Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(34)
Autor
Aronson Elliot
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Augustyn Anna
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Brown Rupert
(1)
Bugajski Marian
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis Dennis K
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dominick Joseph R
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gergen Kenneth J
(1)
Izdebski Mateusz
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jong Peter De
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karłowicz Tadeusz
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Klekot Ewa
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Kłoskowska Antonina
(1)
Larkin Judy
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mattelart Armand
(1)
Mattelart Michele
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Mikułkowski Pomorski Jerzy
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Radwan Beata
(1)
Ratajczak Magdalena
(1)
Regester Michael
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rose Gillian
(1)
Sadza Agata
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stasiuk Joanna
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wimmer Roger D
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(34)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Komunikacja społeczna
(33)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Public relations
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Kultura masowa
(5)
Język
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Opinia publiczna
(4)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Negocjacje
(3)
Perswazja
(3)
Dziennikarze
(2)
Grupy społeczne
(2)
Internet
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Propaganda
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Społeczeństwo
(2)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logika
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Norma językowa
(1)
Oceny pracowników
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychoterapia
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjologia
(1)
Struktura społeczna
(1)
Sztuka
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki graficzne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Od rozwiązania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie.Jak zwracać uwagę na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji,grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Badanie materiałów wizualnych. Ku krytycznej metodologii badań nad wizualnością; 2. Jak posługiwać się tą książką?; 3. "Dobre oko". Analiza obrazów przy zastosowaniu interpretacji kompozycyjnej; 4. Analiza treści. Opowiadanie o tym, co (sądzisz, że) widzisz; 5. Semiologia. Obnażanie przesądów pod gładką powierzchnią piękna; 6. Psychoanaliza. Kultura wizualna, przyjemność wzrokowa i wizualne zerwanie; 7. Analiza dyskursu I. Tekst, intertekstualność i kontekst; 8. Analiza dyskursu II. Instytucje i sposoby widzenia; 9. Badania widowni. Jak ludzie oglądają telewizję; 10. Podejście antropologiczne. Bezpośrednia obserwacja życia społecznego obiektów wizualnych; 11. Zdjęcia jako część projektu badawczego. Wywiad na podstawie zdjęć, dokumentacja fotograficzna oraz inne zastosowania fotografii; 12. Przegląd metod interpretacji materiałów wizualnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp do public relations; R.2 Funkcje public relations; R.3 Instrumenty public relations; R.4 Kampania public relations; R.5 Etyka i zawód public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej