Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(50)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(59)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Begg David
(3)
Bossak Jan W
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Olszewski Jan (1960- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Blicharz Rafał
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzierżanowski Włodzimierz
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Faulkner David
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Gancarz Marcin
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Giedrewicz-Niewińska Aneta
(1)
Gieroczyńska Edyta
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hensel Paul K
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jatczak Marcin
(1)
Kay John
(1)
Kałużyńska Małgorzata
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kowalak Broinisława
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Malawski Marcin
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mering Leszek
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Miśko Tomasz (1982- )
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz (1986- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pałasz Lech
(1)
Pietrzykowski Tomasz
(1)
Piszcz Anna
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Prahalad C. K. (1941-2010)
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Ramaswamy Venkat
(1)
Rotuska Adrianna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Sagan Beata
(1)
Samuelson William F
(1)
Samul Joanna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczak Karol
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Steinach Peter
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szemborska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Konkurencja
(76)
Przedsiębiorstwo
(22)
Gospodarka
(21)
Prawo gospodarcze
(12)
Monopol
(8)
Rynek
(8)
Innowacje
(7)
Zarządzanie
(7)
Globalizacja
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Rynek pracy
(6)
Upadłość
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Mikroekonomia
(5)
Umowa
(5)
Unia Europejska
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Decyzje
(4)
Ekonomia
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Handel
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Polska
(4)
Prawo antymonopolowe
(4)
Prawo konkurencji
(4)
Rynek finansowy
(4)
Ceny
(3)
Gospodarka komunalna
(3)
Państwo
(3)
Pieniądz
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Podatek
(3)
Produkcja
(3)
Prywatyzacja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Ryzyko
(3)
Siła robocza
(3)
Spółki
(3)
Strategia
(3)
Zamówienia publiczne
(3)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Branża TSL
(2)
Controlling
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Ochrona konkurencji
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorzad zawodowy
(2)
Samorząd gospodarczy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Alians marketingowy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
Centra handlowe
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Region bałtycki
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Zarządzanie i marketing
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. - Stan prawny na 15.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 221, [3] s. ; 21 cm.
1. Lokowanie produktu- zagadnienia ogólne; 2. Lokowanie produktu w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych i w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji; 3. Lokowanie produktu a nieuczciwa konkurencja; 4. Lokowanie produktu a prawo autorskie; 5. Lokowanie produktu a prawo prasowe; 6. Prawo właściwe dla lokowania produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. Gospodarka oparta na wiedzy śwaitowej jako nośnik rozwoju i integracji gospodarczej : Gospodarka oparta na wiedzy wkracza w świat paradygmatów; Paradygmat "Nowej Gospodarki" jako wyzncznik konkurencyjności gospodarki krajowej; Unia Europejska: w poszukiwaniu nowej strategii rozwoju; cechy i tendencje rozwojowe teorii handlu międzynarodowego; wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na handel międzynarodowy; Rynki wschodzące - ocena potencjału rozwoju gospodarczego; Nowa ekonomia instytucjonalna jako nowa perspektywa badawcza w analizowaniu procesów gospodarczych; CZĘŚĆ 2. Determinanty przedsiębiorczości i konkurencyjności w praktyce gospodarczej : Znaczenie przedsiębiorstw w Polsce w podnoszeniu wartości kapitału ludzkiego jako źródła przewagi konkurencyjnej; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju gospodarczego; Przedsiębiorczość indywidualna i zespołowa w świetle teorii ryzyka. Ryzyko w bankowości; Makroekonomiczne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; metody zwalczania bezrobocia w Polsce - przykład regiony lubelskiego; Dylematy systemów emerytalnych w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej; Etyczna i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w dobie globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność polskich mikroprzedsiębiorstw; 3. Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju; 4. Wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw w sektorze rolniczym; 5. Czynniki sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów; 6. Celowe spółki uczelniane jako sposób na wykorzystanie infrastruktury naukowo-badawczej - w kontekście konkurencyjności; 7. Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007-2013 w stosunku do lat 2014-2020; 8. Determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Ujęcie teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Becka)
Część I: Formy prowadzenia działalności gospodarczej. 1. Swoboda działalności gospodarczej. 2. Pojęcie przedsiębiorcy. 3. Instytucje wspólne dla przedsiębiorców. 4. Poszczególne formy prowadzenia działalności gospodarczej. Część II: Obowiązki przedsiębiorców. 5. Obowiązki dotyczące ewidencjonowania przedsiębiorców. 6. Obowiązki przedsiębiorcy w dziedzinie ochrony danych. 7. Zasady kształtowania cen. Część III: Prawo ochrony mechanizmów rynkowych i uczciwej konkurencji. 8. Ewolucyjny proces rozwoju ochrony konkurencji. 9. Cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Ważniejsze wyłączenia i ogólna charakterystyka organów ochrony. 10. Prewencyjna ochrona konkurencji. 11. Zwalczanie praktyk ograniczających konkurencję i naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 12. Postępowanie przed Prezesem Urzędu. 13. Zwalczanie czynów nieuczciwej konkurencji (zasady ogólne). 14. Postępowanie w sprawach czynów nieuczciwej konkurencji. 15. Zakazy konkurencji. Część IV: Umowy w obrocie handlowym. 16. Umowy handlowe - zagadnienia ogólne. 17. Zabezpieczenie wykonania zobowiązań w obrocie gospodarczym. Część V: Procedury uzdrawiania i zakończenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorców w postępowaniu upadłościowym. 18. Postępowanie upadłościowe i naprawcze. Część VI: Rozwiązywanie sporów gospodarczych. 19. Sądy gospodarcze. 20. Mediacja w sporach gospodarczych. 21. Postępowanie przed sądem polubownym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poznańska Biblioteka Niemiecka / pod red. Hubert Orłowski, Christoph KleBmann)
Cz.I Pierwsze przybliżenie zagadnień ustrojowych, Cz.II Doświadczenie i praktyka : 1.Polityka gospodarcza leseferyzmu, 2.Eksperymentalna polityka gospodarcza, 3.Polityka centralnego kierowania procesem gospodarczym - wprowadzenie, 4.Proces gospodarczy w gospodarce centralnie sterowanej (teoria gospodarki centralnie sterowanej), 5.Polityka gospodarcza oparta na centralnym sterowaniu : krytyka, 6.Polityka wybierania dróg pośrednich w gospodarce, 7.Eksperymentalna polityka gospodarcza: rezultat. Cz.III Wolność i ustrój : 1.Problem raz jeszcze, 2.Mit nieuchronności rozwoju, 3.Historyczy san faktyczny - konsekwencje dla polityki gospodarczej, 4.Technika, koncentracja i ustrój gospodarczy. Cz.IV Ustrój oparty na konkurencji i jego wprowadzenie w życie : 1.Polityka ustroju opartego na konkurencji - wprowadzenie, 2.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady konstytuujące, 3.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady regulujące, 4.Polityka ustroju opartego na konkurencji - współzależność polityki ustroju gospodarczego. Cz.V Siły nośne : 1.Siłu porządkujące, 2.Egoizm, zasada gospodarności i dobro ogólne,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce; 2. Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów; 3. Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami; 4. Sojusze marek (Brand Alliance) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu; 5. Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych; 6. Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych; 7. Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym; 8. Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe; 9. Sposnoring- od formy promocji do aliansu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; 1. Platformy cyfrowe – problemy koncepcyjne 1.1. Problemy definiowania platform cyfrowych 1.2. Ekonomia sieci jako płaszczyzna badania platform cyfrowych 1.3. Pozytywne aspekty konkurencji wokół osi innowacji 1.4. Korzyści ze współpracy i konkurencji innych firm z platformami cyfrowymi (pętla wartości) 1.5. Platforma jako infrastruktura (problem otwartości platformy) 1.6. Platformy społecznościowe 1.7. Platformy oferujące treści 2. Platformy cyfrowe a gospodarka współdzielenia 2.1. Regulowanie gospodarki współdzielenia 2.2. Ekosystem gospodarki współdzielenia – innowacyjne modele biznesowe 2.3. Platformy gospodarki współdzielenia – przykłady modeli biznesowych 2.4. Modele gospodarki współdzielenia a problem zaufania (blockchain) 2.5. Platformy cyfrowe a DLT blockchain (czy nowy etap odpośredniczenia?) 2.6. Blockchain – kierunek rozwoju gospodarki współdzielenia (peer-to-peer) 2.7. Gospodarka współdzielenia a Big Data 3. Platformy cyfrowe na rynku finansowym 3.1. BigTechy (TechFiny) na rynku usług finansowych 3.2. Gospodarka wspóldzielenia na rynku finansowym (open banking) 3.3. BigTechy – FinTechy na rynku finansowym (perspektywa DLT blockchain) 3.4. Platformy cyfrowe na rynku finansowym – bankowość jako usługa (finansjalizacja) 3.5. Platformy crowdfundingu 3.6. Platformy kryptowalutowe ICO/STO 3.7. Zdecentralizowane finanse oparte na blockchain – czy to realna wizja rozwoju rynku finansowego? 4. Platformy cyfrowe – perspektywa społeczna 4.1. Ambiwalentne oceny koncepcji gospodarki współdzielenia z perspektywy społecznej 4.2. Problem badania uczciwości algorytmicznej platform 4.3. Platformy cyfrowe a koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 4.4. Platformy cyfrowe a koncepcja zrównoważonego rozwoju 4.5. Problem stronniczości (tendencyjności) pośrednictwa platform cyfrowych 4.6. Platformy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego 5. Platformy cyfrowe – problematyka prawna 5.1. Platformy cyfrowe – w kierunku trójkątnych relacji prawnych 5.2. Od sklepu internetowego do platformy cyfrowej 5.3. Regulacja form pośrednictwa ze strony platform cyfrowych (analogia do sytuacji konsumenta?) 5.4. Rynki dwu- i wielostronne – wyzwaniem dla prawa konkurencji 5.5. „Rynek uwagi” jako przykład rynku dwustronnego 5.6. Platformy cyfrowe – czy potrzeba nowego prawa konkurencji? 6. Platformy cyfrowe a prawo konkurencji 6.1. Rola danych dla platform cyfrowych a prawo konkurencji 6.2. Gospodarka cyfrowa. Polityka technologiczna a polityka konkurencji 6.3. Platformy cyfrowe na pograniczu prawa własności intelektualnej i przemysłowej oraz prawa konkurencji 6.4. Prawa autorskie i patentowe na platformie – ludzie a maszyny 6.5. Poszerzone możliwości wiązania produktów na platformie cyfrowej (Google Android) 6.6. Postulat badania konkurencji wzdłuż łańcucha (pętli) wartości 6.7. Kluczowe problemy kontroli platform cyfrowych 6.8. Postulat integralnego podejścia do platform cyfrowych; Zakończenie; Słowniczek najważniejszych terminów; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i typologia aliansów strategicznych przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania i następstwa powstawania aliansów strategicznych między przedsiębiorstwami, 3. Projektowanie współpracy i zarządzanie porozumieniem między przedsiębiorstwami - warunki powodzenia aliansu strategicznego, 4. Realizacja strategii rozwojowej poprzez zawieranie aliansów strategicznych i ich konsekwencje strategiczne dla polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: 1. Prawo do nieobciążania się w prawie unijnym i polskim w sprawach z zakresu ochrony konkurencji. 2. Aktualny standard w zakresie ochrony poufności komunikacji pomiędzy prawnikiem a klientem (Legal Professional Privilege) w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów. 3. Zasada ne bis in idem a odpowiedzialność w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 4. Domniemanie niewinności w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 5. Standardy rzetelnego procesu sądowego podczas wymierzania kar za porozumienia kartelowe. 6. Czy Polska oferuje więcej niż wymaga Konwencja? O konwencyjnym wymogu pełnej jurysdykcji i polskim modelu sądowej kontroli kar nakładanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 7. Gwarancyjność przepisów regulujących przeszukanie w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. 8. Dopuszczalność nielegalnie uzyskanych dowodów w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów. Wykaz orzecznictwa. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające; 2. Prezentacja podmiotów; 3. Zagadnienia ogólne spółek; 4. Spółka akcyjna; 5. Spółka jawna; 6. Spółka partnerska; 7. Spółka komandytowa; 8. Spółka komandytowo-akcyjna; 9. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; 10. Spółka akcyjna; 11. Spółdzielnia jako przedsiębiorca; 12. Przedsiębiorstwo państwowe; 13. Rzemiosło w obrocie handlowym; 14. Domy składowe; 15. Giełdy towarowe; 16. Banki i ubezpieczy ciele w obrocie handlowym; 17. Nietypowi uczestnicy obrotu gospodarczego; 18. Umowy w obrocie prawnym; 19. Sposoby zawierania umów; 20. Systematyzacja rodzajowa umów; 21. Obrót papierami wartościowymi; 22. Ochrona własności intelektualnej; 23. Prawny zakaz konkurencji; 24. Postepowanie układowe; 25. Prawo upadłościowe; Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Instytucje, rynki i konkurencja a systemy społeczno-gospodarcze państwa, Cz.II Europejskie systemy społeczno-gospodarcze: 1. Wprowadzenie, 2. Wielka Brytania. Od klasycznego do europejskiego modelu rynkowego, 2. Niemcy. Społeczna gospodarka rynkowe, 3. Francja. Od etatyzmu do społecznej gospodarki rynkowej, 5. Szwecja. Skandynawski model dobrobytu, 6. Iralndia. Cz.III Amerykański system gospodarczy, Cz.IV Japonia i Nowe Kraje Przemysłowe Azji: 1. Japonia. Od państwa rozwojowego do harmonii społeczno-ekonomicznej, 2. Nowe Kraje Przemysłowe Azji. Proeksportowe tygrysy, 2. Indie. Od kapitalizmu państwowego do rynkowego. Cz.V Chiny i Rosja. Prorynkowea transformacja gospodarcza: 1. Chiny. Czerwoni mandaryni, liberalizacja i dynamiczny rozwój, 2. Rosja. Liberalizacja, oligarchowie i rynek, Cz.VI Polska. Transformacja instytucjonalna, rynek i konkurencja na tle międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcje państwa wobec gospodarki, 2. Możliwe konotacje znaczeniowe terminu regulacja. Pojęcie regulacji sektorów infrastrukturalnych, 3. Cele regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 4. Rodzaje regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 5. Krajowe organy regulacyjne w sektorach infrastrukturalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie: 1. Ekonomia a polityka, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Popyt, podaż i rynek. Cz.II Mikroekonomia pozytywna: 4. Elastyczność popytu i podaży, 5. Decyzje konsumenta, 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie, 7. Koszty a wielkość podaży, 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol, 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała, 10. Rynek pracy, 11. Różne rodzaje pracy, 12 .Rynki czynników produkcji i podział dochodu, 13. Ryzyko i informacja, 14. Gospodarka oparta na informacji. Cz.III Ekonomia dobrobytu: 15. Ekonomia dobrobytu, 16. Wydatki i dochody publiczne, 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji, 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamówienia publiczne a konkurencja; 2. Konkurencja jako wartość w systemie prawnym Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Organizacja ochrony konkurencji w systemie zamówień publicznych; 4. Ograniczenie ochrony konkurencji; 5. Ochrona konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. Ochrona konkurencji przy zastosowaniu przepisów dyspozytywnych; 7. Ochrona konkurencji przy realizacji umów o zamówienia publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej