Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(17)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Makowska Agata
(1)
Mendys Wacław
(1)
Niepokulczycka Elżbieta
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pecyna Marlena
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Pęczalska Barbara
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Sieliwanowicz Elżebieta
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Łysoń Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(23)
Konkurencja
(8)
Prawo gospodarcze
(7)
Energetyka
(5)
Poczta
(5)
Telekomunikacja
(5)
Zamówienia publiczne
(5)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Znaki towarowe
(3)
Baza danych
(2)
Dane osobowe
(2)
Opakowania
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Usługi
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bancassurance
(1)
Edukacja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Monopol
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Skóry
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedaż
(1)
Towary
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Umowa
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Własność przemysłowa
(1)
onsumenci (ekon.)
(1)
Żywność
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wprowadzenie: Proces kształtowania się regulacji dot. zawierania umów z użyciem środków komunikacji elektronicznej. R.1 Oświadczenie woli złożone z użyciem środków komunikacji elektronicznej; R.2 Środki komunikacji elektronicznej a wady oświadczeń woli; R.3 Oferta; R.4 Forma czynności prawnych; R.5 Podpis elektroniczny a podpis własnoręczny; R.6 Ochrona prawa konsumenta w związku z zawieraniem umów poprzez środki komunikacji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej