Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(126)
Forma i typ
Książki
(126)
Dostępność
tylko na miejscu
(114)
dostępne
(88)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(115)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Domański Tomasz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Otto Jacek
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Davis Anthony
(1)
Day Derek
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon Ian H
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jeznach Maria
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazur Kazimierz P
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nowak Marta
(1)
Nowicki Adam
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(108)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(125)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(126)
Temat
Marketing
(67)
Przedsiębiorstwo
(25)
Marketing strategiczny
(17)
Marketing elektroniczny
(12)
Rynek
(12)
Promocja handlowa
(9)
Zarządzanie
(9)
Ceny
(8)
Firma (nazwa)
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Reklama
(8)
Marketing międzynarodowy
(7)
Public relations
(7)
Turystyka
(7)
Usługi
(7)
Znaki towarowe
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Banki
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing partnerski
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marketing polityczny
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marka*
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agrosturystka
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konserwatyzm
(1)
Kredyt
(1)
Leki
(1)
Liberalizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing usług
(1)
Merchandising
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
126 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Standaryzacja programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; ?. Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; 3. Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce- wyniki badań własnych; 4. Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim; 5. Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
1. Klub sportowy jako podmiot analizy teoretycznej, 2. Istota i przesłanki rozwoju marketingu w sporcie, 3. Marketingowe zorientowanie klubów sportowych - ocene dorobku literatury przedmiotu, 4. Determinanty i zakres marketingowego zorientowania klubów sportowych w Polsce, 5. Wdrażanie orientacji marektingowej w klubach sportowych - diagnoza stanu i proporcja modelu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa i zarządzanie przedsiębiorstwem, 2. Marketing, 3. Analiza i diagnostyka w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej