Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(201)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(197)
Czasopisma
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(170)
dostępne
(130)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(130)
Czytelnia
(171)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Patrzałek Wanda
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budnik Monika
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Day Derek
(1)
Detyna Beata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Francik Kamila
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(177)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(202)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(203)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(180)
Marketing
(30)
Konkurencja
(23)
Przedsiębiorstwo
(20)
Obsługa klienta
(17)
Spożycie
(15)
Usługi
(15)
Banki
(13)
Rynek
(10)
Handel
(9)
Internet
(9)
Pieniądz
(9)
Prawo gospodarcze
(9)
Reklama
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie
(8)
Artykuły konsumpcyjne
(7)
Gospodarka
(7)
Marketing partnerski
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Monopol
(7)
Promocja handlowa
(7)
Telekomunikacja
(7)
Ekonomia
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Umowa
(6)
Decyzje
(5)
Energetyka
(5)
Globalizacja
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Konsumenci
(5)
Logistyka
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Mikroekonomia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Poczta
(5)
Unia Europejska
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Znaki towarowe
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Instytucje europejskie
(4)
Integracja europejska
(4)
Kadry
(4)
Młodzież
(4)
Opakowania
(4)
Public relations
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Ceny
(3)
Dane osobowe
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Handel detaliczny
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kredyt
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Podatek
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Popyt
(3)
Prawo autorskie
(3)
Prawo pracy
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Banki internetowe
(2)
Czasopisma
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informacja
(2)
Jakość życia
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konstytucja Europejska
(2)
Kultura
(2)
Marka*
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(1)
203 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Część I. Formalna liturgia przedmiotu. Magiczny status konsumpcji. Błędne koło wzrostu. Część II. Teoria konsumpcji. Społeczna logika konsumpcji. Zarys teorii konsumpcji. Personalizacja albo Najmniejsza Marginalna. Różnica (NMR) Część III. Środki masowego przekazu, seks i czas wolny. Kultura środków masowego przekazu. Najpiękniejszy przedmiot konsumpcji - ciało. Dramat czasu wolnego, albo dlaczego nie można tracić czasu. Mistyka troski. Anomia w społeczeństwach dobrobytu. Zakończenie. Współczesna alienacja czyli koniec paktu z diabłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Konkurencja a regulacja na rynku consumer finance; 2. Łagodzenie asymetrii informacyjnej na rynku consumer finance (władza- umiejętność- zaufanie); 3. Ochrona konsumenta- tendencje rozwojowe; 4. Społeczna odpowiedzialność banków a bankowość socjalna; 5. Rachunek bankowy jako usługa powszechna; 6. Dyrektywa o kredycie konsumenckim a rozwój rynku; 7. Regulacje antylichwiarskie a nadmierne zadłużenie; 8. Kredyt związany- pułapki regulacji. Jak daleko powinna sięgać ochrona konsumenta?; 9. Instytucja upadłości konsumenckiej- ochrona konsumenta czy osłona socjalna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania rynku, czyli czego nie powie ci nawet najlepszy przyjaciel; Marketing to nie dział firmy; Planowanie - 18 złudzeń; Zakotwiczanie, przywary i American Express, czyli co się dzieje w głowie klienta Im więcej mówisz, tym gorzej cię słychać, czyli pozycjonowanie i koncentracja; Paskudne koty, świetne mokasyny i przeceniona biżuteria, czyli polityka ce- nowa; Monogramy są dobre na koszulach, a nie w firmie, czyli nazwy i marki; Jak zaoszczędzić pół miliona dolarów, czyli procesy komunikacji i sprzedaży; Utrzymanie stanu posiadania, czyli jak hołubić klientów i zdobyć ich lojalność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne założenia i pojęcia reżimu odnoszącego się do umów konsumenckich, 2. Klauzule dotyczące ogólnych obowiązków informacyjnych, 3. Klauzule dotyczące obowiązków sprzedawcy w zakresie potwierdzenia określonych informacji, 4. Klauzule dotyczące przedmiotu sprzedaży i ceny, 5. Klauzule dotyczące wydania i dostarczenia towaru oraz przejścia ryzyka jego utraty i zniszczenia, 6. Klauzule dotyczące dodatkowych praw i obowiązków stron umowy zawartej na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 7. Klauzule dotyczące uprawnienia kupującego i wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu stwierdzonej niezgodności towaru z umową, 8. Klauzule dotyczące realizacji uprawnień konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową, 9. Klauzule dotyczące gwarancji, 10. Klauzule dotyczące właściwości sądu w sporach z konsumentami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż konsumencka : komentarz / Jerzy Szczotka. - Wyd.2 uaktual. - Lublin : Oficyna Wydaw. VERBA, 2007. - 206, [1] s ; 21 cm.
Wstęp, I. Sprzedaż konsumencja-komentarz, 1. Sprzedaż konsumencka, 2. Zmiany w przepisach obowiązujących i przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1178 ze zm.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój wspólnotowej polityki ochrony konsumenta, 2. Postanowienia dyrektywy o sprzedaży dóbr konsumpcyjnych i związanych z nią gwarancjach, 3. Implementacja dyrektywy w prawie polskim - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Prawo ochrony konsumentów; R.2 Sprzedaż konsumencka; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa - sprzedaż obnośna; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Usługi turystyczne; R.6 Usługi w systemie timeshare; R.7 Promocje sprzedaży; R.8 Kredyt konsumencki. Kredyt bankowy. Umowa rachunku bankowego. Elektroniczne instrumenty płatnicze;R.9 Niedozwolone postanowienia umowy; R.10 Bezpieczeństwo produktów; R.11 Cywilnoprawna odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.12 Prawo do informacji na przykładzie reklamy; R.13 Ochrona zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Poznawanie klientów - wiedza o kliencie. 2.Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi. 3.Dostarczanie wartości klientowi. 4.Zarządzanie reklamcjami klientów w celu osiągania zysku. 5.Budowani elojalności. 6.Struktura i procesy w firmie. 7.Kultura firmy a relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ubezpieczenia na życie : aspekty prawne / Magdalena Szczepańska. - Stan prawny na 30.04.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 345, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
Cz. I. 1. Podstawowe zasady ubezpieczeń na życie; 2. Ocena ryzyka w ubezpieczeniach na życie. Cz. II. 3. Podstawy prawne ubezpieczeń na życie, 4. Ochrona konsumenta w ubezpieczeniach na życie, 5. Zagadnienia prawno-podatkowe. Cz. III. 6. Charakterystyka poszczególnych rodzajów ubezpieczeń na życie; 7. Bancassurance
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakter prawny umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 2. Cechy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 3. Strony umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 4. Forma umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 5. Treść umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 6. Sposoby zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 7. Wykonanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 8. Rozstrzyganie sporów, 9. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 10. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w prawie wspólnotowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej