Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(126)
Forma i typ
Książki
(126)
Dostępność
tylko na miejscu
(114)
dostępne
(88)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(115)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Domański Tomasz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Otto Jacek
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Davis Anthony
(1)
Day Derek
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon Ian H
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jeznach Maria
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazur Kazimierz P
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nowak Marta
(1)
Nowicki Adam
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(108)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(125)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(126)
Temat
Marketing
(67)
Przedsiębiorstwo
(25)
Marketing strategiczny
(17)
Marketing elektroniczny
(12)
Rynek
(12)
Promocja handlowa
(9)
Zarządzanie
(9)
Ceny
(8)
Firma (nazwa)
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Reklama
(8)
Marketing międzynarodowy
(7)
Public relations
(7)
Turystyka
(7)
Usługi
(7)
Znaki towarowe
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Banki
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing partnerski
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marketing polityczny
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marka*
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agrosturystka
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konserwatyzm
(1)
Kredyt
(1)
Leki
(1)
Liberalizm
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing usług
(1)
Merchandising
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
126 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Teoria zachowań konsumentów. Rozdział 2. Potrzeby jako podstawa zachowań konsumentów. Rozdział 3. Proces podejmowania decyzji zakupu. Rozdział 4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 5. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 6. Znajomość zachowań konsumentów podstawą strategii marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku, 2.Typologia podmiotów gospodarki turystycznej, 3.Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4.Zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie, 5.Instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, 6.Strategia działania przedsiębiorstwa turystycznego, 7.Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, 8.Sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Merchandising / Barbara Borusiak. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2005. - 103 s. : tab. ; 24 cm.
1.Pojęcie merchandisingu, 2.Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punkatach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu, 3.Techniki merchandisingu handlowego, 4.Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym, 5.Elementy merachandisingu producenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i teoretyczne podstawy enklaw finansowych, 2. Specyfika produktów finansowych i ich cen, 3. Regulacje prawne cen produktów finansowych, 4. Postrzeganie cen a decyzje finansowe, 5. Modele enklaw finansowych. Produkty i ceny, 6. Elementy analizy marketingowej enklaw finansowych, Dodatek: Instrumenty bezodsetkowe w Islamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej