Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(79)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(65)
dostępne
(56)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(65)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Begg David
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyman Damian
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziedzic Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Fedorowicz Magdalena
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kabza Milena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalbach James
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Keynes John M
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotarba Marcin
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(79)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(79)
angielski
(1)
Temat
Konsumenci
(38)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Marketing
(14)
Zachowania konsumentów
(13)
Ochrona praw konsumenta
(10)
Satysfakcja konsumentów
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Konsumpcja (ekonomia)
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Ekonomia
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencja
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Postawy
(6)
Rynek (ekonomia)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Mikroekonomia
(5)
Obsługa klienta
(5)
Reklama
(5)
Decyzje
(4)
Popyt
(4)
Public relations
(4)
Rynek pracy
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Zachowanie
(4)
Banki
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Pieniądz
(3)
Produkcja
(3)
Rynek
(3)
Rynek finansowy
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Socjologia
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Ceny
(2)
Dochód narodowy
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Menedżerowie
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka konsumencka UE
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo cywilne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Psychologia
(2)
Płaca
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spożycie
(2)
Sądownictwo polubowne
(2)
Towary
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza rynku
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bogactwo
(1)
Branża TSL
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochód
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Farmacja
(1)
Fotoradary
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(5)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Arktyka (region)
(1)
Francja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Raport z badań
(6)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Analiza i interpretacja
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dane statystyczne
(2)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(50)
Zarządzanie i marketing
(34)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
80 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika Istota motywacji pracownika; Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika (Podejścia od strony treści; Podejścia od strony procesu); Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika (Istota satysfakcji i zaangażowania; Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji; Modele i źródła satysfakcji pracownika; Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności); Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta Satysfakcja klienta (Definicje, podział i charakterystyka; Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta; Modele satysfakcji; Pomiar satysfakcji klienta; Korzyści z satysfakcji klienta); Lojalność klienta (Pojęcie lojalności; Ewolucja lojalności; Determinanty i motywy lojalności; Typologia lojalności klientów; Poziomy lojalności klientów; Korzyści i koszty lojalności; Pomiar lojalności); Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta (Satysfakcja a lojalność; Lojalność a utrzymanie klienta). Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta; Założenia badawcze (Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich; Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników; Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego; Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych; Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych); Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych (Wyniki badań pracowników centrów handlowych; Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych); Motywacja i satysfakcja pracowników banków (Wyniki badań pracowników banków; Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków); Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych (Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych; Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych); Satysfakcja i lojalność klientów banków (Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków; Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych); Związek procesów pracowniczych i klienckich. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Orzecznictwo Europejskie)
R.1 Wprowadzenie do problematyki klauzul abuzywnych, R.2 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa, R.3 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży na odległość, R.4 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń gospodarstwa domowego, R.5 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży urządzeń elektronicznych i komputerów, R.6 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży mebli, R.7 Orzecznictwo dotyczące sprzedaży i naprawy samochodów, R.8 Orzecznictwo dotyczące obrotu i gospodarki nieruchomościami, R.9 Orzecznictwo dotyczące usług finansowych, R.10 Orzecznictwo dotyczące usług ubezpieczeniowych, R.11 O rzecznictwo dotyczące usług turystycznych, R.12 Orzecznictwo dotyczące usług rekreacji, R.13 Orzecznictwo do tyczące usług transportowych, R.14 Orzecznictwo dotyczące usług edukacji, R.15 Orzecznictwo dotyczące usług związanych z ochroną zdrowia, R.16 Orzecznictwo dotyczące usług użyteczności publicznej, R.17 Orzecznictwo dotyczące usług świadczonych w ramach wolnych zawodów, R.18 Orzecznictwo dotyczące usług biur matrymonialnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
Zawiera: Część I. Ogólne problemy ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 1. W poszukiwaniu nowego paradygmatu ochrony konsumentów na rynkach finansowych: 1.1. Uwagi wstępne; 1.2. Finansjalizacja a ramy nowego paradygmatu regulacyjno-nadzorczego rynków finansowych; 1.3. Poszukiwanie nowego podejścia do ochrony konsumentów usług finansowych: finansjalizacja i perspektywa behawioralna; 1.4. Ochrona interesów konsumentów na rynku finansowym w programie G20; 1.5. Ogólne zasady ochrony konsumentów na rynku finansowym - model G20; 1.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 2. Konsument i klient na rynku usług finansowych. Problem zakresu podmiotowego ochrony na rynku finansowym: 2.1. Uwagi wstępne; 2.2. Definicja prawna i prawnicza konsumenta; 2.3. Model ochrony podmiotowej na rynku usług finansowych w Unii Europejskiej; 2.4. Dwutorowość ochrony podmiotowej na rynku usług finansowych w Unii Europejskiej; 2.5. Konsument i klient - podmioty chronione na rynku usług finansowych Unii Europejskiej; 2.6. Kierunek pożądanych zmian - podsumowanie. Rozdział 3. Konsument a rynek finansowy w świetle koncepcji Business and Human Rights: 3.1. Uwagi wstępne; 3.2. Prawa człowieka a rynek finansowy; 3.3. Koncepcja Business and Human Rights; 3.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 4. Rola obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy wobec konsumenta w sferze usług finansowych: 4.1. Uwagi wstępne; 4.2. Przedkontraktowe obowiązki informacyjne jako instrument ochrony praw konsumenta; 4.3. Szczególny charakter usług finansowych jako przesłanka zwiększenia roli przedkontraktowych obowiązków informacyjnych; 4.4. Znaczenie fazy przedkontraktowej w regulacjach konsumenckich w sferze usług finansowych; 4.5. Rola obowiązków informacyjnych w świetle zagrożeń wynikających ze świadczenia usług finansowych; 4.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 5. System ochrony klienta na rynku finansowym w Polsce: 5.1. System ochrony klienta jako warunek zachowania stabilności systemu finansowego; 5.2. Klient jako podmiot ochrony; 5.2.1. Uwagi wstępne; 5.2.2. Klient będący konsumentem; 5.2.3. Klient będący osobą fizyczną; 5.2.4. Klient nieprofesjonalny; 5.2.5. Klient profesjonalny; 5.2.6. Klient jako podmiot ochrony; 5.3. Cechy i cele systemu ochrony klienta na rynku finansowym; 5.4. Instytucjonalny system ochrony klienta rynku finansowego w Polsce; 5.4.1. Narodowy Bank Polski; 5.4.2. Komisja Nadzoru Finansowego; 5.4.3. Prezes UOKiK; 5.4.4. Rzecznik Finansowy; 5.4.5. Sądy arbitrażowe i polubowne; 5.4.6. Powiatowi rzecznicy konsumentów; 5.4.7. Organizacje społeczne; 5.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Część II. Instytucjonalny wymiar ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 6. Ochrona konsumenta w kontekście działań unijnych organów nadzoru nad rynkiem finansowym: 6.1. Uwagi wstępne; 6.2. Istota prawna unijnej bezpośredniej i pośredniej ochrony konsumenta na rynku usług finansowych; 6.3. Bezpośrednie i pośrednie działania ESA na rzecz ochrony klienta rynku usług finansowych - studium przypadków; 6.4. Działania ERRS dotyczące konsumenta; 6.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 7. Rola banków centralnych w ochronie konsumentów na rynku finansowym: 7.1. Uwagi wstępne; 7.2. Konsument na rynku finansowym; 7.3. Ochrona konsumentów i stabilność finansowa w warunkach nowego paradygmatu regulacyjno-nadzorczego systemu finansowego; 7.4. Rola banku centralnego w zakresie ochrony praw konsumentów na rynku finansowym; 7.5. Doświadczenia międzynarodowe; 7.6. Doświadczenia krajowe; 7.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 8. Rola Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w zakresie ochrony klienta na rynku finansowym: 8.1. Uwagi wstępne; 8.2. Działalność BFG a ochrona klienta na rynku finansowym - uwagi ogólne; 8.3. Działalność gwarancyjna a ochrona klienta na rynku finansowym; 8.4. Współpraca BFG w ramach KSF a ochrona klienta na rynku finansowym na przykładzie sprawy rekomendacji dotyczącej restrukturyzacji portfela kredytów mieszkaniowych w walutach obcych; 8.5. Działalność informacyjna i edukacyjna BFG a ochrona klienta na rynku finansowym; 8.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 9. Analiza regulacji nadzorczych oraz ocena działalności Komisji Nadzoru Finansowego w kontekście ochrony klientów sektora ubezpieczeniowego: 9.1. Uwagi wstępne; 9.2. Ochrona klientów sektora ubezpieczeniowego a regulacje nadzorcze; 9.3. Lista ostrzeżeń publicznych i jej rola w ochronie klientów; 9.4. Sankcje i kary finansowe dla zakładów ubezpieczeń; 9.5. Zasady ładu korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych a ochrona klientów sektora ubezpieczeniowego; 9.6. Rola wytycznych i rekomendacji KNF w ochronie klientów sektora ubezpieczeniowego; 9.6.1. Uwagi wstępne; 9.6.2. Wytyczne dla zakładów ubezpieczeń dotyczące dystrybucji ubezpieczeń; 9.6.3. Rekomendacja U; 9.6.4. Wytyczne dotyczące likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; 9.6.5. Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyczące badania adekwatności produktu; 9.6.6. Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyczące systemu zarządzania produktem; 9.6.7. Rekomendacje dotyczące procesu ustalania i wypłaty zadośćuczynienia z tytułu szkody niemajątkowej z umów ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych; 9.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 10. Ogólna charakterystyka francuskiego Médiateur de l’Autorité des Marchés Financiers w systemie ochrony konsumenta usług finansowych: 10.1. Uwagi wstępne; 10.2. Ochrona konsumenta usług finansowych w prawie francuskim; 10.3. Mediacja w sektorze finansowym - uwagi ogólne; 10.4. Médiateur de l’Autorité des Marchés Financiers - ogólna charakterystyka; 10.5. Dyskusja na temat statusu mediatora AMF; 10.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 11. Zmiany w sposobie instytucjonalnej ochrony konsumenta na rynku finansowym we Francji. Analiza na przykładzie dyspozycji zawartych w Code de consommation oraz Code monétaire et financier: 11.1. Uwagi wstępne; 11.2. Ochrona konsumenta w Code de la Consommation; 11.3. Ochrona konsumenta w Code monétaire et financier; 11.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 12. Instytucje pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na rynku finansowym w Polsce w kontekście doświadczeń Financial Ombudsman Service w Wielkiej Brytanii: 12.1. Wstęp; 12.2. Postępowanie pozasądowe przed Bankowym Arbitrażem Konsumenckim; 12.3. Pozasądowe możliwości rozwiązania sporu przed Sądem Polubownym przy KNF; 12.4. Pozasądowe postępowanie w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego przy Rzeczniku Finansowym; 12.5. Financial Ombudsman Service jako wiodąca instytucja pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na rynku finansowym w Wielkiej Brytanii; 12.6. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 13. Ochrona konsumenta na rynku usług finansowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki w świetle działalności Biura Ochrony Finansowej Konsumentów (Consumer Financial Protection Bureau) - wybrane problemy: 13.1. Uwagi wstępne; 13.2. Kryzys finansowy i geneza zmian na rynku; 13.3. Zmiany po kryzysie - The Dodd -Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act; 13.4. Biuro Ochrony Finansowej Konsumentów - Consumer Financial Protection Bureau (CFPB); 13.4.1. Powołanie Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.4.2. Zadania Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.4.3. Działania nadzorcze Biura Ochrony Finansowej Konsumentów; 13.5. Zadania Biura w oparciu o inne regulacje prawne; 13.5.1. Uwagi wstępne; 13.5.2. The Truth in Consumer Leasing Act (TILA); 13.5.3. Fair Credit Billing Act; 13.5.4. Fair Credit Reporting Act; 13.5.5. The Real Estate Settlement Procedures Act; 13.5.6. Equal Credit Opportunity Act; 13.5.7. The Home Mortgage Disclosure Act; 13.5.8. Electronic Fund Transfer Act; 13.5.9. Fair Debt Collection Practices Act; 13.5.10. The Truth in Savings Act; 13.5.11. The Gramm-Leach-Bliley Act; 13.5.12. SAFE Mortgage Licensing Act; 13.6. Krytyka Dott -Frank Act i działalności CFPB; 13.7. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Część III. Aktualne wyzwania ochrony konsumenta na rynku finansowym. Rozdział 14. Koncepcja blockchain - perspektywa ochrony konsumenta: 14.1. Koncepcja blockchain - regulacja jako software; 14.2. Przykłady zastosowań koncepcji blockchain; 14.3. Niespójność blockchain z regulacją prawną zagrożeniem dla konsumenta; 14.4. Cyberbezpieczeństwo a ochrona prywatności i konsumenta; 14.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 15. FinTech w bankowości. Potrzeba regulacji konsumenckich?: 15.1. Uwagi wstępne; 15.2. Rozwój bankowości elektronicznej - platforma wzrostu dla FinTech; 15.2.1. Uwagi wstępne; 15.2.2. Zmiana morfologii rozwiązań bankowości elektronicznej; 15.2.3. Wnioski ze zmian rozwiązań bankowości elektronicznej; 15.3. Główne kierunki działań regulacyjnych dla FinTech w bankowości; 15.4. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 16. Zagrożenia dla klientów i banków w bankowości elektronicznej: 16.1. Uwagi wstępne; 16.2. Bankowość elektroniczna i jej klienci; 16.3. Ryzyko związane z bankowością elektroniczną; 16.3.1. Uwagi wstępne; 16.3.2. Ryzyko destrukcji tradycyjnych modeli bankowości; 16.3.3. Ryzyko oszustw elektronicznych; 16.3.4. Ryzyko niskiej kultury cyfrowej; 16.3.5. Ryzyko regulacyjne; 16.3.6. Ryzyko wynikające z wdrożenia nowych technologii; 16.4. Przeciwdziałanie zagrożeniom w bankowości elektronicznej - rekomendacje; 16.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Rozdział 17. Rozwój rynku FinTech a problematyka ochrony konsumentów: 17.1. Pojęcie FinTech; 17.2. Problematyka nieautoryzowanych transakcji płatniczych; 17.3. Konsumenckie pożyczki internetowe; 17.4. Inwestycje na rynku Forex; 17.5. Zakończenie - podsumowanie i wnioski. Bibliografia. O autorach. Vienna Life.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne w refleksji filozoficznej i językowej: Fenomeny społeczeństwa konsumpcyjnego w filozofii Hanny Arendt; 2. "kFEEL NATURALny" - spojrzenie językoznawcy na najnowsze reklamy; 2. Prawo konsumenta do informacji: Konsument- pojęcie i jego europejski model; Prawo do informacji i edukacji podstawą ochrony interesów konsumenta; Reklama zawodów prawniczych a interes konsumentów- na przykładzie zawodu adwokata; Potrzeba ochrony prawnej poszczególnych grup konsumentów jako odbiorców reklamy; 3. Konsument na rynku usług medycznych: Ochrona zdrowia publicznego w systemie prawnym Unii Europejskiej; Udostępnianie informacji o stanie zdrowia konsumenta- pacjenta przez podmiot wykonujący działalność leczniczą; Reklama farmaceutyczna a ochrona praw konsumenta; Prawo konsumenta do informacji a reklama produktów leczniczych, produktów kosmetycznych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz suplementów diety; 4. Konsument na rynku usług turystycznych: Ochrona konsumenta na rynku usług turystycznych; Ochrona konsumenta usług transportu lotniczego; Ochrona konsumenta na rynku przewozów morskich; 5. Ochrona konsumenta na rynku żywnościowym: Prawo konsumentów do rzetelnej informacji na rynku żywności; Ochrona oznaczeń geograficznych z perspektywy konsumentów; 6. Rynek usług finansowych: Skuteczność zabezpieczenia roszczeń nabywcy przez otwarty mieszkaniowy rachunek powierniczy w przypadku upadłości dewelopera; Patologie systemu konsorcyjnego- wybrane aspekty nieuczciwej praktyki rynkowej; Niedozwolone klauzule umowne w umowach ubezpieczenia; 7. Ochrona konsumenta na rynku usług internetowych: Ochrona konsumenta w handlu elektronicznym; Konsument wobec internetowej reklamy behawioralnej; 8. Ochrona konsumenta w procesie cywilnym, prawie zamówień publicznych i postępowaniu administracyjnym: Wpływ zmowy przetargowej na ograniczenia praw konsumenta; Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy; Wydawanie kopii odpisów dokumentów w trybie przepisów KPA oraz ich znaczenie dla konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Definicja i koncepcje sporów konsumenckich w związku z postępowaniem arbitrażowym; 3. Ochrona konsumenta i spory konsumencie w prawie UE; 4. Postępowanie arbitrażowe w sporach konsumenckich niektórych państwach; 5. Postępowanie arbitrażowe w sprawach konsumenckich jako przedmiot postępowania przed sądami powszechnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 zaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
A. Tekst ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr 22, poz.271). B. Komentarz do ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn.2 marca 2000r. (Dz.U. Nr22, poz.271): Wprowadzenie; R.1 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa; R.2 Umowy zawierane na odległość; R.3 Zmiany w przepisach obowiązujących. C. Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego z dnia 16 września 2011 r.; 1. Przepisy ogólne; 2. Mieszkaniowy rynek powierniczy; 3. Wypłata środków z mieszkaniowego rachunku powierniczego; 4. Gwarancja bankowa i gwarancja ubezpieczeniowa; 5. Obowiązki dewelopera przed zawarciem umowy deweloperskiej; 6. Umowa deweloperska; 7. Odstąpienie od umowy deweloperskiej; 8. Przepisy karne; 9. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie :1 .Ogólna teoria, 2. Postulaty ekonom ii klasycznej, 3. Zasada popytu efektywnego. R.2 Definicje i pojęcia : 4. Wybór jednostek, 5. Przewidywania jako czynnik określający produkcję i zatrudnienie, 6. Definicja dochodu, oszczędności i inwestycji, 7 .Dalsze rozważania na temat oszczędności i inwestycji. R.3 Skłonność do konsumpcji : 8. Czynniki obiektywne, 9. Czynniki subiektywne, 10. Krańcowa skłonność do konsumpcji i mnożnik. R.4 Skłonność do inwestowania : 11. Krańcowa efektywność kapitału, 12. Stan przewidywań długookresowych, 13. Ogólna teoria stopy procentowej, 14. Klasyczna teoria stopy procentowej, 15. Psychologiczne i gospodarcze motywy płynności, 16. Różne uwagi na temat istoty kapitału,
17.Zasadnicze właściwości procentu i pieniądza, 18.Po wtórne sformułowanie ogólnej teorii zatrudnienia R.5 Płace nominalne i ceny : 19.Zmiany płac nominal nyvh, 20.Funkcja zatrudnienia, 21.Teoria cen. R.6 Uwagi na marginesie ogólnej teorii : 22.Uwagi o cy klu koniunkturalnym, 23.Uwagi o merkantylizmie, prawac h przeciw lichwie, stemplowanym pieniądzu i teoriach p odkonsumpcji, 24.Uwagi końcowe o filozofii społecznej,
do której mogłaby prowadzić ogólna teoria
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jan Pindakiewicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2000. - 238 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Cechy marketingu jako koncepcji działania na rynku R.2 Otoczenie przedsiębiorstwa. R.3 Zachowania nabyw ców na rynku. R.4 Informacyjne podstawy marketingu. R.5 Produkt jako element marketingu mix. R.6 Ceny jako element marketingu mix. R.7 Dystrybucja produktów w marketingu. R.8 Promocja jako element marketingu mix. R.9 Strategie marketingowe przedsiębiorstwa. R.10 Za rządzanie procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1. Znaczenie pracy: powstanie etyki pracy, 2. Od etyki pracy do estetyki konsumpcji, 3. Powstanie i upadek państwa opiekuńczego, 4. Etyka pracy i nowi ubodzy, 5. Praca i zbyteczność w zglobalizowanym świecie, 6. Perspektywy dla nowych ubogich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawo administracyjne gospodarcze - pojęcie, zakres i źródła. 2. Zachowania państwa wobec gospodarki. 3. Administracja gospodarcza - ustrój i zadania. 4. Samorząd gospodarczy. 5. Prawo działalności gospodarczej. 6. Ograniczenia i obowiązki przedsiębiorców. 7. Przedsiębiorstwa państwowe. 8. Przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw państwowych. 9. Prawna regulacja udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom. 10. Prawna regulacja organizacji i funkcjonowania banków. 11. Prawna regulacja działalności ubezpieczeniowej. 12. Prawna regulacja publicznego obrotu papierami wartościowymi. 13. Prawna regulacja ochrony konkurencji i konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo administracyjne gospodarcze : wybrane zagadnienia / Stanisław Hoc. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. Stan prawny na 1.01.2009 r. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, 2009. - 283, [3] s. ; 24 cm.
1. Prawo administracyjne gospodarcze - pojęcie, zakres i źródła. 2. Zachowania państwa wobec gospodarki. 3. Administracja gospodarcza - ustrój i zadania. 4. Samorząd gospodarczy. 5. Prawo działalności gospodarczej. 6. Ograniczenia i obowiązki przedsiębiorców. 7. Przedsiębiorstwa państwowe. 8. Przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw państwowych. 9. Prawna regulacja udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom. 10. Prawna regulacja organizacji i funkcjonowania banków. 11. Prawna regulacja działalności ubezpieczeniowej. 12. Prawna regulacja publicznego obrotu papierami wartościowymi. 13. Prawna regulacja ochrony konkurencji i konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - LX, 651 s. ; 23 cm.
Przegląd treści; Spis treści; Table of Contents; Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Część I. Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa; Rozdział I. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Rozdział II. Pojęcie konsumenta; Rozdział III. Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce; Część II. Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów; Rozdział IV. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny – jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Rozdział V. Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym polskim prawie; Rozdział VI. Perspektywy regulacji odpowiedzialności za produkt o cechach niebezpiecznych w polskim prawie; Bezpieczeństwo produktu; Część III. Prawo do informacji; Rozdział VIII. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; Rozdział IX. Zakaz informacji wprowadzającej w błąd – kwestie nieuczciwej reklamy; Rozdział X. Informacje, do których konsument ma prawo; Część IV. Ekonomiczne prawa konsumenta; Rozdział XI. Umowy zawierane w lokalu handlowym (art. 97 KC); Rozdział XII. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Rozdział XIII. Umowy zawierane na odległość; Rozdział XIV. Wzorce umowne; Rozdział XV. Kontrola treści i wykonania umowy; Rozdział XVI. Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja; Część V. Zagadnienia szczegółowe; Rozdział XVII. Umowy konsumenckie zawierane w „przeznaczonych do tego miejscach” (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podstawie art. 384 KC); Rozdział XVIII. Usługi finansowe; Rozdział XIX. Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Rozdział XX. Timesharing; Rozdział XXI. Podarki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Rozdział XXII. Usługi medyczne; Rozdział XXIII. Dziecko jako konsument – status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji; Część VI. Realizacja praw konsumentów; Rozdział XXIV. Realizacja praw konsumentów – perspektywa prawa europejskiego; Rozdział XXV. Realizacja praw konsumenta w Polsce – próba bilansu; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej