Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(259)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(251)
Publikacje naukowe
(56)
Publikacje fachowe
(50)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(189)
dostępne
(185)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(194)
Czytelnia
(191)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Chodyński Andrzej
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kassay Stefan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Rusiński Michał
(3)
Skórska Anna
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Glinka Beata (1973- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Hesselbein Frances (1915- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Majewski Maciej
(2)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Przybyszewski Roman
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Schauz Ewa
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allen Judy
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(140)
1990 - 1999
(54)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(257)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(257)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(132)
Zarządzanie
(82)
Przedsiębiorstwo
(80)
Zarządzanie strategiczne
(28)
Teoria organizacji
(27)
Kadry
(25)
Kultura organizacyjna
(25)
Marketing
(25)
Organizacja ucząca się
(20)
Menedżerowie
(19)
Marketing strategiczny
(18)
Organizacja pracy
(18)
Przywództwo
(18)
Decyzje
(17)
Motywacja pracy
(17)
Innowacje
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Zachowanie organizacyjne
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Praca
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Organizacje
(10)
Motywacja
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(9)
Gospodarka oparta na wiedzy
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Globalizacja
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Turystyka
(7)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Planowanie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Psychologia pracy
(5)
Public relations
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Targi i wystawy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
COVID-19
(4)
Ceny
(4)
Gospodarka
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Holdingi
(4)
Informacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konflikt
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przemysł
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Płaca
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Usługi
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(4)
Administracja publiczna
(3)
Banki
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Controlling
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kariera
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Logistyka
(3)
Miasta
(3)
Outsourcing
(3)
Prakseologia
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Reklama
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie międzykulturowe
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(81)
Opracowanie
(48)
Praca zbiorowa
(18)
Monografia
(13)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Raport z badań
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(69)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
260 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: Zarządzanie, wprowadzenie i rozwój historyczny; CZĘŚĆ DRUGA: Koncepcyjne podsta- wy zarządzania; CZĘŚĆ TRZECIA: Planowanie i kontrola; CZĘŚĆ CZWARTA: Organizacja i kierowanie; CZĘŚĆ PIĄTA:
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : teoria i praktyka / red. Andrzej Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski. - Wyd. 4 popr. i rozsz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 795, [1] s. : rys. tab. ; 24 cm.
Wstęp. Rozdziały: Świat organizacji. Zarządzanie. Zarządzanie strategiczne. Planowanie. Kontrola i controlling. Zarządzanie produkcją. Struktury organizacyjne. Zachowania organizacyjne: motywacja, przywództwo, kultura organizacyjna. Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji. Zarządzanie międzynarodowe. Zarządzanie międzykulturowe. Organizacje i zarządzanie - kierunki, koncepcje, punkty widzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Biznesmena)
Przedmowa; 0. Wprowadzenie; Dlaczego zarządzanie czasem; Znaczenie czasu; Czy macie wystarczająco dużo czasu?; Czym jest dla Was czas?; Jak się obchodzicie ze swoim czasem; Ile czasu Wam pozostaje; Remanent czasu – czyli jaki styl pracy praktykujesz; Analiza wykorzystanego czasu; Analiza straconego czasu; Analiza pożeraczy czasu; Rola zarządzania własnym czasem; Rola podręcznika (umowa z użytkownikiem); 1. Określanie celu; Znaczenie określania celu; Określenie celu; Opracujcie pożądaną wizję swego Życia; Zróżnicowanie życzeń i celów życiowych według kryterium czasu; Stwórzcie własny obraz pożądanej kariery zawodowej; Zestawienie zbioru celów; Analiza sytuacji; Podstawowe pytania do osobistej i zawodowej analizy sytuacji; Największe sukcesy zawodowe i prywatne; Mocne i słabe strony mojej osobowości; Analiza celów i środków; Formułowanie celu; Podsumowanie i analiza; 2. Planowanie; Podstawy planowania; Zasady i reguły planowania czasu; System planowania czasu; Plan wieloletni; Plan roczny; Plan kwartalny; Plan miesięczny; Plan tygodniowy; Plan dzienny; Planowanie czasu za pomocą metody ALPEN; Zarządzanie za pomocą książki planowania czasu; Podsumowanie i ocena; 3. Podejmowanie decyzji; Konieczność podejmowania decyzji; Zasada Pareto; Wyznaczanie priorytetów za pomocą analizy ABC; Szybka analiza według zasady Eisenhowera; Podstawowe zasady delegowania; Podsumowanie i ocena; 4. Realizacja i organizacja; Organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia; Naturalny rytm dnia; Zarządzanie za pomocą biorytmów; Indywidualny styl pracy – samoodciążenie; Ramowy plan dnia; Podsumowanie i ocena; 5. Kontrola; Funkcje kontroli; Kontrole przebiegu pracy; Kontrola wyników; Przegląd dnia (samokontrola); Ocena; 6. Informacja i komunikacja; Znaczenie informacji i komunikacji; Racjonalne czytanie; Metody stosowane przed czytaniem; Metody stosowane podczas czytania; Metody stosowane po przeczytaniu; Metoda SQ 3R; Racjonalne odbywanie narad; Przed naradą; Podczas narady; Po naradzie; Racjonalne rozmowy dwustronne; Odizolowanie się od odwiedzających; Planowani i przygotowanie się do zapowiedzianych odwiedzin; Traktowanie niezapowiedzianych gości; Kończenie rozmów; Racjonalne telefonowanie; Telefon jako środek racjonalizacji; Odizolowanie się; Załatwianie natychmiastowe; Oddzwanianie; Bloki telefoniczne; Przygotowanie się do rozmowy; Prowadzenie rozmowy; Racjonalne prowadzenie korespondencji; Racjonalizacja pracy za pomocą list kontrolnych i arkuszy roboczych; Podsumowanie i ocena; 7. Wdrażanie; Spojrzenie wstecz i plan przedsięwzięć; Umowa o zmianie; Wskazówki odnośnie wdrażania; Strategie ucieczki i oporu; Podsumowanie; Dziesięć złotych wskazówek uzyskania dodatkowego czasu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie firmą : wybrane problemy / Zbigniew Chrościcki. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - VIII, 301 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Drogi Do Biznesu)
Wprowadzenie; Na przełomie wieków; Kierowanie zmianami; Zarządzanie firmą (Formułowanie misji, celów, zadań, strategii, Działanie zorganizowane, Zarządzanie przez cele w praktyce, Controlling, Zarządzanie jakością - standardy ISO, Struktury organizacyjne, Zarządzanie projektem, Biznesplan, Koszty produkcji, zyski, straty; Kierowanie ludźmi (Kierowanie, style kierowania, kultura organizacyjna - kultura kierowania, Postępowanie z pracownikami, Nakłanianie pracownika do lepszej pracy, Analiza pracy; Komunikowanie się; Rozwój własny; Załączniki - wybrane techniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii, II. Uczestnictwo w kulturze i rakreacji a rynek czasu wolnego w Polsce, III. Strategie markrtingowe przedsiębiorstw usługowych na na przykładzie sektora kultury i rekreacji, IV. Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne, V. Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne, VI. Produkcja i koszty, VII. Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne, VIII. Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych, IX. Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji, X. Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych, XI. Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 4 (2/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Stosowanie zasad zarządzania środowiskiem naturalnym w firmie w ocenie studentów szkół niepaństwowych, Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy, Uwarunkowania implementacji i zasady pomiaru zarządzania wiedzą, Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm, Kształtowanie relacji aliansowych we współczesnej organizacji, Struktura i główne kierunki kształtowania narodowego ryzyka w działalność naukowo-badawczą i wdrożeniową, Menedżer i jego rola w firmie, Negocjacje jako czynnik osiągania celów w zarządzaniu organizacją, Elastyczność organizacji-moda czy konieczność, Partycypacja pracownicza w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską, strumień technologii wytwarzania dla przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza jakości wyrobów wędliniarskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-2/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Postindustrialność a innowacje i wiedza; Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku, a zarządzanie wiedzą; Innowacje jako element budowania gospodarki opartej na wiedzy w aspekcie założeń strategii lizbońskiej; Konkurencyjność a efektywny rozwój i współdziałanie systemów gospodarczych; Kryteria ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw odpowiedzialnych społecznie; Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a strategiczna karta wyników (balanced scoreboard); Zasoby i wiedza w organizacji a korupcja; Kultura organizacyjna niematerialnym zasobem organizacji; Ocena otoczenia placówki medycznej w oparciu o metodę PEST; Jakość usług determinantem relacji klient (pacjent) - pracownik stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług; Znaczenie systemu HAACP w gastronomii hotelowej; Zastosowanie kart kontrolnych Shewharta w sterowaniu procesem produkcji mąki młynowej w cementowni; Analiza przyczyn reklamacji kładki komunikacyjnej; Nowe metody pomiarowe w systemie zarządzania jakością odlewni żeliwa; Ocena efektywności eksploatacji linii formowania pod wysokimi naciskami; Zastosowanie metody PAMCO do oceny wykorzystania nagrzewnicy potokowej; Ocena efektywności procesów logistycznych w firmie spedycyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 357, [3] s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wyjaśnienie pojęć; 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji; 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje; 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw; 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji; 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady działania marketingowego małych i średnich przedsiębiorstw; Podstawy formułowania strategii marketingowej; Informacje jako narzędzie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem; Decyzje w zakresie produktu i ceny; Wybór strategii dystrybucji; Promocja w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp, Przedsiębiorstwo jako system pracy; Zadania, funkcje i wymagania kwalifikacyjne w systemie pracy; Organizacja pracy indywidualnej; Zasady organizacji pracy zespołowej; Normowanie procesów pracy; Wartościowanie pracy; Organizacja przebiegu procesu kadrowego; Czas pracy i jego organizacja; Planowanie przebiegu pracy; Kontrola przebiegu pracy; Wynagrodzenie za pracę; Badania i ocena efektywności pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej