Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(42)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adcock Dennis
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Day Derek
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Helen
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Janczyk Marek
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korona Błażej
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schuller Anne M
(1)
Sikora Jan
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skwara Marian
(1)
Stone Merlin
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zając Aleksander
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(45)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(45)
Marketing
(10)
Konkurencja
(9)
Handel
(6)
Monopol
(6)
Energetyka
(5)
Gospodarka
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Mikroekonomia
(5)
Pieniądz
(5)
Poczta
(5)
Prawo gospodarcze
(5)
Rynek
(5)
Zamówienia publiczne
(5)
Decyzje
(4)
Ekonomia
(4)
Jednolity rynek UE
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Ceny
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Produkcja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Telekomunikacja
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Opakowania
(2)
Podatek
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Spożycie
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe
(2)
Bancassurance
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Makroekonomia
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Motywacja
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Nowy produkt
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia ekonomii 2. Mechanizm funkcjonowani arynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Teoria wyboru konsumenta 5. Teoria popytu konsumenta 6. Teorie produkcji 7. Teoria kosztów i zysków 8. Konkurencja doskonała 9. Monopol pełny 10. Konkurencja monopolistyczna 11. Teorie oligopolu 12. Rynek czynników wytwórczych 13. Ekonomia dobrobytu 14. Niedoskonałości mechanizmu rynkowego i rola rządu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Podręcznik)
1. Prawa człowieka, 2. Organy ochrony prawnej, 3. Samorząd terytorialny, 4. Prawo podatkowe, 5. Prawo pracy, 6. Prawo ochrony konsumenta, 7. Prawo własności intelektualnej, 8. Prawo rynków finansowych, 9. Prawo prywatne międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wprowadzenie, R.II Źródła prawa gospodarczego publicznego, R.III Zasady prawa gospodarczego publicznego, R.IV Podmioty prawa gospodarczego publicznego, R.V Zadania (funkcje) administracji gospodarczej, R.VI Instrumenty prawne organów administracji gospodarczej, R.VII Prawo działalności gospodarczej, R.VIII Publiczna działalność gospodarcza, R.IX Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, R.X Prawo pomocy publicznej, R.XI Prawo energetyczne, R.XII Prawo telekomunikacyjne, R.XIII Prawo pocztowe, R.XIV Prawo zamówień publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Zasady prawa gospodarczego publicznego, 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracyji gospodarczej, 5. Środki i formy prawne organów administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Zasady prawa gospodarczego publicznego, 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracyji gospodarczej, 5. Środki i formy prawne organów administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo gospodarcze publiczne / Kazimierz Strzyczkowski. - Wyd. 5 Stan prawny na 17.08.2009 r. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 677 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Źródła i zasady prawa gospodarczego publicznego; 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego; 4. Funkcje organów administracji gospodarczej; 5. Środki i prawne formy działania administracji gospodarczej; 6. Prawo działalności gospodarczej; 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej; 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów; 9. Prawo pomocy publicznej; 10. Prawo pocztowe; 11. Prawo energetyczne; 12. Prawo telekomunikacyjne; 13. Prawo zamówień publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Źródła i zasady prawa gospodaczego publicznego, 3. Pomioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracji gospodarczej, 5. Środki prawne formy działania administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo przedsiębiorstw publicznych, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Repetytoria / C.H.Beck)
1. Testy; 2. Kazusy; 3. Tablice: Centralne pojęcia z perspektywy interdyscyplinarnej; Prawo konsumenckie- źródła prawa i systematyka; Szczególne prawo konsumenckie; Instrumenty egzekwowania praw konsumentów; Organizacja ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedmiot psychologii. Czym jest współczesna psychologia. Cz.I Człowiek wśród ludzi. Zachowania społeczne człowieka: Orientacja jednostki w otoczeniu społecznym. Gromadzenie i organizacja doświadczenia społecznego; Spostrzeganie ludzi. Jak poznajemy innych; Poznawanie siebie. Jak dochodzimy do wiedzy o sobie samych; Komunikacja interpersonalna. Werbalna i niewerbalna; Zachowania interpersonalne. Formy stosunków międzyludzkich; Wpływ społeczny. Rodzaje wpływu społecznego; Zaburzone formy zachowań społecznych. Cz.II Zachowanie człowieka w organizacji: Dobór kadr, psychologiczne metody doboru; Mechanizmy psychologiczne działające w zespołach pracowniczych; Mechanizmy psychologiczne w czynnościach kierowania; Motywacja do pracy; Ocenianie ludzi w sytuacji pracy; Stres i sposoby jego przezwyciężenia. Cz.III Zachowania ekonomiczne ludzi: Gł. problemy współczesnej psychologii ekonomicznej; Zachowania ekonomiczne zwykłych ludzi; Psychologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości; Człowiek w sytuacjach wymiany społecznej. Psychologia zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teorii wspólnego rynku. 2. Jednolity rynek wewnętrzny Unii Europejskiej - powstanie i rozwój. 3. Zasady funkcjonowania. 4. Polityka ochrony konkurencji. 5. Polityka ochrony konsumenta. 6. Wspólna polityka rolna. 7. Polityka handlowa Unii Europejskiej. 8. Euro - waluta wspólnego rynku. 9. Kierunki rozwoju jednolitego rynku wewnętrznego Unii Europejskiej w świetle ustaleń strategii lizbońskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ubezpieczenia na życie : aspekty prawne / Magdalena Szczepańska. - Stan prawny na 30.04.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 345, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
Cz. I. 1. Podstawowe zasady ubezpieczeń na życie; 2. Ocena ryzyka w ubezpieczeniach na życie. Cz. II. 3. Podstawy prawne ubezpieczeń na życie, 4. Ochrona konsumenta w ubezpieczeniach na życie, 5. Zagadnienia prawno-podatkowe. Cz. III. 6. Charakterystyka poszczególnych rodzajów ubezpieczeń na życie; 7. Bancassurance
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej