Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(49)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bień Magdalena
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Depa Jakub
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Rosja
(1)
Język
polski
(84)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Marketing
(20)
Analiza strategiczna
(16)
Planowanie
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Analiza SWOT
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Biznesplan
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Ceny
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie i modelowanie strategiczne; 2. Biznesowa koncepcja strategii; 3. Modelowanie strategii; 4. Domenowe modelowanie strategii; 5. Bezpieczeństwo biznesowe strategii i jego modele; 6. Jakość zarządzania strategią i jej modelowanie; 7. Empiryczne przykłady modeli strategicznych- studia wybranych przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst organizowania- organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym. Zarys teoretyczno-instytucjonalny; Ponadnarodowi normo dawcy i biznes; Kultura i organizacje. Perspektywa antropologiczna; Koncepcja klasy kreatywnej Richard Floridy- nowa rzeczywistość współczesnych organizacji?; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Ekologiczny kontekst zarządzania; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; 2. Różnorodność świata organizacji- metody i archetypy: Archetypy, opowieści archetypiczne i metafory; Sektor publiczny- specyfika i metody zarządzania; Gmina jako organizacja- zarządzanie gmina; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym. Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Małe przedsiębiorstwa- specyfika i problemy zarządzania; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; 3. Społeczne i techniczne elementy organizacji- powiązania i ewolucja: Nowe technologie w organizacjach; Struktury i projektowanie organizacji; Różnorodność kulturowa współczesnych organizacji; Gender w organizacjach; Duchowość w organizacji; Kompetencje przedsiębiorcze w tworzeniu i rozwijaniu organizacji; 4. Współczesne trendy w zarządzaniu: teoria i praktyka: Zarządzanie na rynku doznań; Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego; Planowanie jako walka z niepewnością; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi- zaangażowanie organizacyjne; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem; Marketing krytyczny; Doradztwo naukowe jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Budowa i diagnoza organizacji uczących się; Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Negocjacje w organizacji; 5. Badanie współczesnych organizacji- wybrane metody i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Teoria aktora-sieci; Wykorzystanie teorii ugruntowanej do badań przedsiębiorczości; Opowiadania o karierze- zawodowe paradygmaty i gra dystynkcji; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sektor Publiczny w Praktyce. Ustrój i organizacja)
Zawiera: O autorach; Wykaz skrótów; Bibliografia; Wstęp; Rozdział I. Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej 1. Pojęcie organizacji i zarządzania 2. Rodowód i ewolucja administracji publicznej 3. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań Rozdział II. Kierownictwo 1. Kierownictwo jako instytucja prawna 2. Kierownictwo jako zagadnienie organizacyjne i zarządcze Rozdział III. Planowanie strategiczne i polityka rozwojowa 1. Czym jest planowanie 2. Najważniejsze metody planowania strategicznego 3. Instrumenty prawne 4. Narzędzia do zarządzania strategicznego w samorządach 5. Ewaluacja 6. Błędy polskich strategii samorządowych Rozdział IV. Realizacja zadań publicznych 1. Uwagi ogólne 2. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych 3. Zlecanie zadań podmiotom zewnętrznym 4. Współtworzenie zadań publicznych Rozdział V. Zarządzanie projektami w administracji publicznej 1. Czym jest projekt i jak nim zarządzać 2. Zespół projektowy 3. Biuro zarządzania projektami i jego funkcjonalności 4. Zasady opracowywania projektu 5. Projekty publiczne 6. Zarządzanie problemowe Rozdział VI. Partycypacja społeczna 1. Partycypacja społeczna/obywatelska – definicja zjawiska 2. Infrastruktura partycypacji społecznej 3. Społeczeństwo obywatelskie 4. Budżet obywatelski jako przejaw partycypacji społecznej 5. Idea prawa do miasta 6. Nowe miejsce organizacji pozarządowych Rozdział VII. Doradztwo w administracji publicznej 1. Istota doradztwa w administracji publicznej 2. Podstawy prawne działalności doradczej 3. Organizacje międzynarodowe świadczące usługi doradcze 4. Organizacje krajowe świadczące usługi doradcze Rozdział VIII. Zarządzanie jakością w administracji publicznej 1. Geneza zarządzania jakością 2. Czym jest jakość w administracji publicznej 3. Systemy zarządzania jakością w administracji publicznej 3.1. ISO 3.2. Analiza rozwoju instytucjonalnego urzędu 3.3. Wspólnotowa Metoda Oceny – CAF 4. Narzędzia wykorzystywane do zarządzania jakością w administracji publicznej 4.1. Tajemniczy klient 4.2. Benchmarking 4.3. Narzędzia partycypacyjne w zarządzaniu publicznym 4.4. Narzędzia kwestionariuszowe Rozdział IX. Kontrola zarządcza 1. Uwagi ogólne 2. Zasady i cele kontroli zarządczej 3. Poziomy kontroli zarządczej 4. Standardy kontroli zarządczej 5. Zarządzanie ryzykiem Rozdział X. Audyt wewnętrzny 1. Definicja i istota audytu wewnętrznego 2. Podstawy prawne audytu wewnętrznego 3. Zasady i cele audytu wewnętrznego 4. Organizacja audytu wewnętrznego 5. Praktyka funkcjonowania audytu wewnętrznego Rozdział XI. Informacja i dane publiczne 1. Prawne podstawy funkcjonowania informacji publicznej 2. Zasada jawności w samorządzie terytorialnym 3. Nowe formy zbierania informacji na temat realizowanych zadań publicznych 4. Rozwój sztucznej inteligencji (AI) w administracji publicznej Rozdział XII. Organizacja urzędu 1. Schemat organizacyjny i zespół 2. Reguły organizacyjne. Statut i regulamin 3. Definicja obszarów wspólnych i odrębnych rządu i administracji samorządowej 4. Centra usług wspólnych 5. Komunikacja w administracji publicznej Rozdział XIII. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej 1. Podstawy prawne zarządzania zasobami ludzkimi 2. Systemy motywacyjne w administracji publicznej 3. Systemy oceniające 4. Doskonalenie kadr, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji 5. Ogólna charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział XIV. Zarządzanie kryzysowe – „nowe” wyzwanie administracji publicznej 1. Prawne podstawy zarządzania kryzysowego 2. Praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego na szczeblu wykonawczym 3. Pandemia COVID-19 w Polsce na tle zasad zarządzania kryzysowego Rozdział XV. Najnowsze trendy w zarządzaniu publicznym 1. Zarządzanie centrum miasta jako odpowiedź na silosowość działania administracji publicznej 2. Zarządzanie wartością publiczną 3. Policy Lab 4. Interwencje behawioralne; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. Rozpoznanie i analiza potrzeb Rozdział 1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych (RAPS): Co to jest RAPS?; Wstęp do rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych; Po co przeprowadza się RAPS?; Zalety i wady RAPS; Kto jest odpowiedzialny za RAPS?; „Kwintet szkoleniowy”; Klienci zamawiający RAPS; Etapy RAPS. Rozdział 2. Zastosowanie rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych: Zastosowanie RAPS w praktyce; Sposób określania potrzeb szkoleniowych; Kto powinien przeprowadzać RAPS?; Metody przeprowadzania analizy; Etap 1 – określanie wymagań; Etap 2 – planowanie RAPS; Etap 3 – ocena istniejących potrzeb; Normy kwalifikacji zawodowych. Rozdział 3. Rozpoznanie istniejących potrzeb szkoleniowych: Etap 4 i 5 – identyfikacja braków w kwalifikacjach pracowników i rozpoznanie potrzeb szkoleniowych; Planowanie RAPS; Analiza wyników; Dalsze działania; Etap 6 – określenie celów i treści szkolenia; Część II. Planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 4. Projektowanie programu szkoleniowo-rozwojowego: Indywidualne cechy uczącego się; Style uczenia się; Preferencje dotyczące sposobu uczenia się; Wykorzystanie zmysłów w procesie uczenia się; Model komunikacji; Zastosowanie modeli uczenia się w programach szkoleniowych; Cel szkolenia; Przeszkody w procesie uczenia się. Rozdział 5. Cele szkolenia: Określanie celów szkolenia na piśmie; Plan osiągania celów; Sprawdzanie listy celów; Praktyczne zastosowanie listy celów; Rozdział 6. Szkolenie w miejscu pracy: Planowanie czynności; Lista ustalonych celów; Grupa uczących się; Ustalenie treści programu szkolenia; Uwzględnienie norm kwalifikacji w programie; Rodzaje metod szkoleniowych. Rozdział 7. Szkolenie poza miejscem pracy: Planowanie czynności; Cele a grupa uczących się; Miejsce zorganizowania szkolenia; Ograniczenia czasowe; Termin rozpoczęcia i zakończenia; Zalety i wady szkolenia poza miejscem pracy; Ustalenie treści programu szkolenia; Formy szkolenia; Strategie szkolenia grupowego; Szkolenia o sztywnej i elastycznej strukturze; Metody szkolenia grupowego; Kolejność materiału szkoleniowego; Szablon programu szkolenia. Część III. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowych Rozdział 8. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. I: Cele sesji; Metody szkoleniowe. Rozdział 9. Planowanie sesji szkoleniowych – cz. II: Metody szkoleniowe; Opracowanie sesji. Rozdział 10. Planowanie sesji ćwiczeniowych: Ćwiczenia; Obserwacja i podsumowanie; Część IV. Ocena programów szkoleniowo-rozwojowych Rozdział 11. Ogólne zasady oceny programów szkoleniowo-rozwojowych: Dlaczego dokonuje się oceny szkolenia?; Dlaczego nie dokonuje się oceny szkolenia?; Skutki nieprzeprowadzenia oceny; Kto przeprowadza ocenę?; Proces oceny; Projektowanie procesu oceny; Zaangażowanie menedżerów liniowych. Rozdział 12. Ocena przed rozpoczęciem, na początku i w trakcie programu: Ocena przed rozpoczęciem lub na początku programu; Testy sprawdzające poziom wiedzy; Ocena wiedzy lub umiejętności; Samoocena wiedzy lub umiejętności; Ocena w trakcie szkolenia. Rozdział 13. Inne formy oceny w czasie trwania szkolenia: Podsumowania w kilku słowach; Metoda „znaczków”; Podsumowanie sesji; Podsumowanie w notatnikach szkoleniowych; Rozdział 14. Ocena na zakończenie programu szkoleniowego: Wskazówki dotyczące oceny przeprowadzanej na końcu programu; Rodzaje oceny przeprowadzanej na koniec szkolenia; Efektywna ocena. Rozdział 15. Ocena po programie szkoleniowym: Średnio- i długoterminowe metody oceny; Ocena długoterminowa; Czy warto przeprowadzać szkolenie?; Oszacowanie wartości szkolenia; Lista punktów do sprawdzenia przed szkoleniem; Podsumowanie; Lektura uzupełniająca; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej