Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(151)
Forma i typ
Książki
(149)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(115)
dostępne
(76)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(79)
Czytelnia
(115)
Autor
Sokołowski Marek
(6)
Borkowski Igor
(5)
Godzic Wiesław (1953- )
(4)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Woźny Aleksander (1953- )
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Habermas Jürgen
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Radwan Beata
(2)
Siara Olga
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźny Aleksander
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Badora Sylwia
(1)
Baran Beata
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bartz Brunon
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolstad Richard
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Burszta Wojciech J. (1957-2021)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Bęben Robert
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Błeszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flores Suzana E
(1)
Francuz Piotr
(1)
Fras Janina
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gierula Marian
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goćkowski Janusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Gumkowska Anna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzek Damian
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hallada Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(151)
Język
polski
(151)
Temat
Komunikacja społeczna
(93)
Środki masowego przekazu
(42)
Internet
(23)
Socjologia
(15)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Kultura masowa
(12)
Psychologia społeczna
(11)
Interakcje społeczne
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Kultura
(10)
Telewizja
(10)
Reklama
(9)
Media społecznościowe
(8)
Stosunki interpersonalne
(8)
Public relations
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Język
(6)
Język polski
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Socjologia kultury
(6)
Socjotechnika
(6)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Konflikt społeczny
(5)
Negocjacje
(5)
Opinia publiczna
(5)
Praca
(5)
Public relations w internecie
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Konflikt
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Perswazja
(4)
Polityka
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Struktura społeczna
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Autoprezentacja
(3)
Edukacja medialna
(3)
Globalizacja
(3)
Grupy społeczne
(3)
Informacja
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Marketing
(3)
Multimedia
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Psychologia
(3)
Płeć
(3)
Radiofonia
(3)
Reklama internetowa
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Tekst
(3)
Terroryzm
(3)
Wychowanie
(3)
Zachowanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Blogi
(2)
Dziecko
(2)
Etyka biznesu
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Film
(2)
Filozofia
(2)
Gender
(2)
Hipertekst i hipermedia
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kształcenie
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media mobilne
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Migracje
(2)
Miłość
(2)
Mężczyzna
(2)
Młodzież
(2)
Naród
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Organizacja
(2)
Pedagogika
(2)
Polityka społeczna
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo
(2)
Prawo mediów
(2)
Promocja handlowa
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(23)
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(12)
Monografia
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Czasopismo naukowe
(2)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Publicystyka
(1)
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(62)
Media i komunikacja społeczna
(47)
Zarządzanie i marketing
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(2)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Wiedza o interakcjach według "oficjalnej nauki"; Teoria naturalnej wymiany George'a Caspara Homansa; Analiza transakcyjna Erica Berne'a, czyli w co ludzie grają (i dlaczego)?; Życie społeczne jako teatr, czyli Ervina Goffmana perspektywa dramaturgiczna; Teoria symbolicznej interakcj George'a Herberta Meada; Co się dzieje pomiędzy ludźmi ? Świat społecznych interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fakt telewizji; Efekt technologii i jej wykorzystanie; Komunikacja masowa i paraspołeczna interakcja. Uwagi o imtymności na odległość; Telewizja jako forum kultury; Restrukturyzacja mitu; Telewizja na żywo - ontologia jako ideologia; Telewizja jako forma symboliczna; Efekt zappingu; Postmodernizm i telewizja; Jak można opisać telewizję?; Podwójne spojrzenie. Przestrzeń w obrazie telewizyjnym; Obraz filmowy a obraz telewizyjny. Związki i perspektywy; Gest wideo; Wideo - znamienne cechy medium; Estetyka obrazu wideo; Timsehift; Powierzchnia wideo; Technologia jako ontologia. Próba fenomenologiczna wyjaśnienia rozdzielczości obrazu telewizyjnego; Anioł obrazu cyfrowego. Czy Mallarne wymyślił wideo?; Obraz cyfrowy albo technologiczna katastrofa obrazów; Estetyka cyfrowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Internet jako medium globalne. Szanse i zagrożenia rozwoju. O potrzebie etyki informatycznej; Internet jako medium edukacyjne - szanse oraz zagrożenia; Charakterystyka problematycznego używania Internetu wśród polskich internautów; Kreowanie społeczności informacyjnej poprzez listę mailingową; Szanse i zagrożenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. Część II: W stronę socjologii internetu. Analizy i interpretacje. Wolność słowa a zjawisko inwigilacji przekazu internetowego; Alienacja i samotność w sieci vs grupowość i kapitał społeczny w Internecie; Internet i jego wpływ na kontakty społeczne; Internetowe nieposłuszeństwo obywatelskie. Szansa dla rozwoju społeczeństwa obywatelskiego; Etyka publikacji stron WWW; Wizerunek polskich ekologów w Internecie; E-learning. O co tak właściwie chodzi? "www.kobieta.pl" Socjologiczna analiza aktywności kobiet w Sieci oraz stron internetowych dla kobiet; Dziecko w Internecie - przestrzeń zagrożeń, szans i rozwoju. Część III: Ku społeczeństwu sieciowemu. Internet jako źródło przeobrażeń socjokulturowych. Web 2.0 - współczesny paradygmat internetu; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej, zbudowanej w oparciu o nazwisko. Odbiór społeczny; Library 2.0. Nowe wyzwanie dla polskich bibliotek. Część IV: Wirtualna (nie)rzeczywistość internetu. Kulturowe i językowe kody sieci. Psychologiczne determinanty uzależnienia od internetu; Wielojęzyczność tekstów kultury a sieciowe przemiany komunikacyjne (na przykładzie dramatu Krzysztofa Rudowskiego "Cz@t"); Cyberprzestrzeń a rzeczywistość wirtualna; Netografia Universalis. Nowe oblicze bibliografii; Uczestnicy listy dyskusyjnej internetowego serwisu giełdowego Parkiet jako przykład społeczności wirtualnej oraz ich sposób komunikacji. Część V: Technologiczne subkultury internetu. Społeczno-kulturowe zróżnicowanie użytkowników Internetu; Odbiorca zniewolony czyli o czytaniu literackiego hipertekstu; Blogosfera czy "błogosfera" - słów kilka o naturalnej sztuczności blogów; Triobriandczycy XXI wieku. O wymianie książek audio przez społeczność peer-to-peer. Część VI: Technologie i zastosowania internetu. Internet w badaniach psychologicznych; Wyszukiwanie informacji multimedialnych w Internecie; Szyfrowanie informacji w Internecie; Katalogowanie Internetu na przykładzie polkiego subject gateway'a nauki o informacji; Podpis elektroniczny w Internecie; Internet jako podstawa tworzenia wartości dla firm i ich klientów; Bankowość elektroniczna; Internet jako narzędzie komunikacji polskich producentów odzieży dziecięcej; Wykorzystanie Internetu w bankowości; Elektroniczny system informacji i komunikacji w samorządzie terytorialnym; Wykorzystanie Internetu na rynku usług transportowych - na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm transportowych, spedycyjnych oraz transportowo-spedycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wstępna ch-ka rzeczywistości wirtualnej; R.2 Rzeczywistość wirtualna jako medium komunikacyjne; R.3 Nadawca w rzeczywistości wirtualnej; R.4 Pomiędzy nadawcą i odbiorcą; R.5 Odbiorca w rzeczywistości wirtualnej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Społeczeństwo informacyjne a cywilizacja informatyczna, R.2.Świadomość i kultura informacyjna, R.3. Wiedza i praktyka, R.4 Telepraca i e-pieniądz, R.5 Polityka i informacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Narodziny słowa; 2. Znaczenie języka; 3. Rozmowa; 4. Sztuka dyskusji; 5. Opinia publiczna; 6. Język polityki; 7. Nowomowa komunizmu; 8. Nowa nowomowa; 9. Literatura; 10. Literatura masowa; 11. Krótkie słowa; 12. Informacja - dezinformacja; 13. Agitacja; 14. Propaganda; 15. Perswazja; 16. Cenzura; 17. Prasa; 18. Radio; 19. Sztuczne języki uniwersalne; 20. Języki bezliterowe ; 21. Dominacje językowe; 22. Czytelnictwo; 23. Język religijny; 24. Kryzys języka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Co to jest blog?; 2. Od bardów do blogów; 3. Blogi, społeczności i sieci; 4. Dziennikarstwo obywatelskie?; 5. Blogi jako opowieści; 6. Blogujące marki; 7. Przyszłość blogowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
I. Homo mediens? w stronę nowej filozofii przekazu: Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej; Homo mediens vs "człowiek uniwersalny"; Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej; Zwykłe ciało to za małoů Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn; Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym; Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju. II. Globalne społeczeństwo informacyjne. Mity i rzeczywistość: Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym; Społeczeństwo informacyjne - szanse i zagrożenia; W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym; Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym; Powrót do kultury socrealizmu?; Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny; Telewizja a globalizacja kultury; Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi; (Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy; Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów; Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość?. III. Komunikacja społeczności sieciowej: Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje; Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów komunikacji skonwertowanej na przykładzie mobloga; Ciemne strony sieci; Dialogowość w komunikacji internetowej; Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu; Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych; Rodzaje blogów internetowych; Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna; Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu?; Ekspresja emocji w blogu nastolatka; Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life; Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego; Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
1. Technologia - komunikacja - konsumpcja: sieć powiązań, 2. Webmaster: społeczny plug-in nowych technologii komunikacyjnych, 3. Bank jako technologia, bank i technologia - dwa wymiary komunikowania, 4. Nowe technologie w kontekstach komunikacji telewizyjnej, 5. Zakończenie. Technologiczna codzienność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
R.1 Socjologia i polityka społeczna: Przedmiot i geneza socjologii; Kultura i natura; Jednostka a społeczeństwo. Społeczne uwarunkowania osobowości. Typy osobowości. Role społeczne; Więź społeczna. Grupy społeczne ich struktura i funkcje. Rodzina i tłum jako małe grupy społeczne; Teorie uwarstwienia społecznego; Państwo Naród i ideologie narodowe; Regulacja społeczna; Ideo logia; Społeczeństwo masowe i kultura masowa; Zagadnienia rozwoju społecznego; Przedmiot i zadania polityki społecznej. R.2 Komunikacja społeczna: Podstawowe zagadnienia komunikacji społecznej; Kultura logiczna jako płaszczyzna dialogu; Sztuka słuchania; Komunikacja niewerbalna; Co to znaczy - dobrze się komunikować? Skuteczna komunikacja- jej uwarunkowania i zakłócenia; Wywieranie wpływu i manipulowanie w komunikacji; Grupy społeczne a style komunikowania się; Podstawowe pojęcia analizy transakcyjnej; Umiejętność asertywnego komunikowania się; O tym, jak nie godzimy się z bezsensem, czyli teoria redukcji dysonansu poznawczego Leona Festingera Kobiecość, męskość, androgynia - płeć psychologiczna człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Źródła i Monografie / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 141)
Człowiek istotą społeczną, Jednostka a społeczeństwo, Osobowość, socjalizacja, postawy, Teorie grupy społecznej, Struktura grupy społecznej, Typologia grup społecznych, Teoria grupy odniesienia, Teoria integracji i dezintegracji społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozmowy kwalifikacyjne- jak zdobyć tę posadę bez trudu; 2. Siedzisz wygodnie? Jak usiąść, gdzie i dlaczego; 3. Jak wziąć karierę we własne ręce? Sztuka ściskania dłoni, nawiązywania kontaktów zawodowych i zachowania na imprezie biurowej; 4. Przekonujące prezentacje; 5. Perfekcyjne prowadzenie zebrań oraz tele- i wideokonferencji; 6. Najpilniej strzeżone sekrety osób odnoszących sukcesy w biznesie; 7. Globalizacja- zagrożenia i pułapki; 8. Polityka firmy, gry o władzę, biurowe romanse i inne tykające bomby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Propaganda jako forma komunikowania; Klasyfikacja propagandy; System propagandowy; Opinia publiczna; Język propagandy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media: Pojecie mediów w literaturze naukowej; Zagrożenia kreowane przez media; Wartości kreowane przez media; Badania nad oddziaływaniem środków masowego przekazu; Postawy odbiorców wobec środków masowego przekazu. 2. Komunikowanie: Etymologia procesów komunikowania; Funkcje, formy i typy komunikowania; modele procesu komunikowania; Adresaci przekazów medialnych. 3. Media a ich odbiorcy: Problematyka badawcza; Różnice międzypokoleniowe w percepcji treści przekazywanych przez media; Typ mediów preferowanych przez respondentów; Postawy wobec środków masowego przekazu; Media a wartości. 4. Odbiór środków komunikowania masowego: Uwarunkowania i preferencje odbioru środków masowego przekazu; Selekcja treści; Zmiany światopoglądu; Media w kontaktach interpersonalnych; Udział środków masowego przekazu w podejmowaniu decyzji; ?Rodzaje szans i zagrożeń wynikające z kontaktu z mediami; Preferowane treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej