Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(25)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(32)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hague Paul
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Norton David P
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Rusiński Michał
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wilson Hugh
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wożniczka Jarosław
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Rosja
(1)
Język
polski
(45)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(31)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Przedsiębiorstwo
(20)
Analiza strategiczna
(13)
Marketing
(12)
Analiza SWOT
(7)
Planowanie
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Kadry
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Decyzje
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Kanały marketingowe
(3)
Kontrola zarządcza
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przywództwo
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Biznesplan
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kapitał
(2)
Konkurencja
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Środki obrotowe
(2)
Agrosturystka
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Globalizacja
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Strategia rozwoju
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Teoria organizacji
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Zarządzanie.Zagadnienia wstępne, 2. Organizacje jako obiekt badań, 3. Podejmowanie decyzji i planowanie, 4. Organizowanie, 5. Motywowanie, 6. Kontrolowanie, 7. Zarządzanie sferami działalności przedsiębiorstwa, 8. Reorganizacja a zarządzanie, 9. zarządzanie komunikowaniem się w organizacji, 10. Zarządzanie relacjami organizacji z otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I Szkoły strategii: Istota strategii organizacyjnej; Strategia-szkoła planistyczna; Strategia-szkoła ewolucyjna; Strategia-szkoła pozycyjna; Strategia-szkoła zasobów, umiejętności i uczenia się, Strategia-szkoła prostych reguł, Strategia-szkoła realnych opcji. CZ. II Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska firmy; Model analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych. CZ. III Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier, Analiza sił i słabości firmy - budowanie profilu konkurencyjnego (Analiza SWOT; Analiza TOWS/SWOT; Przykłady analizy TOWS/SWOT dla instytutu badań rynku i opinii społecznej); Firma jako system działań - analiza aktywności i procesów; CZ. IV Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena - wybory rynków i produktów; Metody portfelowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Modulʹ)
Zawiera: Раздел I ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, КАТЕГОРИИ, СУЩНОСТЬ И ЗАДАЧИ ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В СИСТЕМЕ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА: Глава 1. Основные понятия и категории организации Предисловие стратегического развития; Глава 2. Циклический характер развития организации; Глава 3. Современные концепции организации стратегического развития. Раздел II ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ СТРУКТУРЫ МНОГОУРОВНЕВЫХ КОМПАНИЙ: Глава 4. Многоуровневые компании; Глава 5. Типичные структуры многоуровневых компаний; Глава 6. Слияния и поглощения компаний. Раздел III ФОРМИРОВАНИЕ СТРУКТУР ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 7. Основные факторы влияния на структуры предприятия; Глава 8. Принципы и инструменты формирования структуры продуктового портфеля предприятия; Глава 9. Принципы и инструменты формирования организационной структуры управления; Глава 10. Методы и инструменты формирования структуры производственной системы предприятия; Приложение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych: Istota strategicznej odnowy organizacji; Koncepcje strategicznej odnowy organizacji; Mechanizmy odnowy strategicznej – koncepcja Baden-Fullera i Volbredy; Proces odnowy strategicznej. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa; Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa; Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej; Podsumowanie. 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze: Wprowadzenie; Podstawa teoretyczna; Podstawowe hipotezy badawcze; Metodologia badań; Próbka badawcza. 4. Wyniki badań empirycznych: Charakterystyka próbki badawczej; Wyniki badań empirycznych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I: PODSTAWY STRATEGICZNEGO PLANOWANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Instrumenty i środki decyzyjne strategicznego planowania w przedsiębiorstwie, Organizacja strategicznego planowania w przedsiębiorstwie; CZ.II: KRYTYKA DOTYCHCZASOWEJ PRAKTYKI PLANOWANIA I PRZEDSTAWIENIE NOWEJ KONCEPCJI; CZ.III: PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH W STRATEGICZNYM PLANOWANIU W PRZEDSIĘBIORSTWIE; Cz.IV: STRATEGICZNE PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWACH MAŁYCH I ŚREDNICH.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 341, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 20 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; Podstawowe koncepcje strategii rozwoju firmy; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego; Strategie konkurencji oraz ich bazy; Podstawowe strategie rozwoju firmy; Portfelowe metody formułowania strategii; Strategia dywersyfikacji - przesłanki wyboru, efekty i tendencje; Strategia połączeń oraz aliansów; Strategie globalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 5. - Warszawa : Difin, 2001. - 337, [7] s. : tab., rys. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 6 uzupeł. i zaktual. - Warszawa : Difin, 2002. - 367 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej