Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(34)
Autor
Aronson Elliot
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Augustyn Anna
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Brown Rupert
(1)
Bugajski Marian
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis Dennis K
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dominick Joseph R
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gergen Kenneth J
(1)
Izdebski Mateusz
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jong Peter De
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karłowicz Tadeusz
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Klekot Ewa
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Kłoskowska Antonina
(1)
Larkin Judy
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mattelart Armand
(1)
Mattelart Michele
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Mikułkowski Pomorski Jerzy
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Radwan Beata
(1)
Ratajczak Magdalena
(1)
Regester Michael
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rose Gillian
(1)
Sadza Agata
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stasiuk Joanna
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wimmer Roger D
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(34)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Komunikacja społeczna
(33)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Public relations
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kultura masowa
(5)
Język
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Opinia publiczna
(4)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Negocjacje
(3)
Perswazja
(3)
Dziennikarze
(2)
Grupy społeczne
(2)
Internet
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Propaganda
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Społeczeństwo
(2)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logika
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Norma językowa
(1)
Oceny pracowników
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychoterapia
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjologia
(1)
Struktura społeczna
(1)
Sztuka
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki graficzne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Ja w stanie oblężenia; 2. Od romantycznej do nowoczesnej wizji Ja; 3. Społeczne nasycenie i zaludnione Ja; 4. Prawda w kłopotach; 5. Wyłanianie się ponowoczesnej kultury; 6. Od Ja do relacji; 7. Kolaż nowoczesnego życia; 8. Samoodnowa i szczerość; 9. Rozliczenia i względność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Komunikacja kulturowa. 1. Pojęcie. 2. Komunikacja i jej nawiązanie. 3. Komunikacja jako spotkanie. 4. Jakie są granice komunikacji? 5. Aktualne problemy komunikacji kulturowej. Rozdział II: Międzynarodowość jako płaszczyzna komunikacji. 1. Międzynarodowość: zmiana perspektywy. 2. Międzynarodowość: dwie jej postaci. 3. Międzypaństwowość czy międzykulturowość? Komunikowanie międzynarodowe jako czynnik stosunków międzynarodowych. 4. Transgraniczność fizyczna i kulturowa. 5. Rola obywatela: dyplomacja obywatelska. 6. Komunikowanie polityczne. 7. Komunikowanie międzynarodowe. 8. Wielokulturowość a międzynarodowość. 9. Komunikacja międzykulturowa. Rozdział III: Ewolucja modeli komunikacji i komunikowania. 1. Tradycyjne modele komunikacji. 2. Późniejsze modele komunikowania. 3. Społeczne funkcje komunikowania. 4. Potrzeba zmiany modelu komunikacji. 5. Zmiany zachodzące w poszczególnych składnikach modeli tradycyjnych. 6. Nowe spojrzenie na akt komunikacji. Rozdział IV: Komunikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. 1. Źródła wiedzy o komunikacji międzynarodowej. 2. Najważniejsze amerykańskie badania nad mediami. 3. Badania nad mediami wyrażają społeczną zmianę. Rozdział V: Rola zmysłów w procesie komunikacji. 1. Pierwotny poziom kulturowy. 2. Orientacja proksemiczna - miejsce w przestrzeni. 3. Dotyk. 4. Smak. 5. Węch. 6. Słuch. 7. Wzrok. Przekaz wizualny. Rozdział VI: Kultura a jednostka. 2. Kultura i cywilizacja. 3. Obecność świata materialnego i świata duchowego w kulturze. 4. Kultura jako nastawienie na wartości. 5. Kultura jako komunikacja. 6. Fragmentaryzacja społeczna. Rozdział VII: Kulturowe postacie komunikacji. 1. Style poznawcze. 2. Język. 3. Style komunikacji. 4. Ramowanie medialne. 5. Metafora. 6. Gatunki. 7. Dyskurs. Rozdział VIII: Typy kultur narodowych w perspektywie komunikacji. 1. Charakter społeczny i charakter narodowy. 2. Analiza kultur: dominacja - współistnienie - współpraca. 3. Typy kultur według Geerta Hofstedego. 4. Typy kultur według Alfonsa Trompenaarsa. Rozdział IX: Europejczycy w świetle wymiarów kultury. 1. Wstęp. 2. Źródła zróżnicowań. 3. Inteligencja a różnice zamożności. 4. Narody europejskie w świetle ustaleń Geerta Hofstedego. 5. Kontekst. 6. Preferencje kulinarne. 7. Narody europejskie w świetle badań nad metaforami kulturalnymi. Metafory narodów europejskich. 8. Przykłady dwu narodów europejskich. Rozdział X: Od spotkania kulturowego do wielokulturowości.1. Spotkanie międzykulturowe. 2. Podejście emiczne i etniczne. 3. Obcy. 4. Dzieci trzeciej kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O komunikowaniu. Varia- koncepcje; 2. Media masowe- definicja, o publiczności; 3. Dzieje mediów masowych. Media drukowane- elektroniczne- cyfrowe; 4. Doktryny medialne i rozwiązania normatywne; 5. Funkcjonowanie mediów masowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizm społeczny, Empiryzm nowego świata, Teoria informacji, Przemysł kulturalny, ideologia i władza, Ekonomia polityczna, Powrót życia codziennego, Dominium komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Realność grup 2. Elementarne procesy grupowe 3. Strukturalne aspekty grup 4. Wpływ społeczny w grupach 5. Kto jest bardziej skuteczny - jednostki czy grupy? 6. Konflikt i współpraca międzygrupowa 7. Myślenie o grupach 8. Tożsamość społeczna a stosunki międzygrupowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 317, [3] s. ; 24 cm.
1. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: Egzystencjalizm; Fenomenologia; Strukturalizm; Psychoanaliza; Psychologia głębi; Intuicjonizm; Logicyzm; Relatywizm; Symboliczny interakcjonizm; Amerykanizm; Ogólne aspekty komunikowania. 2. Szczegółowe aspekty komunikowania jako procesu społecznego: Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej; Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej; Literacki kontekst komunikacji biznesowej; Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej; Biznesowy kontekst komunikowania. 3. Mit, iluzja i slogan w kulturze, biznesie i komunikacji społecznej: Mit i metafora w komunikacji biznesowej; Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej; Hasło i slogan w komunikacji biznesowej; Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2651)
1. Wprowadzenie do komunikowania międzykulturowego. 2. Problemy polityczne neutralnej Szwajcarii. 3. Co oznacza wielokulturowość Szwajcarii? .4. Rynek prasowy w wielokulturowej Szwajcarii. 5. Znaczenie mediów elektronicznych w szwajcarskim społeczeństwie wielokulturowym. 6. Szwajcarzy - przykład wielojęzycznej publiczności europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
I. Wyodrębnienie socjologii kultury a pojęcie kultury, II. Kultura a natura. Od ujęcia ontologicznego do metodologicznego, III. Integracja kultury, IV. Kategorie kultury. Akademickie i potoczne ujęcie, V. Semiotyczne kryterium kultury symbolicznej, VI. Aksjologiczne kryterium kultury symbolicznej, VII. Społeczeństwo a kategorie kultury, VIII. Modele i funkcje symbolicznego komunikowania, IX. Społeczna sytuacja i środki komunikowania, X. Kultura trzech układów, XI. Dziedziny kultury symbolicznej, XII. Struktura społeczna a kultura symboliczna, XIII. Kryteria rozwoju kultury symbolicznej, Kultura symboliczna-poza zasadą autoteliczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
I. Nauka a badania; Elementy badań; Etyka badań; Próbkowanie. II. Strategie badań: Metoda badań jakościowych; analiza treści; Badania sondażowe; Badania longitudinalne; Badania doświadczalne. III. Analiza danych: Wprowadzenie do statystyki; Sprawdzanie hipotez; Podstawowe procedury statystyczne. IV. Zastosowanie badań: Badania mediów drukowanych; Badania mediów elektronicznych; Badania reklamy; Badania public relations; Badania środków masowego przekazu a Internet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Od rozwiązania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie.Jak zwracać uwagę na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji,grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej