Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(43)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adcock Dennis
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Day Derek
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Helen
(1)
Fischer Stanley
(1)
Foxall Gordon
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Janczyk Marek
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korona Błażej
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lambkin Mary
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Raaij Fred van
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schuller Anne M
(1)
Sikora Jan
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skwara Marian
(1)
Stone Merlin
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zając Aleksander
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(46)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(45)
Marketing
(10)
Konkurencja
(9)
Handel
(6)
Monopol
(6)
Energetyka
(5)
Gospodarka
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Mikroekonomia
(5)
Pieniądz
(5)
Poczta
(5)
Prawo gospodarcze
(5)
Rynek
(5)
Zamówienia publiczne
(5)
Decyzje
(4)
Ekonomia
(4)
Jednolity rynek UE
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Ceny
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Produkcja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Telekomunikacja
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Opakowania
(2)
Podatek
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Spożycie
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe
(2)
Bancassurance
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Makroekonomia
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Nowy produkt
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonomiki / Wiesław Samecki. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2005. - 587 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2722)
Część I: Wiadomości wstępne. 1. Powstanie ekonomiki jako systemu naukowego. 2. Przedmiot ekonomiki. 3. Prawa ekonomiczne. 4. Metoda ekonomiki. 5. Czynniki gospodarcze a czynniki produkcji. 6. Systemy ekonomiczne. Część II: Wielkość produkcji. 7. Dochód narodowy. 8. Oszczędności, konsumpcja i inwestycje. 9. Czynniki determinujące wielkość dochodu narodowego. 10. Pieniądz. 11. Bank centralny. 12. Pieniądz a poziom cen. 13. Handel zagraniczny. 14. Międzynarodowy system monetarny. 15. Cykl koniunkuralny. 16. Teorie cyklu koniunkturalnego. Część III: Struktura produkcji. 17. Rynek. 18. Teoria zachowania się konsumenta. 19. Równowaga przedsiębiorstwa. 20. Teoria produkcji. Część IV: Podział dochodu. 21. Rynkowa wycena czynników produkcji. 22. Renta gruntowa. 23. Płaca. 24. Procent od kapitału. 25. Zysk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ekonomia jako dyscyplina naukowa, 2.Zarys historii i ogólne założenia ustroju liberalnego, 3.Gospodarka rynkowa, 4.Teoria wyboru konsumenta, 5.Przedsiębiorstwo i koszty produkcji, 6.Konkurencja w gospodarce rynkowej, 7.Pieniądz i system bankowy, 8.Rynek finansowy i rynek papierów wartościowych, 9.Rynek pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Teoria zachowań konsumentów. Rozdział 2. Potrzeby jako podstawa zachowań konsumentów. Rozdział 3. Proces podejmowania decyzji zakupu. Rozdział 4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 5. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 6. Znajomość zachowań konsumentów podstawą strategii marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej