Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(37)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
McKay Matthew
(3)
Stewart John
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Adams K
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Brown Rupert
(1)
Buchowski Michał
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Galanes G.J
(1)
German Kathleen
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Em
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzemiński Ireneusz (1949- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Leach Edmund
(1)
Leary Mark
(1)
Leathers Dale G
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Maxfield David
(1)
Maćkowska Renata
(1)
McMillan Ron
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Monroe Alan H
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Siara Olga
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Switzler Al
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Turk Christopher
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(49)
Rosja
(1)
Język
polski
(49)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(44)
Interakcje społeczne
(25)
Stosunki interpersonalne
(10)
Psychologia społeczna
(7)
Grupy społeczne
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Perswazja
(5)
Public relations
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Negocjacje
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Retoryka
(4)
Internet
(3)
Język
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Konflikt
(3)
Naród
(3)
Przywództwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Globalizacja
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja
(2)
Nauki społeczne
(2)
Polityka
(2)
Psychologia
(2)
Rozmowa
(2)
Socjologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Administracja publiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Blogi
(1)
Choroby ludzi
(1)
Dyskusja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekoteologia
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Gender
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język angielski
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Nacjonalizm
(1)
Nauczanie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Postawy
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Praca
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Prostytucja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestępczość
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Płeć
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Starzenie się
(1)
Stereotyp
(1)
Strach
(1)
Stres
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Komunikacja społeczna w świecie realnym: Wyzwania komunikacji społecznej w świecie globalnym; Kategoria prawdy w społeczeństwach stechnologizowanych; Was Deutsche uber Polen, Tschechen und sich selbst denken. Erste Ergebnisse des Forschungsprojektes Tschechische, polnische und deutsche Selbst - und Fremdbilder In der Euroregion Nei?e; Psychologia dyskursywna - dyskurs i analiza dyskursu na podstawie analizy narracji studentów wyjeżdżających na zagraniczne uczelnie; Emigracja - zderzenie - komunikacja. Problem wejścia w nowe środowisko kulturowe; Komunikacja społeczna w administracji publicznej; Komunikacja audytora systemów zarządzania na podstawie badań - zadawanie pytań; Zasada komunikacji jako jeden z elementów skuteczności pracy socjalnej; Mediacja jako forma komunikowania się w konflikcie; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Rola pracy regionalnej w kształtowaniu środowiska lokalnego w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej (wybrane przykłady); Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Bariery komunikacyjne pomiędzy niesłyszącymi a słyszącymi; Zerwany dialog; Język ojczysty - przestrzeń oddziaływania wychowawczego; Mity oświatowe jako przykład komunikacji społecznej; Międzynarodowe Centrum spotkań w ST. Marienthal jako miejsce integracji różnych narodów i kultur. II. Komunikacja społeczna w rodzinie i szkole: Małżeńskie dialogi o komunikacji; Bariery skutecznej komunikacji między małżonkami; Dylematy wychowawcze współczesnych rodziców; Wymiary komunikacji w rodzinie w aspekcie choroby nowotworowej dziecka; Komunikacja międzypokoleniowa między dziadkami a wnukami w okresie późnej adolescencji; Analiza wybranych aspektów komunikacji nauczycie - uczeń; Konflikty interpersonalne dzieci młodszych; Asertywna komunikacja w relacji nauczyciel-uczeń; Komunikacja w relacji nauczyciel - rodzic jako jeden z czynników warunkujących poziom wypalenia zawodowego nauczycieli; Komunikacja interpersonalna na wyższej uczelni (w relacjach nauczyciel akademicki - student) widziana z perspektywy studentów. Wskazówki dla nauczycieli akademickich; Trening interpersonalny w edukacji akademickiej pedagogów i nauczycieli; Komunikacja pozawerbalna studentów wyższej uczelni na przykładzie studentów PWSZ im. Witelona w Legnicy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I Orientacja na małe grupy: 1. Małe grupy jako serce społeczeństwa, 2. Grupy jako ustrukturalizowane systemy otwarte. Część II Podstawy komunikowania sie w małej grupie: 3. Reguły komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikaty werbalne i niewerbalne w małych grupach, 5. Twórcze i krytyczne myslenie w małych grupach, 6. Procedury grupowego rozwiązywania problemów. Część III Rozumienie procesów grupowych i zwiększanie wydajności pracy grupy: 7. Stawanie się grupą, 8. Zalety zróżnicowania w małej grupie, 9. Efektywne zarzadzanie konfliktami, 10. Zastosowanie zasad przywództwa. Część IV Wystąpienia publiczne w małych grupach: 11. Planowanie, organizowanie i prowadzenie prezentacji w małych grupach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po co zawracać sobie tym głowę; O czym rozmawiamy. Definicje i różnice; Sposoby obserwowania i analizowania tego, co się dzieje w grupie. Jak grupy zmieniają się i rozwijają; Kto chce być przywódcą?; Co kto robi? Struktura i komunikacja; A odpowiedzią jest...grupowe rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Kiedy dochodzi do konfrontacji - sytuacja międzygrupowa. Grupy przystępują do pracy - zespoły w organizacjach; Grupy mogą pomóc w nauce - praca zespołowa i studenci; Grupy mogą być pomocne - praca grupowa i kilka myśli końcowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złożony charakter porozumiewania się: Rodzaje kodów komunikacyjnych; Język figuratywny w komunikatach emo cjonalnych; Kompetencja w zakresie humoru u kobiet i mężczyzn; Ubranie jako komunikat społeczny; Anonimowo ść przekazu a poczucie wstydu; Rozumienie terminów używanych w sloganach reklamowych; Interpretacja przy słów przez młodocianych przestępców. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych: Rozumienie pojęć uzywanych w mediach przez uczniów szkół średnich Umiejętności narracyjne i ich związek z rozwojem poznawczym u dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat; Zło żoność językowa przsłów a ich rozumienie przez dzieci. Zaburzenia srawności komunikacyjnej: Problemy komunika cyjne osób z dysleksją rozwojową; Możliwości komunika cyjne w autyzmie; Reinterpretacja błędów w piśmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pogranicza)
1. Empiryści a racjonaliści. Transakcje ekonomiczne i akty komunikowania; 2. Zagadnienia terminologiczne; 3. Obiekty, wyobrażenia zmysłowe, pojęcia; 4. Sygnały a oznaki; 5. Transformacje; 6. Teorie magii i czarownictwa; 7. Symboliczne uporządkowanie świata tworzonego przez człowieka. Granice w społecznej przestrzeni i czasie; 8. Materialna reprezentacja idei abstrakcyjnych. Kondensacja rytualna; 9. Zespołowe wykonanie utworu muzycznego jako metafora przebiegu rytualnego; 10. Fizjologiczna podstawa relacji znak/symbol; 11. Siatka pojęciowa: czas i przestrzeń jako wzajemne swe reprezentacje; 12. Hierarchia społeczna a usytuowanie w przestrzeni; 13. Przykłady kodowania binarnego; 14. Nakazy i zakazy dotyczące zawierania małżeństw; 15. Logika i mito-logika; 16. Podstawowa kosmologia; 17. Obrzędy przejścia; 18. Logika ofiary; 19. Konkluzja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
R.1 Trema życia codziennego: Definicja; Doświadczanie lęku społecznego; Rodzaje lęku społecznego; Różnice indywidualne; Nauki behawioralne i lęk społeczny. R.2 Interpersonalne podstawy lęku społecznego: Autoprezentacja i zachowania interpersonalne; Autoprezentacyjne podstawy lęku społecznego; Ewolucyjne podstawy lęku społecznego; Implikacje podejścia autoprezentacyjnego. R.3 Motywacja autoprezentacyjna: Kontrola wrażenia wywieranego na innych; Wartość i znaczenie oczekiwanych rezultatów; Wizerunek własny i samoocena; Szukanie aprobaty. R.4 Oczekiwania autoprezentacyjne: Skuteczność autoprezentacji; Ocena obciążenia interpersonalnego; Ocena zasobów autoprezentacyjnych; Tendencyjność ocen skuteczności autoprezentacyjnej. R.5 Katastrofy autoprezentacyjne: Kłopotliwe położenie Zakłopotanie; Teoria zakłopotania; Uleganie zakłopotaniu; Metody zaradcze; Dezadaptacyjne aspekty zakłopotania; Znaczenie zakłopotania. R.6 Lęk społeczny a fobia społeczna: Czy fobia społeczna jest skrajną postacią lęku społecznego?; Podstawy temperamentalne; Rozwój predyspozycji osobowościowych; Podatność na lęk społeczny w specyficznych kontekstach Różnice płci; Zmiany związane z wiekiem. R.7 Subiektywne aspekty lęku społecznego: fizjologia, poznanie i emocje: Pobudzenie fizjologiczne; Lęk w procesach poznawczych; Odczuwanie emocji; Skutki pobudzenia i myślenia lękowego; Rumieńce. R.8 Zachowania interpersonalne: Dysafiliacja; Autoprezentacja; Przyszłe interakcje a autoprezentacja; Nieszkodliwa towarzyskość; Zachowania prospołeczne; Skutki dysafiliacji. R.9 Jak pozbyć się bólu brzucha: Metody leczenia lęku społecznego; Motywacja autoprezentacyjna; Skuteczność autoprezentacyjna; Obniżanie poziomu lęku; Względna skuteczność różnych metod leczenia; Leczenie się na własną rękę; Podsumowanie - na styku psychologii społecznej i klinicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Firma prawnicza w UE)
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Przegląd ogólny: Słowo o teorii; Ważenie słów Ernesta Bormanna: teoria symbolicznej konwergencji; Wytyczanie terytorium (siedem tradycji w dziedzinie teorii komunikacji). Cz.II Komunikacja interpersonalna: George Herbert Mead Symboliczny interakcjonizm; W. Barnett Pearce i Vernon Cronen: skoordynowane gospodarowanie znaczeniem; Judee Burgoon: teoria niespełnionych oczekiwań; David Buller i Judge Burgoon: teoria interpersonalna oszustwa; Refleksje etyczne; Przetwarzanie poznawcze; Jesse Delia: konstruktywizm; Kształtowanie związku; Teoria penetracji społecznej Irwina Altmana i Dalmasa Taylora; Teoria redukowania niepewności Charlesa Bergera; Utrzymywanie związku; Podejście interakcyjne Paula Watzlawicka; Dialektyka relacji Leslie Baxter i Barbary Montgomery;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Realność grup 2. Elementarne procesy grupowe 3. Strukturalne aspekty grup 4. Wpływ społeczny w grupach 5. Kto jest bardziej skuteczny - jednostki czy grupy? 6. Konflikt i współpraca międzygrupowa 7. Myślenie o grupach 8. Tożsamość społeczna a stosunki międzygrupowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej