Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(20)
Autor
Bronakowski Henryk
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Olszak Celina M
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Sibińska Anna
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sroka Henryk
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Marketing
(10)
Usługi
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Banki
(4)
Internet
(4)
Obsługa klienta
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Administracja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Czasopisma
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Konkurencja
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Leki
(1)
Logistyka
(1)
Marketing partnerski
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rynek
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej