Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(27)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Durand Barbara
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Goik Magdalena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krupski Rafał
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mirecka Halina
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moulinier René
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Oliwniak Sławomir
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Piontek Eugeniusz
(1)
Rosell Lennart
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Ryś Adam
(1)
Schuller Anne M
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Skwara Marian
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stone Merlin
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sánchez-Hernández M. Isabel
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Underhill Paco
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Łaskawiec Konrad
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(27)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(26)
Spożycie
(6)
Konkurencja
(5)
Marketing
(5)
Obsługa klienta
(5)
Zarządzanie
(5)
Banki
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Logistyka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mikroekonomia
(2)
Outsourcing
(2)
Pieniądz
(2)
Popyt
(2)
Promocja handlowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek
(2)
Rynek finansowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Decyzje
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inflacja
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Lojalność
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Struktura społeczna
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Telekomunikacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Własność
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing lojlanościowy (Total Loyalty Marketing), 2.Marketing lojalnościowy - analiza, 3.Strategiczne podstawy lojalności, 4.Segmenty lojalności, 5.Szczeble lojlaności pracowników, 6.Szczeble lojalności klientów, 7.Nareszcie cel - lojalność - osiągnięty, 8.Epilog: Sprzedaż oparta na lojlaności (Total Loyalty Sales)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do ekonomii 2. Funkcjonowanie rynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Konsument jako podmiot rynku 5. Przedsiębiorstwo jako podmiot rynku 6. Rynek konkurencji doskonałej 7. Rynek monopolu pełnego 8. Rynek konkurencji niedoskonałej 9. Rynki czynników produkcji 10. Sprawność systemu rynkowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
1. Reforma instytucjonalna Unii Europejskiej - zagrożenia dla metody wspólnotowej (uwagi na marginesie traktatu ustanawiającego Konstytucję dla Europy). 2 Źródła prawa Unii Europejskiej w traktacie ustanawiającym konstytucję dla Europy. 3. Locus standi osób fizycznych i prawnych w przypadku skargi o stwierdzenie nieważności aktu Unii - niewykorzystana szansa na reformę. 4. Ochrona konsumentów w Unii Europejskiej a harmonizacja prawa postępowania cywilnego państw członkowskich. 5. Nowe podejście do pomocy państwa dla przedsiębiorstw w prawie i praktyce Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formalna liturgia przedmiotu. Magiczny status konsumpcji. Błędne koło wzrostu. Część II. Teoria konsumpcji. Społeczna logika konsumpcji. Zarys teorii konsumpcji. Personalizacja albo Najmniejsza Marginalna. Różnica (NMR) Część III. Środki masowego przekazu, seks i czas wolny. Kultura środków masowego przekazu. Najpiękniejszy przedmiot konsumpcji - ciało. Dramat czasu wolnego, albo dlaczego nie można tracić czasu. Mistyka troski. Anomia w społeczeństwach dobrobytu. Zakończenie. Współczesna alienacja czyli koniec paktu z diabłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumenckie / pod red. Wanda Patrzałek. - Wrocław : Oficyna Wydaw. Arboretum, 2002. - 238 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
I. Teorie konsumpcji : 1. Nowoczesne teorie konsumpcji, 2. Zachowania konsumenckie w procesie urynkowienia gospodarki, 3. Wpływ mediów na kształtowanie się postaw konsumenckich. II. Zachowania konsumenckie na różnych rodzajach rynku : 4. Zachowania konsumenckie na rynku prasowym, 5. Zachowania konsumentów na rynku walutowym na przykładzie klientów dealing-roomu baku komercyjnego, 6. Zachowania konsumenckie na rynku kapitałowym, 7. Wpływ podatków na zachowania konsumenckie. III. Prawne podstawy zachowań konsumenckich : 8. Niektóre aspekty ochrony konsumenta w działalności marketingowej, 9. Ochrona praw konsumenta i produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej