Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(27)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Durand Barbara
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Goik Magdalena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mirecka Halina
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moulinier René
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Oliwniak Sławomir
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Piontek Eugeniusz
(1)
Rosell Lennart
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Ryś Adam
(1)
Schuller Anne M
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Skwara Marian
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stone Merlin
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sánchez-Hernández M. Isabel
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Underhill Paco
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Łaskawiec Konrad
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(27)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(26)
Spożycie
(6)
Konkurencja
(5)
Marketing
(5)
Obsługa klienta
(5)
Zarządzanie
(5)
Banki
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Logistyka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mikroekonomia
(2)
Outsourcing
(2)
Pieniądz
(2)
Popyt
(2)
Promocja handlowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Rynek finansowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Decyzje
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inflacja
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Lojalność
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Struktura społeczna
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Telekomunikacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Własność
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomia : zagadnienia wybrane / Wacław Jarmołowicz. - Poznań : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2005. - 142, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
1. Ekonomia - nauka o gospodarowaniu. 2. Czynniki produkcji i ich rola w procesach gospodarowania. 3. Podmioty ekonomiczne współczesnej gospodarki rynkowej. 4. Ustroje gospodarcze - ich typologia i właściwości. 5. Mikro- i makroekonomiczne aspekty analizy rynku. 6. Podstawy teorii konsumenta. 7. Elementy teorii funkcjonowania przedsiębiorstwa. 8. Tworzenie i podział produktu społecznego (dochodu narodowego) w gospodarce narodowej). 9. Wzrost gospodarczy - pojęcie, miary, czynniki, modele. 10. Cykl koniunkturalny - pojęcie, rodzaje, właściwości, przyczyny. 11. Zatrudnienie i bezrobocie w gospodarce rynkowej. 12. Inflacja jako zjawisko społeczno-gospodarcze. 13. Polityka gospodarcza państwa - jej cele, instrumenty i typy. 14. System bankowy i polityka pieniężno-kredytowa. 15. Polityka fiskalna - cele, instrumenty, właściwości. 16. Wymiana międzynarodowa i zagraniczna polityka gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada społecznej gospodarki rynkowej w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego w latach 1998-2006; Uwagi o zasadach prowadzenia działalności gospodarczej w prawie II Rzeczypospolitej; Własność i jej ochrona w kontekście zmian ustrojowych po 1989 r.; Ochrona konsumentów w Polsce (wybrane zagadnienia prawne i pozaprawne); ank jako instytucja zaufania publicznego w gospodarce rynkowej; Kontrola tworzenia miejscowego prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i typologia sfery konsumpcji, 2. Determinanty konsumpcji, 3. Konsumpcja w teorii ekonomii - rys historyczny, 4. Funkcjie i prawidłowości rozowju konsumpcji, 5. Współczesna konsumpcja - nowe zjawiska i tendencje, 6. Konsumpcja a gospodarka - problem społecznej efektywności rozwoju gospodarczego, 7. Konsumpcja społęczeństwa polskiego po 1989 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej