wytrwałość. Wytrwały wysiłek niezbędny dla sukcesu: Oznaki braku wytrwałości; Jak rozwijać wytrwałość; Rozdział czwarty. Potęga Superumysłu. Główna siła: Pozyskiwanie wiedzy z Superumysłu; Rozdział piąty. Duchy lęków. Jak przechytrzyć sześć duchów lęku: Sześć głównych lęków; Zmartwienia; Siódmy czart umysłu; Jak uchronić się przed negatywnym wpływem; Znane wymówki; O Napoleonie Hillu i jego fundacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie 1. Negocjacyjny elementarz 1.1. Istota negocjacji 1.2. Fazy i ich przebieg 1.3. Strategie i style negocjacji 1.4. Badania nad negocjacjami 1.5. Podsumowanie 2. Mechanizmy poznawcze w negocjacjach 2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny 2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach 2.3. Siła w negocjacjach 2.4. Podsumowanie 3. Emocje w negocjacjach 3.1. Esencja emocji 3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość 3.3. Emocje a przebieg negocjacji 3.4. Podsumowanie 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach 4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja 4.2. Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach 4.3. Modele procesu komunikacji 4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją 4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach 4.6. Podsumowanie 5. Kompetencje negocjacyjne 5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych 5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych 5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych 5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych 5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje 5.6. Podsumowanie 6. Płeć w negocjacjach zawodowych 6.1. Między biologią a socjalizacją 6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych? 6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią 6.4. Podsumowanie 7. Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe 7.1. Istota kultury narodowej 7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny 7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień 7.4. Podsumowanie 8. Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym 8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach 8.2. Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach 8.3. Podsumowanie; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Spis bloków rozszerzających; Indeks rzeczowy. rozszerzających; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Kierowanie sobą: Wprowadzenie: rozumienie siebie i znajomość umiejętności kierowniczych; Samodoskonalenie menedżerów; Gospodarowanie czasem; Gospodarowanie informacją w biurze; Jak skutecznie pisać; Jak skutecznie przemawiać; Troska o własne zdrowie; Stres w pracy; Planowanie kariery. Cz.2 Kierowanie innymi: Wprowadzenie: rozumienie innych ludzi; Przywództwo i motywacja; Umiejętność postępowania z ludźmi; Rekrutacja; Przeprowadzanie wywiadów; Doskonalenie pracowników; Skuteczne oceny okresowe; Poradnictwo w miejscu pracy; Patronat; Tworzenie zespołu; Twój personel pomocniczy; Komunikowanie się; Narady. Cz.3 Kierowanie wydziałem: Wprowadzenie: znajomość funkcji specjalistycznych; Kierowanie wydziałem produkcji; Kierowanie pracami badawczo-rozwojowymi; Kierowanie działem kadr; Kierowanie działem marketingu; Kierowanie działem sprzedaży; Kierowanie dystrybucją; Kierowanie działem finansowym; Kierowanie działem SIK. Cz.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem: Wprowadzenie: znajomość przedsiębiorstwa; Informacje finansowe w zarządzaniu; kierowanie przedsięwzięciami; Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów; Negocjowanie; Innowacja i przedsiębiorczość wewnętrzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania w organizacji / red. nauk. Anna Maria Zawadzka. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2014. - 303, [1] s. : rys. , tab. ; 21 cm.
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej