Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(38)
Autor
Sokołowski Marek
(3)
Szlendak Tomasz
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Jakubowski Witold
(2)
Kłoskowska Antonina
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bucholc Marta
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Fatyga Barbara
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Golka Marian
(1)
Green Joshua
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krzan Katarzyna
(1)
Kuligowski Waldemar
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Leppert Roman
(1)
Lessig Lawrence
(1)
Maffesoli Michel
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Popławska Agata
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Pułka Leszek
(1)
Reeves Byron
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sekuła Elżbieta A
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Strinati Dominic
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szwed Robert
(1)
Vattimo Gianni (1936-2023)
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Woźny Aleksander (1953- )
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Łaciak Beata
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Kultura masowa
(34)
Środki masowego przekazu
(20)
Kultura
(10)
Komunikacja społeczna
(8)
Telewizja
(8)
Kultura audiowizualna
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Młodzież
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Film
(3)
Internet
(3)
Dziecko
(2)
Globalizacja
(2)
Płeć
(2)
Religijność
(2)
Seksuologia
(2)
Spożycie
(2)
Sztuka
(2)
Wychowanie
(2)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Erotyzm
(1)
Estetyka
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Feminizm
(1)
Film niemiecki
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia kultury
(1)
Gender
(1)
Gospodarka
(1)
Historia społeczna
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Indywidualizm (socjologia)
(1)
Informacja
(1)
Jakość życia
(1)
Kicz
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura -- socjologia
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura materialna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Mistyka
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Polityka
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Postmodernizm
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Program telewizyjny
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Reality show
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Socjologia ciała
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sport
(1)
Strukturalizm
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła frankfurcka (filoz.)
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Utopia
(1)
Wenders, Wim (1945- )
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Esej
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Listy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Filozofia i etyka
(2)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Mediatyzacja społeczeństw. I. Sfera publiczna i media: Media elektroniczne - "czwarta" czy "pierwsza" władza?; Opinia publiczna i pseudoopinie w "społeczeństwie zinformatyzowanym"; Życie polityczne w cieniu marketingu; Rzecznictwo prasowe kontra dziennikarze. II. Kultura i media: Pokolenie SMS-u w rozwiniętym społeczeństwie informacyjnym; Mcdonaldyzacja życia i disneizacja w kulturze; Rozumieć telewizję, czyli "i ty polubisz reality show"; Co z nich wyrośnie? Wirtualny świat dzieci i młodzieży. III. Życie społeczne i media: Poznawczy mechanizm oceny realności wydarzeń prezentowanych w telewizji; Czy bać się telewizji?; Wpływ redundancji audio/wideo na przetwarzanie przekazu telewizyjnego; Nowe modele kształcenia - edukacja za pośrednictwem mediów; Jaka powinna być telewizja publiczna? Aneks: Między racjonalnością a irracjonalnością. O fenomenie Harry'ego Pottera dyskutują: T. Szkołut, K. Księski, A. Leśniak, M. Przedpelska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Umysł rodem z sawanny. Natura ludzka oczami psychologów ewolucyjnych. 2. Czy telewizja jest dla idiotów? O rzeczywistości uciśnionej przez hiperrzeczywistość, 3. Panieniki z okienka. Dlaczego ekran ocieka seksem?, 4. Mściciele, zębiska i ciemne moczary. Sensacja, thiller i horror jako kopalnia danych o człowieku, 5. Salwy śmiechu z pudełka. komedia, sitcom i inne rozweselacze, 6. Fabuła zlepiona z fajerwerków. Reguła punktu kulminacyjnego i scenariusz optymalny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
Znaleźć słowa. Przedmowa do wydania trzeciego: Młodzieńczy archaizm; Ideał wspólnotowy; 1. Wspólnota emocjonalna. Tezy badania: Aura estetyczna; Doświadczenie etyczne; Zwyczaj; 2. Ukryta moc: Wymiary witalizmu; Bóstwo społeczne; Ludowe "co do mnie"; 3. Uspołecznienie a społeczeństwo: Poza polityką; Naturalny "familaryzm"; 4. Trybalizm: Mgławica uczuciowa; Bycie razem "bez celu"; Model "religijny"; Wybiórcze usposobienie; Prawo tajemnicy; Masy i style życia; 5. Polikulturalizm: O troistości; Obecność i oddalenie; Ludowy politeizm lub wielorakość boga; Równowaga organiczna; 6. O proksemii: Wspólnota losu; Geniusz loci; Plemiona i sieci; Sieć sieci; Dodatek. Myśl placu publicznego: Dwie kultury; Dla dobra ludów; Ład wewnętrzny; Przeżycie, proksemia i wiedza organiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zmiana kultury, zmiana spojrzenia : 1.Między reprodukcją a symulacją rzeczywistości, 2. Pluralizacja kultury i rozwój audiowizualności. II. Intermedialne strategie : 1. Happening, 2. Hiperrealizm, 3. Konceptualizm. III. Stareinowe media : 1. Słowo, obraz, 2. Literatura, 3. Przekazy audiowizualne. IV Poglądy na język i artykulacja kultury : 1. Przemiany intersemiotyczne : język naturalny, 2. Przemiany pragmatyczne : mowa w potocznym komunikowaniu, 3. Problem artykulacji kultury : kodowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Telewizja w krajobrazie kultury masowej : Specyfika telewizji jako medium elektronicznego; Komunikowanie masowe ; Przemiany w komunikacji w współczesna młodzież II. Główne gatunki współczesnej telewizji : Realty show ; Talk - show ; Telenowela ; Film fabularny ; Teleturnieje i audiotele ; Wiadomości telewizyjne ; Reklama ; Programy dla dzieci i młodzieży III. Niepokojące tendencje w ofercie programowej : Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show : Programy reality show w ocenie etycznej ; Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show; Dylematy wychowawcze ; Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych IV. Strategie ochrony młodych widzów w Polsce : Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży ; Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów; Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów; Problemy edukacji medialnej V. Społeczne szanse telewizji : Społeczna rola telewizji ; Z doświadczeń europejskich i amerykańskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku)
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego. Podziękowania. Jak czytać tę książkę? Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak. Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało. Rozdział 3. Wartość zaangażowania. Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności. Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych. Rozdział 7. Myśląc transnarodowo. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks. O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura mediów i tożsamość: Media, tożsamość i edukacja; Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania; Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości i stylu życia adolescentów w "płynnej nowoczesności"; Gadżet czy narzędzia intelektualne? (o telefonie komórkowym w rękach adolescenta); Między brakiem zrozumienia a nienawiścią czyli odkrywanie tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych- Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Pierce; Szkoła w filmie. Czy to fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej w filmie Klasa; Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii; Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego; Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej; Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie religia?; Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google; Internetowa kultura pomagania; Tożsamość punk- rzeczywista czy upozorowana?; Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości; 2. Ciało, płeć i tożsamość: Tożsamość queer jako matryca strategii oporowych; Kreacja idealnych wizerunków, czyli kult ciała w kulturze popularnej; Postrzeganie własnej cielesności w kontekście kultury popularnej- zderzenie wymogów przestrzeni medialnej z rzeczywistością; Manekin jako obiekt pożądania społeczeństwa konsumpcyjnego; "Twarz jako medium". O doświadczeniu ciała i przestrzeni przez osoby psychotyczne w świetle antropologii wizualnej i sensorycznej; Eros i Tanatos w recepcji Zagłady. Kultura popularna, obraz, ciało; Intymne strategie tożsamościowe dziecka we współczesnej kulturze popularnej; Porono-chic, czyli seksualność jako narzędzie komunikacji; Społeczno-kulturowy kontekst zjawiska (przed)wczesnego rodzicielstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia kultury / Marian Golka. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2007. - 359 s. : fot. ; 24 cm.
(Wykłady z Socjologii / red. nauk. Piotr Sztompka ; Tom 5)
Prolog; I. Podstawy socjologiczne pojmowania kultury II. Procesy nabywania kultury III. Czynniki społeczno-kulturowe a osobowość IV. Uczestnictwo w kulturze V. Kultura masowa i kultura popularna VI. Zróżnicowanie społeczne a zróżnicowanie kulturowe VII. Ocena i porównywanie kultur VIII. Dynamika kultury i życia społeczno-kulturowego IX. Zagadnienie socjologii sztuki X. System społeczno-kulturowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
I. Wyodrębnienie socjologii kultury a pojęcie kultury, II. Kultura a natura. Od ujęcia ontologicznego do metodologicznego, III. Integracja kultury, IV. Kategorie kultury. Akademickie i potoczne ujęcie, V. Semiotyczne kryterium kultury symbolicznej, VI. Aksjologiczne kryterium kultury symbolicznej, VII. Społeczeństwo a kategorie kultury, VIII. Modele i funkcje symbolicznego komunikowania, IX. Społeczna sytuacja i środki komunikowania, X. Kultura trzech układów, XI. Dziedziny kultury symbolicznej, XII. Struktura społeczna a kultura symboliczna, XIII. Kryteria rozwoju kultury symbolicznej, Kultura symboliczna-poza zasadą autoteliczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stringi w kulturze. Przypadek Koniakowa, 2. Prefabrykacja tradycji, promocja dziedzictwa, 3. Etniczność i pokultura: osmotyczne związki, 4. Cyfrowe tożsamości. Badania w cyberterenie, 5. Refleksyjność w antropologii i "badanie dziwactw przez ekscentryków", 6. Kanibal, nasz bliźni. Próba dekompozycji toposu, 7. Kobiety i mężczyźni to nie wszyscy. O kulturowym konstruowaniu płci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza makdonaldyzacji: Kontekst społeczny. Pojęcie makdonaldyzacji odpowiedzią na społeczne zapotrzebowanie; Idea racjonalizacji; Przegląd definicji; Pojęcia pokrewne; Obecność w polskojęzycznej debacie; 2. Treść makdonaldyzacji: Warunki rozwoju zjawiska makdonaldyzacji; Zasady organizacji barów szybkiej obsługi: Sprawność, Wymierność, Przewidywalność, Sterowność, Ekstrapolacja zasad organizacji barów szybkiej obsługi na inne dziedziny życia; Skala zjawiska; Warunki ekspansji; Prognozy na przyszłość; 3. Głos z tłumu: Funkcja oceniająca; Ocena ekonomizna; Ocena pozaekonomiczna; Funkcja ekspresyjna, emotywna; Pozytywna: zachwyt, radość z udziału w globalnej wiosce; Negatywna: sprzeciw, złość, strach wobec groźby utraty tożsamości; Funkcja preskryptywna: Wzór do naśladowania; Apel o zmianę kierunków rozowju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definiowanie cyberprzestrzeni, 2. Cyberkomunikacja, język, kultura w Internecie, 3. Pedagogiczny i edukacyjny aspekt sieci, 4. Ciemna strona Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa i kultura popularna, 2. Szkoła frankfurdzka i przemysł kulturalny, 3. Strukturalizm, semiologia i kultura popularna, 4. Marksizm, ekologia polityczna i ideologia, 5. Feminizm i kultura popularna, 6. Postmodernizm i kultura popularna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media i sport. Wprowadzenie; Sport w telewizji: powtórka i przedstawienie na ekranie; Sport telewizyjny jako zma(s)kulinizowany kult dystrakcji; Erotyka sportu telewizyjnego. Uwagi na temat liturgii heroizmu na co dzień; Lekkoatletyka, Eros i kultura popularna; Piękno sportu zespołowego. Futbol amerykański - na stadionie i w telewizji; Przyjemności widza a przemoc w telewizyjnych transmisjach sportowych; Piekielna inscenizacja w komunikowaniu masowym: estetyka codzienności i spektakl; Syndrom Heysel; Światowe zawody, rozrywka i czas wolny. Kobiety przed telewizorem; Sport w mediach: gorący i zimny; Piłka nożna - grana i opowiadana. Rozważania na temat narratywizacji gier w transmisjach telewizyjnych; Rozumienie przekazu audiowizualnego (na przykładzie transmisji wyścigów kolarskich); Sport - przez pryzmat estetyki, a nawet widziany jako sztuka?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej