Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(16)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Witek-Crabb Anna
(2)
Anholt Simon
(1)
Bernacki Marek
(1)
Boruc Mirosław A
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Cravens David W
(1)
Day Derek
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doyle Peter
(1)
Edwards Helen
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Herman Andrzej
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Radomska Joanna
(1)
Sagan Adam
(1)
Schenck Barbara Findlay
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stępowski Robert
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Zając-Pałdyna Urszula
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(26)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marka*
(10)
Marka (ekonomia)
(8)
Marketing
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Reklama
(4)
Badania marketingowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znaki towarowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania rynku
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Czas
(1)
Estetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
IKEA
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Pieniądz
(1)
Poczta
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Produkt*
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć handlowa
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łomża (woj. podlaskie)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia dużej części pracujących rodaków, dbałość o markę pracodawcy nie należy do grupy priorytetowych działań organizacji. W efekcie, w sytuacji spadającego poziomu bezrobocia (jak przykładowo w roku 2008), wiele podmiotów gospodarczych ma kłopoty nie tylko z zatrzymaniem w firmie obecnych pracowników, ale i pozyskiwaniem nowych kadr. To właśnie powyższe przesłanki stanowiły główny powód zainteresowania się autorki problematyką employer branding , koncepcją, która, gdy stosowana jest w praktyce, stanowić może remedium na problemy organizacji z utrzymywaniem, zatrudnianiem czy motywowaniem pracowników. Niniejsze opracowanie ma głównie charakter poznawczy. Prezentowane treści mają na celu odpowiedzieć na dwa zasadnicze pytania: po pierwsze, dlaczego należy stosować employer branding ; po drugie, w jaki sposób zarządzać marką organizacji jako pracodawcy. Odpowiedzi na pierwsze z pytań szukano w charakterze przemian dokonujących się we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu. Wskazówek, dotyczących kreowania marki pracodawcy oraz umacniania jej siły, dostarczył z kolei dorobek nauki w zakresie zarządzania, a w szczególności zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Aby jak najdokładniej wyjaśnić istotę omawianej koncepcji, wyniki studiów literaturowych uzupełniono rezultatami badań empirycznych. W ramach badań opracowano instrumentarium badawcze, służące pomiarowi wizerunku marki pracodawcy i określeniu efektów tej siły w postaci postaw i zachowań pracowniczych zaliczanych do grupy lojalnościowych. W efekcie udało się poznać naturę marki organizacji jako pracodawcy oraz opracować wskazówki w zakresie zarządzania, których wdrożenie pozwoli organizacjom wzmacniać siłę ich employer brands .
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gry; 2. Gracze; 3. Mechanizmy; 4. Grywalizacja w edukacji; 5. Grywalizacja w miejscu pracy; 6. Marka jako gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej